اقتصادیکسب و کار ایرانی

طرز استفاده از سرخ کن فیلیپس 9650

آگاهی از طرز استفاده از سرخ کن فیلیپس 9650 کمک می کند تا بتوانید بهتر از این دستگاه سرخ کن استفاده داشته باشید و با انواع کارکرد ها و نکات مثبت آن نیز آشنا شوید.

علاوه بر این که این محصول، به عنوان یک سرخ کن با کیفیت و تمام عیار شناخته می‌ شود، یک هواپز بسیار مناسب نیز هست. از آن جایی به این محصول هواپز گفته می‌ شود که قابلیت آماده‌ سازی غذا را بدون روغن دارا می باشد و شما می توانید مواد غذایی مختلف را در این دستگاه بپزید.

این سرخ کن جزو جدید ترین تولیدات برند فیلیپس محسوب می شود و طبق ادعای شرکت فیلیپس، این محصول با وجود اینکه عملکرد بدون روغن دارد، جزو سریع ترین سرخ کن ها در زمینه ی پخت غذا به حساب می آید. میزان توان مصرفی موتور این محصول برابر با ۲۲۰۰ وات است و این مقدار بالا از توان مصرفی کمک می‌ کند تا عملکرد سرخ کن با سرعت بیشتری انجام شود.

طراحی

هر چقدر که موتور یک سرخ کن توان مصرفی بالاتری داشته باشد، طبیعتاً سرعت عمل دستگاه نیز افزایش پیدا خواهد کرد و این رقم بالا از توان مصرفی نشان دهنده ی سرعت عمل بالای این سرخ می باشد.

در نتیجه شما می توانید حجم بالایی از مواد غذایی را در مدت زمان کوتاهی در این دستگاه آماده کنید.

برند فیلیپس که تولید کننده ی این محصول می باشد، جزو معتبر ترین برند های تولید کننده ی لوازم خانگی در سطح جهان به حساب می‌ آید. و به یک برند بی‌ رقیب تبدیل شده است.

این برند توانسته است که با تولید لوازم خانگی مختلف به اعتبار بسیار بالایی در سطح جهان دست پیدا کند و خریداران زیادی را نیز به خود اختصاص دهد. که این خریداران در کشور ایران نیز بسیار زیاد هستند.

لذا اگر قصد خرید محصولات برند فیلیپس به ویژه سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9650 با ظرفیت 1400 گرم را دارید می توانید از طریق سایت نمایندگی فیلیپس در ایران فیلیپس مارکت اقدام کنید.

طراحی

تکنولوژی Twin Turbostar:

برند فیلیپس در این سرخ‌ کن از تکنولوژی  Twin Turbostar استفاده کرده است و این تکنولوژی کمک می‌ کند که در روند پخت و پز کیفیت بالاتری را شاهد باشید.

روند کار این تکنولوژی به این صورت است که دو ظرف در فضای داخلی سرخ کن قرار دارند. یکی از این ظرف‌ ها سبد بوده و دیگری ظرفی با جنس تفلون چ نچسب می باشد که سبد در آن قرار می‌ گیرد. این ظرف طراحی کاملاً ویژه‌ ای دارد و می‌تواند هوای گرم را به خوبی در تمام فضای داخلی سرخ کن به جریان در بیاورد. و در نتیجه این مسئله موجب می‌ شود که مواد غذایی با حرارت یکسان و به صورت یکنواخت پخته شوند. و علاوه بر این موارد، روغن‌ های اضافی نیز در این ظرف جمع آوری می‌شوند و جذب مواد غذایی نخواهد شد.

طراحی

جنس بدنه ی سرخ کن 9650:

در طرز استفاده از سرخ کن فیلیپس 9650 باید دقت داشته باشید که به قسمت های داخلی این بدنه ی این محصول دست نزنید. زیرا در هنگام پخت، قسمت های داخلی، به خصوص ظرف تفلون سرخ کن کاملاً داغ هست و ممکن است که باعث ایجاد سوختگی روی سطح پوست شما شود.

