علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

در 4 مرحله از گیفت کارت اپل موزیک استفاده کن!

گیفت کارت اپل موزیک 3 ماهه و 12 ماهه برای دسترسی به 100 میلیون موزیک، 30 هزار پلی لیست حرفه‌ای،  پادکست، کتاب صوتی در ژانرها و زبان‌های گوناگون به خصوص جدیدترین آلبوم سلبریتی‌های حال حاضر جهان با  امکان تماشای موزیک ویدیوهای چهره‌های سر شناس موسیقی 5 قاره، استفاده می‌شود. خرید گیفت کارت اپل موزیک ارزان، شما را به محبوب‌ترین سرویس استریم موسیقی جهان و رقیب اسپاتیفای، وصل می کند تا شما هم یکی از میلیون‌ها کاربر Apple Music باشید. در این نوشتار، شما را با نحوه استفاده و شارژ گیفت کارت اپل موزیک آشنا خواهیم کرد.

گیفت کارت اپل موزیک چیست؟

گیفت کارت اپل موزیک (Apple Music Gift Card) در واقع یک کارت با اعتبار ارزی است. این گیفت کارت، یک کد دارد که ترکیبی از عدد و حروف است و فروشنده پس از سفارش گیفت کارت، در اختیار شما قرار داده تا نسبت به ردیم کد گیفت کارت اپل موزیک اقدام کرده و از سرویس اپل موزیک استفاده کنید.

با استفاده از گیفت کارت اپل موزیک می‌توان به کلکسیونی از میلیون‌ها آهنگ و ده‌ها ویژگی که در اپل موزیک تعریف شده، دسترسی داشت. با گیفت کارت اپل موزیک می‌توانید به بیش از 90 میلیون آهنگ، ده‌ها هزار پلی لیست جذاب، متن ترانه‌ها، پخش نامحدود آهنگ به صورت آفلاین و پشتیبانی از دستیاری صوتی Siri برای بخش و مکث و رد موسیقی دسترسی داشت.

اگر قصد دارید سرویس های اپل موزیک (Music.Apple.com) را در خانه برای اعضاء خانواده نیز به اشتراک بگذارید، اشتراک فمیلی اپل موزیک مقرون به صرفه تر از خرید اشتراک انفرادی (individual) اپل موزیک است. گیفت کارت اپل موزیک با اشتراک فمیلی اپل موزیک فرق دارد و آن به تعداد کاربران استفاده کننده سرویس ارتباط دارد.

اپل موزیک برای کاربران اندروید

شرکت اپل ، نسخه اندرویدی Apple Music را نیز ارائه کرده است. در نتیجه اپل موزیک تنها یک سرویس مختص به کاربران آیفون نیست و کاربرانی که دارای دستگاه‌های اندرویدی هستند، نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. اگر شما هم دوست دارید از امکانات این سرویس استفاده کنید، همین حالا برای خرید اشتراک اپل موزیک یا خرید گیفت کارت اپل موزیک از موجو گیفت اقدام کنید.

با خرید اشتراک اپل موزیک می‌توانید موزیک‌ها را به صورت درهمی shuffle و repeat پخش کنید و موسیقی‌ها را بر اساس علاقه خود دسته‌بندی کنید. با استفاده از قابلیت پخش play next و play later می‌توانید یک آهنگ را برای شروع انتخاب کنید و آهنگ بعدی را با play later مشخص نمایید. امکان بهینه‌سازی فضای ذخیره برای دانلود موزیک‌ها در این سرویس وجود دارد و کاربران نگرانی از بابت محدودیت جا نخواهند داشت.

 استفاده از گیفت کارت اپل موزیک در آیفون

برای عضو شدن در سرویس اپل موزیک، بایستی اکانت خود را شارژ کنید. داشتن اپل آیدی الزامی است.

شما بایستی در زمان خرید گیفت کارت اپل موزیک، همان ریجنی را خریداری کنید که اپل آیدی شما روی همان ریجن ثبت و فعال شده است. در غیر این امکان ردیم کد گیفت کارت اپ موزیک را ندارید.

1. برای استفاده از سرویس اپل موزیک با خرید گیفت کارت اپل موزیک از موج گیفت، کافی است وارد حساب کاربری خود در برنامه اپل موزیک شوید. برای این کار لازم است که روی تصویر پروفایل خود کلیک کنید که در سمت راست بالای صفحه نمایش قرار دارد.

2. وقتی وارد حساب کاربری خود شدید، روی گزینه SIGN – IN  در دستگاه آیفون که بالای صفحه است، کلیک کنید. اگر دستگاه اندرویدی دارید، روی گزینه ACCOUNT کلیک کنید.

3. در صفحه ای که نمایش داده می شود، گزینه REDEEM GIFT CARD OR CODE انتخاب کنید.

 

گزینه ENTER CODE MANUALLY را انتخاب کرده تا کد را به صورت دستی وارد کنید.

4. کد 16 رقمی گیفت کارت اپل موزیک را که خریداری کرده اید، در این بخش وارد کرده و سپس در صفحه ای که به نمایش در می ‌آید، روی گزینه REDEEM کلیک کرده تا حساب شما شارژ شود.

 

در انتها باید گفت گیفت کارت اپل موزیک با اعتبار 3 ماهه و 12 ماهه فروخته می‌شود. خرید گیفت کارت اپل موزیک 12 ماهه ریجن آمریکا مقرون به صرفه تر از خرید مکرر گیفت کارت اپل موزیک 3 ماهه است.

نحوه استفاده از گیفت کارت اپل موزیک در مک

در چند مرحله ساده می توانید نسبت به شارژ اکانت اپل خود با گیفت کارت اپل موزیک اقدام کنید.

برای این کار، با استفاده از Apple ID خود Log-in شده و بعد از ورود به اکانت اپل آیدی خود، به بخش account رفته و روی گزینه REDEEM کلیک کنید.

کد 16 رقمی گیفت کارت اپل موزیک دریافتی از موجو گیفت را وارد کرده تا اکانت شما برای مدت زمان خریداری شده، شارژ شود.

در زمان شارژ اکانت خود با گیفت کارت اپل موزیک، اعتبار آن به اکانت اپل آیدی شما افزوده خواهد شد. حال با لاگین کردن اپل آیدی خود در هر دستگاهی، قادر به افزایش اعتبار بوده و می‌توانید از این اعتبار برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای اپ‌های محبوب خود نیز استفاده کنید. بهتر است پس از شارژ اکانت خود با گیفت کارت اپل موزیک، به منظور مشاهده تغییرات ایجاد شده، از حساب کاربری خود خارج و دوباره وارد شوید.

نکته پایانی

گیفت کارت اپل موزیک ارزان با بهترین قیمت را با گارانتی معتبر و پشتیبانی 24 ساعته از موجو گیفت https://MojoGift.com دریافت کنید و به دنیای هیجان‌انگیز اپل موزیک رفته و لحظات شادی را برای خود و خانواده رقم بزنید.

دکمه بازگشت به بالا