اقتصادیکسب و کار ایرانی

چطور استیکر را روی اتوبوس بچسبانیم؟

امروز یکی از روش‌های تبلیغاتی بسیار گسترده نصب یا چسباندن استیکرهای مختلف روی بدنه اتوبوس است. از آنجایی که اتوبوس به مکان‌های مختلفی می‌رود و در مسیرهای گوناگون عبور می‌کند می‌تواند روش مناسبی برای تبلیغات مجموعه‌های مختلف باشد. انواع استیکر از جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند که به دلیل ماندگاری بالایی که دارند می‌توانند گزینه مناسبی برای تبلیغات روی بدنه اتوبوس باشند. برای چسباندن انواع استیکر روی اتوبوس باید دقت بسیار زیادی داشت تا این محصول به درستی و به صورت صاف روی اتوبوس قرار گیرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه شوید.

آموزش نصب مش روی شیشه |چاپ استیکر |روش نصب شبرنگ روی ماشین

نصب استیکر چگونه انجام می‌شود؟

به طور کلی نصب استیکر روی هر سطحی یک کار تخصصی است که هر کسی نمی‌تواند از پس آن برآید. برای چسباندن استیکر روی سطوح مختلف نیاز به مهارت و دقت بسیار بالایی است تا بتوان این کار را به درستی انجام داد و تبلیغات به خوبی انجام شوند. اگر شما بخواید یک استیکر رو روی سطح صاف و صیقلی بچسبانید کار شما آسان‌تر است اما روی بدنه خودرو یا اتوبوس این کار کمی دشوار می‌شود.

برای چسباندن استیکر باید برآمدگی‌های یک سطح را در نظر گرفت تا بتوان یک برچسب را به درستی روی آن قرار داد. برچسب‌های کوچکی که روی سطح قرار می‌گیرند به راحتی قابل چسباندن هستند زیرا می‌توان یک سطح صاف را برای آنها انتخاب کرد. گاهی اوقات برچسب‌ها با سایز بسیار بزرگی تولید می‌شوند که برای چسباندن آنها نیاز به تجهیزات و ابزارهای مناسب و دقت بسیار بالایی است.

مراحل نصب استیکر بر روی سطح صاف و صیقلی

اگر بخواهید یک استیکر را روی یک سطح صاف و صیقلی بچسبانید کار شما آسان است. ابتدا شما باید آن سطح را از گرد و غبار تمیز کنید و هیچ نوع آلودگی روی سطح وجود نداشته باشد. در مرحله بعد یک محلول مانند آب ریکا روی سطح قرار می‌گیرد تا به وسیله آن بتوان سطح را خیس کرد و استیکر به راحتی روی آن بچسبد. پس از چسباندن استیکر این محلول از زیر استیکر خارج می‌شود و هیچ نوع حبابی زیر برچسب باقی نخواهد ماند. با استفاده از این روش می‌توان به راحتی انواع استیکر را روی سطوح مختلف چسباند. پس از گذشت ۲ الی ۳ ساعت رطوبت زیر استیکر کاملاً خارج شده و خشک می‌شود.

نصب استیکر روی شیشه اتوبوس

اگر بخواهیم یک استیکر را روی اتوبوس بچسبانیم وابسته به محل قرارگیری اتوبوس کار ما متفاوت خواهد بود. راحت‌ترین مکانی که می‌توان یک استیکر را روی اتوبوس چسباند، شیشه اتوبوس است. برای این کار باید شیشه به طور کامل با الکل یا آب و صابون شستشو داده شود تا هیچ نوع آلودگی روی آن باقی نماند. پس از این کار باید استیکر را به وسیله یک خط‌کش علامت گذاری کرده و مکان آنها به طور دقیق انتخاب کرد.

در این مرحله باید برچسب استیکر را جدا کرد و آن را روی شیشه قرار داد. برای خارج کردن حباب‌های زیر استیکر باید از یک وسیله تیز استفاده کرد تا بتوان تمامی حباب‌ها و رطوبتی که زیر اسپیکر وجود دارد رد خارج کرد. با استفاده از این کار می‌توانید یک استیکر را به صورت صاف روی شیشه اتوبوس بچسبانید. در هنگام چسباندن استیکر روی شیشه اتوبوس باید دقت بسیار زیادی داشته باشیم تا در هنگام خارج کردن حباب و رطوبت زیر استیکر باعث پارگی استیکر نشویم.

آموزش نصب مش روی شیشه |چاپ استیکر |روش نصب شبرنگ روی ماشین

چسباندن استیکر روی بدنه اتوبوس

چسباندن یک استیکر روی بدنه اتوبوس کار دشواری است و حتماً باید از مهارت کافی برای این کار برخوردار بود. اگر استیکر سایز کوچکی داشته باشد می‌توان برای نصب آن قسمت صاف را انتخاب کرد. در صورتی که بخواهیم یک استیکر با سایز بسیار بزرگی روی بدنه اتوبوس قرار گیرد باید به فرورفتگی‌ها و برآمدگی‌های بدنه دقت زیادی داشته باشیم.

برای این کار ابتدا بدنه اتوبوس را با یک محلول به طور کامل پاکیزه می‌کنیم تا هیچ نوع آلودگی روی آن وجود نداشته باشد. سطح اتوبوس باید به طور کامل خشک شود زیرا در صورت نصب روی محیط خیس به دلیل برآمدگی‌هایی که وجود دارد پس از چند روز استیکر از بدنه جدا می‌شود. برای این کار باید برچسب استیکر را کم کم از آن جدا کرد و استیکر را روی بدنه اتوبوس چسباند.

مراحل چسباندن استیکر بر روی بدنه اتوبوس

اگر بخواهید مراحل چسباندن استیکر روی بدنه اتوبوس را به طور دقیق بدانید باید بگوییم که در مرحله اول باید اتوبوس را به طور کامل تمیز کنید. پس از خشک شدن اتوبوس باید یک مکان مناسب را برای چسباندن استیکر انتخاب کنید و استیکر را با چند تکه چسب کاغذی در جای خود فیکس کنید. برای این کار باید از دور به استیکر نگاه کنید تا آن به درستی روی اتوبوس قرار گرفته باشد. در صورتی که استیکر مکان مناسبی نداشته باشد می‌توان آن را جابجا کرد.

برای چسباندن استیکر روی بدنه اتوبوس باید کم کم شروع به جدا کردن کاغذ زیری برچسب کرده و همزمان با آن از کاردک برای چسباندن استیکر روی بدنه اتوبوس استفاده کرد. به وسیله کاردک می‌توان تمامی حباب‌هایی که زیر استیکر وجود دارد را به طور کامل خارج کرد. پس از این کار می‌توانید اضافی‌های استیکر را از اطراف آن ببرید تا استیکر به خوبی روی اتوبوس دیده شود. از آنجایی که کاردک تقریباً تیز است باید در هنگام خارج کردن هوای زیر استیکر توجه زیادی داشته باشید که آن را سوراخ نکنید.

چاپ استیکر بدنه اتوبوس چگونه است؟

برای چاپ استیکر بدنه اتوبوس باید از یک جنس با کیفیت استفاده کرد. استیکرها از یک سطح وینیل و با جنس پی‌وی‌سی تولید می‌شوند. با توجه به سایز استیکری که روی بدنه اتوبوس قرار می‌گیرد باید آن را چاپ کرد. اگرچه مجموعه‌های زیادی در کشور وجود دارند که خدمات گوناگونی در زمینه چاپ ارائه می‌دهند اما برای چاپ استیکر بدنه اتوبوس باید به مجموعه‌ای مراجعه کرد که کیفیت بالا را در کار خود قرار دهد.

استیکرهای اتوبوس باید ماندگاری بالایی داشته باشند و در برابر نور و عوامل محیطی مقاومت خوبی داشته باشند. این محصول باید قابلیت شستشو داشته باشد تا بتوان در صورت آلودگی آن را به طور کامل تمیز کرد. اگر می‌خواهید در این زمینه خدماتی را دریافت کنید و یا نیاز به چاپ استیکر برای چسباندن روی محصولات مختلف دارید با مجموعه جاوید چاپ با شماره 02191303055 تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا