اقتصادیعمومیکسب و کار ایرانی

بهترین سنگ نما تراورتن

با توجه به منطقه و شهری که زندگی می کنید این تعریف میتواند متفاوت باشد، همینطور با توجه به سبکی که در نظر دارید نیز تعریف بهترین تمایز پیدا می کند.

در حالت کلی بهترین سنگ تراورتن برای نما باید گزینه های زیر را داشته باشد:

تخلخل متوسط ( سنگ های تراورتن به دلیل جنس و نحوه ی تشکیل، همیشه در سطح خود خلل و فرج دارند. این میزان نباید خیلی کم باشد و یا خیلی زیاد)

گونیا بودن سنگ ( سنگ های تراورتن باید به روشی  برش خورده باشند که در کنار یکدیگر به درستی قرار بگیرند و سنگ، تاب نداشته باشد)

ساب سنگ ( سنگ های تراورتن بسته به معدنی که دارند میتواند ساب متفاوتی بپذیرند. با توجه به سبکی که کار می کنید بهتراست این مورد را در نظر بگیرید، اما اینکه تمام سطح دارای ساب یکدستی باشد مهم است )

ارتفاع سنگ ( ارتفاع سنگ های تراورتن یا در کل سنگ هایی که برای نما کار می شوند نباید بیش از حد کوتاه باشند، زیرا بند کشی فراوان میشود و در نتیجه کار شما زیبایی که مد نظرتان هست را نخواهد داشت. نکته: طول بلند سنگ در ارتفاع مناسب نیست و احتمال سقوط سنگ افزایش پیدا میکند)

بازی رنگ ( یکی از مهمترین نکته ها در انتخاب سنگ تراورتن میزان بازی رنگ این سنگ است که باعث میشود شما آنچه نیاز دارید را در نهایت بر تن ساختمان تحویل بگیرید. به نظر متخصصان سنگ، بازی رنگ طبیعی سنگ تراورتن زیبایی این نوع سنگ ست اما در نظر عوام هرچه بازی رنگ کمتر باشد سنگ زیبایی بیشتری دارد.

در اصل ما در کارخانه زمانی که کوپ سنگ را برش داده و فرآوری میکنیم، بعد از فرآوری نهایی سنگ را سورت کرده و پلاک هایی که رنگ مشابه تری دارند را کنار هم قرار میدهیم. پس در اصل کوپ های سنگ تراورتن بازی رنگ خود را دارند. این رنگ می تواند بسته به معدن و قیمت اصلی کوپ متفاوت باشد)

ویژه : در سنگ های تراورتن هرچه سنگ رو به سفیدی برود و رنگ سنگ روشن باشد، قیمت سنگ بالاتر می شود.

ما در کالاساخت تنوع رنگی سنگ بالایی داریم با توجه به توان خرید شما قیمت های متفاوتی را نیز پوشش میدهیم. همینطور با توجه به پاسخگویی و مشاوره ی رایگان بهتراست ابتدا با توجه به آب و هوای شهر مقصد پروژه، با کارشناسان و مشاوران ما صحبت کنید واطلاعات اصلی و کافی را برای خرید دریافت کنید.

برای مطالعه ی بیشتر و بهتر موارد بالا به وبلاگ سایت آنلاین فروشگاهی کالاساخت مراجعه کنید.

برای سبک های رومی و کلاسیک بهتراست از سنگ های بی موج و ترجیحا کرم استفاده شود، با توجه به ابزارها و برش های فراوانی که این سبک دارد، سنگ های سفید و روشن این ابزار را کمتر نمایان میکند، برای دریافت اطلاعات بیشتر به قسمت نمونه کارهای سایت کالاساخت مراجعه کنید. اطلاعات کافی سنگ را با توجه به سبکی که کار شده است میتوانید مطالعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا