عمومیکسب و کار ایرانی

سفر به دبی با ماشین شخصی

وقتی صحبت از سفرهای خارجی پیش می آید، اولین چیزی که به ذهن همه ما می رسد، خرید بلیط هواپیما، اخذ ویزا و… می باشد. البته که در این روش شما می توانید در کوتاه ترین زمان در محل مقصد مورد نظرتان باشید و راحتی بیشتری را خواهید داشت اما طبیعتا نسبت به سفر از طریق روش های دیگر گران تر هم تمام می شود. غیر از سفر با کشتی، قطار یا وسایل دیگر، یکی از ارزان ترین روش ها سفر خارجی با خودرو می باشد. سفر با خودروی شخصی به خارج از کشور مثل دبی یا عمان مزایا و معایبی هم دارد.

از جمله ایراداتی که می توان به این روش سفر گرفت، این است که در سفر به این مقاصد با خودرو کشورهایی که هم مرز با ایران هستند و در فاصله ای نزدیک قرار گرفته باشند؛ کم است در حالی که شما می توانید به وسیله هواپیما تا دورترین مقاصد خارجی را تجربه کنید. از طرف دیگر مزیت سفر با خودروی شخصی کاهش هزینه های شما عزیزان می باشد. با آزانس مسافرتی نامی گشت همراه باشید تا در مورد نحوه انجام مراحل لازم برای سفر خارجی با خودرو به مقاصد پرطرفداری همچون دبی و عمان بیشتر بدست آورید.

تور زمینی عمان با خودرو

سفر به یکی از ثروتمندترین کشورهای حوزه خلیج فارس به مقصد کشور عمان با تورهای لحظه آخری عمان و ارزان قیمت را می توانید در صفحه تورهای لحظه آخری عمان نامی گشت با پاییین ترین قیمت در متنوع ترین حالت رزرو یا خریداری کنید. خوشبختانه در این سایت مسافرتی معتبر توسط کارشناسان بررسی شده است و خوشبختانه در صورت نیاز می توانید از پشتیبانی 24 ساعته آژانس نامی گشت بهره مند شوید.

خوب طیف وسیعی از علاقه مندان سفر زمینی به عمان اگر از تهران سفر به عمان را آغاز کنند، لازم است در جهت جنوب شرقی به سمت کشور عراق بروند و در ورود به این کشور در ناحیه شرقی کشور، در جهت جنوب حرکت کنند و بعد از گذر از بصره و شهرهای مسیر به سمت کشور کویت پیش بروند.

در آنجا در کناره خلیج فارس از کشورهای عربستان سعودی و امارات متحده عربی گذر می کند و به کشور عمان وارد می ‌شوند. در ورود به این کشور در نوار شمالی آن در امتداد دریای عمان و در جهت شرق به سوی مسقط رانندگی کنند و در نهایت در این مرحله سفر به عمان از راه زمینی به اتمام می رسد.

اما به جز راه زمینی طولانی و از طریق هوایی که سفری کوتاه ‌تر از ایران به عمان است، راه دریایی هم از راه ‌های دیگر سفر به عمان است. جالب است بدانید که از سال ۹۵ قرار شد که اولین خط دریایی بین جزیره قشم در ایران تا بندر خصب در عمان راه اندازی شود. جهت رفت و آمد راحت مسافران ایرانی از این خط دریایی قرار شد که سفر به عمان بدون ویزا انجام گیرد.

خوب اگر سفر با تور عمان با کشتی را انتخاب می کنید باید بدانید که در سال های اخیر امکان سفر دریایی از ایران به عمان به وسیله کشتی نیز وجود دارد و شما علاقمندان سفر دریایی به عمان از سراسر ایران می توانند با سفر به جزیره قشم و به وسیله آژانس های مسافرتی نسبت به خرید بلیط کشتی و دریافت ویزای سفر به عمان اقدام کنند و در نهایت این سفر از جزیره قشم به بندر خصب عمان می باشد و حدود 80 دقیقه به طول می انجامد.

تور زمینی دبی با خودرو

دبی یکی از محبوب ‌ترین شهرهای توریستی و لوکس دنیاست که در نزدیکی ایران قرار گرفته است. در دهه اخیر با توجه به رشد قابل توجهی دبی این شهر به یکی از پرطرفدارترین شهرهای مدرن جهان تبدیل شده است و سالانه مسافران بسیار زیادی از سراسر دنیا با تور دبی به این شهر سفر می‌ کنند.

برخی از افراد ترجیح می دهند برای کاهش قیمت تور دبی و جهت راحتی بیشتر و رهایی از هزینه ‌های گزاف تاکسی، با ماشین شخصی خود به دبی سفر کنند. توجه داشته باشید که اگر هیچ آشنایی قبلی از این شهر را نداشته باشید، رفتن به نقاط مورد نظرتان، کار شما را کمی سخت می ‌کند. البته امروزه با استفاده از جی ‌پی ‌اس گوشی همراه این کار برای مسافران بسیار آسان تر شده است.

برای سفر به دبی با ماشین شخصی، باید مدارک شخصی مانند گذرنامه با تاریخ اعتبار کافی و مدارک کامل ماشین را همراه خود داشته باشید. همچنین ضروری است برای رانندگی در امارات گواهینامه بین ‌المللی خود را بگیرید. برای دریافت گواهینامه بین‌ المللی به کانون جهانگردی و اتومبیلرانی مراجعه نمایید و در صورتی ‌که از همراه ‌بردن ماشین شخصی منصرف شدید، می ‌توانید با اجاره ماشین در دبی در هزینه‌ های جا به‌ جایی در داخل شهر دبی کلی صرفه ‌جویی نمایید و با خیال آسوده به تفریح از مکان های دیدنی و تفریحی دبی بپردازید.

دبی یکی از محبوب‌ترین شهرهای گردشگری دنیا است که نزدیکی ایران قرار دارد. در دهه اخیر با توجه به رشد چشم‌گیر دبی این شهر به یکی از برترین شهرهای مدرن جهان تبدیل شده و سالانه مسافران بسیاری از سراسر دنیا با تور دبی به این شهر سفر می‌کنند. همچنین گردشگران ایرانی هرساله به دبی سفر کرده و در این شهر بسیار زیبا به تفریح می‌پردازند.

برخی از افراد مایل هستند برای راحتی بیشتر و رهایی از هزینه‌های گزاف تاکسی، با ماشین شخصی به دبی سفر کنند؛ لازم به‌ذکر است اگر هیچ آشنایی قبلی از این شهر را نداشته باشید، رفتن به نقاط موردنظرتان، کار را سخت می‌کند. البته امروزه با استفاده از جی‌پی‌اس گوشی همراه این کار برای مسافران بسیار آسان شده است.

برای سفر به دبی با ماشین شخصی، باید مدارک شخصی مانند گذرنامه با تاریخ اعتبار کافی و مدارک کامل ماشین را همراه داشته باشید. همچنین ضروری است برای رانندگی در امارات گواهینامه بین‌المللی بگیرید. برای دریافت گواهینامه بین‌المللی به کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی مراجعه کنید.

در صورتی‌که از همراه‌بردن ماشین شخصی منصرف شدید، می‌توانید با اجاره ماشین در دبی در هزینه‌های جابه‌جایی صرفه‌جویی کرده و با خیال آسوده به تفریح از نقاط دیدنی دبی بپردازید.

هزینه کرایه ماشین در دبی با راننده چقدر است؟

هزینه اجاره خودرو پریمیوم در دبی با راننده باتوجه به نوع خودرو و تعداد روز‌های انتخابی متقاضیان متفاوت است اما در حالت کلی هزینه آن از 550 درهم آغاز می‌شود.

سفر هوایی با تور دبی از تهران

همان طور که در بخش‌های قبلی اشاره کردیم، برای رفتن به دبی از دو روش هوایی و دریایی می‌توانید به امارات سفر کنید. مسافرت با هواپیما سریع‌ترین و راحت‌ترین روش برای سفر در تور دبی است. با مراجعه با سایت یا اپلیکیشن علی بابا می‌توانید از قیمت تور دبی مطلع شوید و انتخاب‌تان را رزرو کنید. مسافران باید قبل از ساعت پروازشان سه تا چهار ساعت قبل از ساعت پرواز در فرودگاه حضور داشته باشند؛ پس با یک برنامه هماهنگ‌شده، سفرتان را برنامه‌ریزی کنید. درصورتی‌که محل زندگی شما تهران نیست، لازم است از چند ساعت قبل در فرودگاه بین‌المللی تهران حضور داشته و با سفر کنید.

حمل خودرو با هواپیما

حمل ماشین شخصی با هواپیما نیز امکان‌پذیر است؛ ولی هزینه ارسال خودرو با هواپیما نسبت به حمل ماشین با کشتی گران‌تر و مراحل دریافت مجوز برای حمل ماشین شخصی پیچیده‌تر خواهد بود. اگر مشکلی با هزینه حمل ندارید، با مطمئن‌ترین روش در کمترین زمان همراه ماشین‌تان به دبی سفر کنید.

سفر دریایی با تور دبی

مسافرت با کشتی یکی از وسیله‌های خاص و محبوب برای سفرهای دریایی است و کشورهای محدودی قابلیت سفر دریایی را دارند. در سال‌های اخیر مسافران به سفر دریایی تمایل بیشتری نشان داده‌اند. پس این فرصت طلایی را ازدست ندهید و با رزرو تور دبی به‌وسیله‌ کشتی سفری لذت‌بخش و به‌یادماندنی را تجربه کنید. سفر دریایی این امکان را به شما می‌دهد که از مناظر فوق‌العاده زیبای دریای خلیج‌فارس و تماشای موجودات دریایی سفری فراموش‌نشدنی را بسازید.

یکی از مزیت‌های مهم سفر دریایی به دبی، هزینه کمتر نسبت به هواپیما است. برای مسافرت دریایی با کشتی، باید به بندر لنگه (حاشیه خلیج‌فارس) واقع در استان هرمزگان بروید. برای حرکت سفرهای دریایی نمی‌توان ساعت مشخصی را در نظر گرفت؛ در بعضی روزها ممکن است به‌دلیل مساعدنبودن شرایط آب‌وهوایی، زمان حرکت به‌تاخیر بیفتد. پس بهتر است با درنظرگرفتن این موضوع با به عقب افتادن تور دبی با کشتی، تا مساعدشدن هوا در هتل اقامت کنید.

حمل ماشین شخصی با کشتی

در بندر لنگه چندین شرکت‌های کشتی‌رانی وجود دارد و می‌توانید ماشین‌تان را به کمک کشتی به دبی ببرید؛ هزینه حمل خودرو بسته به‌اندازه و وزن ماشین متفاوت است. البته عوامل مختلف دیگری نظیر وقایع مهم سیاسی و اقتصادی نیز روی این قیمت تاثیر دارند.

 

دکمه بازگشت به بالا