علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

معرفی بهترین کانال تلگرام خرید قاب گوشی عمده

آیا به دنبال منبع معتبری برای فروش عمده لوازم جانبی موبایل هستید؟ اگر به دنبال این محصولات با کیفیت خوب و قیمت مناسب هستید، کانال تلگرام در موبایل اصلی یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست.

در این کانال می توانید انواع محصولات از جمله کیف، پاوربانک، کابل، گوشی ضد آب و بسیاری از لوازم جانبی دیگر را بیابید. تنوع محصولات به شما این امکان را می دهد که به راحتی نیازهای خود را برآورده کنید و لوازم مورد نظر خود را پیدا کنید.

کیفیت محصولات این کانال تضمینی می باشد. گروه تولید کننده و عرضه کننده دستگاه های موبایل در این کانال از بهترین مواد اولیه استفاده می کند و تمرکز خود را بر فرآیند ساخت دقیق دارد. همچنین تمامی محصولات قبل از عرضه در بازار تحت بررسی های دقیق کیفی قرار می گیرند تا بهترین عملکرد را داشته باشند.

بزرگترین کانال تلگرام لوازم جانبی موبایل

قیمت مناسب همیشه یکی از عوامل مهم در عرضه عمده لوازم جانبی موبایل است. در کانال تلگرام لوازم جانبی اصلی گوشی می توانید از قیمت های رقابتی و تخفیف های ویژه بهره مند شوید. این کانال به شما این امکان را می دهد که مستقیماً با سازنده در ارتباط باشید و لوازم جانبی را با قیمت مناسب تهیه کنید.

با عضویت در کانال اصلی تلگرام آخرین اخبار و اطلاعات تغییرات قیمت و محصولات جدید را دریافت خواهید کرد. همچنین می توانید با صحبت مستقیم با مدیران کانال سوالات خود را مطرح کنید و از خدمات پس از فروش و آرامش خاطر لذت ببرید.

به طور خلاصه، کانال اصلی تلگرام موبایل پارتز به شما این امکان را می دهد که قطعات مورد نیاز خود را با خیال راحت و با اطمینان تهیه کنید. کیفیت بالا، قیمت مناسب و سبد محصولات متنوع این کانال را به بهترین منبع دستگاه های تلفن همراه تبدیل کرده است. کانال کبکده یکی از معتبرترین و بهترین کانال های تلگرام برای دستگاه های اصلی تلفن می باشد.

انواع لوازم جانبی عمده تلفن همراه در گابکده با گارانتی و زمان تست تعاونی به فروش می رسد. برای خرید عمده لوازم جانبی تلفن همراه بزرگ می توانید به سایت و نرم افزار بازی دیجی مراجعه نمایید. انواع اصلی کابل شارژ، کابل اصلی، شارژر اصلی، هندزفری اصلی، پاوربانک اصلی و هدفون اصلی در خبکده موجود است.

کانال تلگرام برای پخش لوازم جانبی موبایل

انواع محصولات ثبت شده در کانال تلگرام توزیع انبوه موبایل شامل موارد زیر می باشد:

گارد و قاب پشت

محافظ صفحه نمایش و گلس

کابل پاور بانک و پاور بانک

کابل و شارژر فندکی و معمولی

هندزفری با سیم و بی سیم

انواع رم و فلش مموری

شما می توانید در کانال تلگرام قابکده سفارش دهید، شما همکاران عزیز می توانید با انتخاب محصولات مورد نیاز خود در کانال تلگرام و ارسال برای کارشناس، اقدام به خرید کالا نمایید.

به محض راه اندازی محصولات در سایت فروشگاه قبکده، پخش به کانال تلگرام اضافه خواهد شد. می توانید قیمت و موجودی به روز شده را در زمان واقعی مشاهده کنید.

تمامی قیمت های درج شده در کانال به صورت عمده و برای همکاران می باشد.

کانال تلگرام سرعت اطلاع رسانی محصولات جدید و ثبت سفارش را برای همکاران عزیزی که وقت سفارش از طریق وبسایت ندارند افزایش داده است.

سایت اصلی پخش لوازم جانبی موبایل

سفارش در کانال تلگرام پخش مهم ترین لوازم جانبی موبایل

برای سفارش آنچه را که از استیشن می خواهید بنویسید و شماره را برای کارشناس فروش ارسال کنید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان برای شما فاکتور ارسال می کنند.

مشتریان گرامی در صورت عدم امکان سفارش آنلاین از طریق سایت می توانند با ارسال لیست به مدیر کانال تلگرام فاکتور سایت را دریافت نمایند.

ایجاد کانال تگرام برای همگاران موبایل فورش

طراحی کانال به گونه ای است که فقط فروشنده موبایل می تواند قیمت کالا را ببیند و فقط کسانی که به کانال می پیوندند می توانند قیمت کالا را مشاهده کنند.

علاوه بر این دسترسی به این کانال برای مشتریان و کاربران مسدود شده است و ما تنها چند راه برای جذب مشتری داریم، قیمت محصولات کاملا یکپارچه و با قیمت سایت کنترل شده است.

درج قیمت محصولات و تصاویر با کیفیت در کانال

تمامی محصولات با قیمت و عکس دیجیتال در کانال منتشر شده است و کارشناس فروش به جز ایام تعطیل 12 ساعت پاسخگوی شما می باشد.

کانال هوشمند تلگرام

سامانه تلگرام قابکده بر خلاف سایر رقبا به لطف تیم برنامه ریزی بسیار هوشمند بوده و امکان ثبت سفارش با کارشناس وجود دارد.

محصولات پس از ورود به انبار به صورت همزمان در کانال و وبسایت منتشر می شود

موارد تمام شده بلافاصله از کانال حذف می شوند.

اقلام تخفیف دار با نماد تخفیف نشان داده می شوند

محصولات بر اساس دسته بندی آنها تعریف می شوند. با کلیک بر روی هشتگ می توانید به آرشیو کامل محصولات موجود دسترسی داشته باشید.

همچنین هر زمان که بخواهید می توانید با استفاده از ربات تلگرام قابکده سفارش دهید یا سفارش خود را پیگیری کنید.

اطلاعات سریع از سایت در کانال تلگرام

تمامی محصولات در صورت موجود شدن در کانال تلگرام اعلام و پس از 2 الی 5 ساعت به سایت اضافه خواهند شد.

تمامی محصولات درج شده در قیمت در انبار ققاعده موجود می باشد و می توانید به صورت تازه خریداری نمایید. محصولاتی که موجودی ندارند از کانال حذف خواهند شد.

خرید به قیمت همکار در کانال تلگرام

اگر قصد خرید عمده و مشارکتی محصولات را دارید، کافیست عکس ها، مشخصات و تعداد مورد نیاز خود را برای کادر بندی به کارشناسان فروش ارسال کنید. سپس آنها به سرعت به شما پاسخ خواهند داد.

جهت مشاهده محصولات و ارتباط با مشاوران می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

https://ghaabkadeh.ir/%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%84-%D9%82%D8%A7%D8%A8-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%88-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%AC%D8%A7%D9%86%D8%A8%DB%8C-%D8%B9%D9%85%D8%AF%D9%87/

دکمه بازگشت به بالا