عمومی

تولید ۵ هزار و ۹۹۲ دست لباس انتظامات در شرکت پردیس پوشان خاتم

تولید ۵ هزار و ۹۹۲ دست لباس انتظامات در شرکت پردیس پوشان خاتم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد اعلام کرد که قرارداد خرید ۵ هزار و ۹۹۲ دست لباس حفاظت فیزیکی دانشگاه آزاد به‌وسیله شرکت تولیدی پردیس پوشان وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی خاتم امضا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در مراسم امضای قرارداد خرید ۵ هزار و ۹۹۲ دست لباس حفاظت فیزیکی دانشگاه‌ آزاد اسلامی تولیدی در شرکت پردیس پوشان وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی خاتم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه مردمی و به تعبیر دیگر یک دانشگاه اجتماعی است.

وی اضافه کرد: دانشگاهی اجتماعی است که در مسیر رفع مشکلات اجتماعی فعال، پویا و اثرگذار باشد و تنها با داشتن دانش نظری نمی‌تواند رسالت خویش را انجام دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد متذکر شد: این قرارداد امتداد و استمرار دانشگاه در مسیر خلق ثروت، حل مسئله و آغازی برای اثرگذاری در رفع مشکلات اجتماعی است.

دهقانی اشکذری با بیان اینکه تعلیم و تربیت اجتماعی یک حوزه بسیار پیچیده و چندوجهی است، ادامه داد: تعلیم و تربیت یک باره نیست؛ بلکه باید به صورت تدریجی و به دور از اجبار انجام شود؛ بنابراین نیاز به بازنگری در عملکرد دانشگاه احساس می‌شد و این موضوع در سند تحول دانشگاه پیش‌بینی شد.

وی تبیین کرد: همچنین دانشگاه باید از ناکارآمدی فرهنگی به سمت چرخش عمیق اثرگذاری اجتماعی داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد افزود: تحولات لازم برای اجرای تعلیم و تربیت اجتماعی باید تغییر و تحول در حوزه اساتید رخ دهد، یعنی نگاه شاگردپروری را ایجاد کنیم که مستلزم آموزش‌های لازم و زیرساخت‌هاست.

در پایان دهقانی اشکذری از تلاش‌های سید محمد حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاتم به واسطه تلاش‌های وی در شکل‌گیری کارخانه تولیدی پوشاک پردیس پوشان وابسته به آزاد خاتم قدردانی و ابراز امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی انجام شده تمامی لباس‌ها تا تاریخ ۱۵ خردادماه سال آینده تحویل داده شود.

دکمه بازگشت به بالا