اما جنس بیرونی بدنه ی این محصول از پلاستیک می باشد و در مقابل حرارت و گرما عایق مناسبی است. و تحت هیچ شرایطی حتی در زمان روشن بودن دستگاه سرخ کن نیز داغ نخواهد شد

این محصول با طراحی ارگونومیک و بسیار خاصی ساخته شده است. و جذابیت بالایی دارد. علاوه بر این دارای یک دستگیره ی زیبا و جذاب با رنگ استیل روی سطح بدنه ی خود می باشد که با استفاده از این دستگاه می توانید به راحتی سرخ کن را باز و بسته کنید. ناگفته نماند که دستگیره ی این محصول هم عایق حرارت محسوب می شود و در زمان روشن بودن دستگاه و داغ بودن آن، گرم نخواهد شد.

طراحی

صفحه نمایش سرخ کن 9650:

طرز استفاده از سرخ کن فیلیپس 9650 به نمایشگر آن نیز مربوط خواهد شد. زیرا بخش اعظمی از تنظیمات و عملکرد های این محصول از طریق نمایشگر آن قابل پیگیری می باشند. و شما می توانید مواردی مانند تنظیم دما، تایمر و خاموش روشن شدن دستگاه را از طریق نمایشگر پیگیری کنید. این نمایشگر دارای کنترل پنل لمسی نیز می باشد و با استفاده از این کنترل پنل می توانید تنظیمات جدید را روی دستگاه پیاده سازی کنید. و در نتیجه به استفاده ی بهتر و سریع تر از این سرخ کن کمک شایانی می کند.

طراحی

سیستم قطع کن خودکار:

یکی از ویژگی‌های بسیار مثبت و قابل توجه که در سرخ کن فیلیپس 9650 وجود دارد سیستم قطع کن خودکار می باشد.

این مسئله کمک می کند که به محض آماده شدن و سرخ شد مواد غذایی مورد نظر، دستگاه به صورت کاملا خودکار خاموش شود. لذا در امر طرز استفاده از سرخ کن فیلیپس 9650 باید این نکته را در نظر داشته باشید که به محض آماده شدن مواد غذایی مورد نظر شما، سرخ کن به صورت کاملا خودکار و اتوماتیک خاموش می شود.

این مسئله از سوختن مواد غذایی جلوگیری می کند و علاوه بر این به افزایش طول عمر موتور و افزایش کارایی و سلامت دستگاه کمک شایانی خواهد کرد.

فروش ویژه سرخ کن ۹۶۵۰ در رنگ های سفید و مشکی با بهترین قیمت می توانید با گارانتی معتبر خریداری کنید.

طراحی

سرخ کردن مواد غذایی با یک قاشق روغن:

شاید برای شما جالب باشد که بدانید این سرخ کن فقط با یک قاشق روغن می تواند به بهترین شکل ممکن مواد غذایی مختلف را سرخ کند. و در نتیجه دیگر احتیاجی به غوطه ور کردن مواد غذایی در روغن نخواهد بود. و می توانید یک غذای سالم و رژیمی را تهیه کنید.

علاوه بر این سرعت آماده سازی و سرخ شدن غذا در این سرخ کن بسیار بالا است و به افزایش سرعت عمل شما در آشپزی نیز کمک می کند. اگر دارای اضافه وزن هستید و یا در رژیم لاغری به سر می‌ برید، پیشنهاد می کنیم که حتما این دستگاه سرخ کن را خریداری کنید و با طرز استفاده از سرخ کن فیلیپس 9650 آشنا شوید. تا بتوانید غذا های سالم را مطابق با رژیم غذایی خود تهیه کنید.

در این سرخ کن قابلیت سرخ کردن و آماده سازی غذا بدون روغن نیز وجود دارد. و در نتیجه می توانید غذا های مختلف را به صورت هوا پز شده در این سرخ کن تهیه کنید.

https://mijik.ir/philips-home-appliance-buying-guide/

دکمه بازگشت به بالا