عمومیکسب و کار ایرانی

آشنایی با قرص آلفلکسیل آلفا

ترکیبات قرص آلفلکسیل

گلوکز آمین هیدروکلراید

گلوکز آمین که به عنوان یک غضروف ساز شناخته می شود، می تواند در بدن باعث ساخت کلاژن مورد نیاز شود. این ترکیب، از تضعیف و تخریب غضروف ها جلوگیری کرده و در بازسازی مجدد آن ها نقش دارد. گلوکزآمین دارای خاصیت ضد التهابی نیز بوده و می تواند به کاهش درد و التهاب و در نتیجه افزایش انعطاف پذیری و کاهش خشکی مفاصل کمک کند.  

کندروئیتین سولفات:

کندروئیتین یکی از ترکیبات اصلی غضروف ها و مفاصل است که خاصیت ارتجاعی و ضربه گیری برای آنها به وجود می آورد. این ماده نیز باعث تحریک کلاژن سازی شده و می تواند به بهبود انعطاف پذیری مفصل کمک کند. در این حالت درد ناشی از خشکی و التهاب در بیماران استئوآرتریت تسکین می یابد.

متیل سولفونیل متان (MSM):

ام اس ام حاوی گوگرد بوده و از تخریب غضروف ها جلوگیری می کند. این ترکیب به علت داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی خود در بسیاری از مکمل های کاهش التهاب مفاصل به کار رفته است. وجود متیل سولفونیل متان در  قرص آلفلکسیل آلفا ویتامینز سبب شده تا این مکمل بتواند آسیب ها را کاهش داده و دامنه حرکتی مفاصل را افزایش دهد.

کلاژن هیدرولیز شده:

کلاژن یک نوع پروتئین بوده که در بدن به طور طبیعی ساخته می شود، در ساختار استخوان و مفاصل نقش دارد و به استحکام این بخش ها کمک می کند.  غضروف ها با گذشت سن به تدریج از بین رفته و حرکت فرد با درد و خشکی همراه است. وجود کلاژن از رشد و ترمیم بافت غضروف پشتیبانی کرده و همچنین التهاب و درد مفاصل را تسکین می دهد.

Acquaintance with alflexil alfa tablets

خواص قرص آلفلکسیل

فواید قرص آلفلکسیل را می توان با توجه به فرمولاسیون این مکمل به صورت زیر بیان نمود:

  • تحریک سنتز کلاژن مورد نیاز برای بافت استخوان، تاندون، غضروف و مفصل
  • رفع خشکی، بهبود انعطاف پذیری و تسهیل حرکت در افراد سالمند
  • پیشگیری از تحلیل و تخریب غضروف ها و کمک به بازسازی مجدد
  • مناسب استفاده برای افراد مبتلا به آرتروز و روماتیسم مفصلی
  • تسکین علائمی مانند درد، قرمزی و ورم مفاصل
  • دارای خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی
  • کمک به ترمیم آسیب های ناشی از ورزش

زمان مصرف قرص آلفلکسیل

نحوه مصرف قرص آلفلکسیل به صورت روزانه 3 عدد و ترجیحا همراه با وعده های غذایی (معده پر) است.

عوارض قرص آلفلکسیل

احتمال ایجاد عوارض جانبی قرص آلفلکسیل با مصرف در دوز توصیه شده، پایین بوده و عارضه خاصی با مصرف آن گزارش نشده است.  در صورت داشتن حساسیت به ترکیبات به کار رفته در قرص آلفلکسیل آمریکایی توصیه می شود مصرف را متوقف نموده و جهت ادامه مصرف آن با پزشک مشورت نمایید. استفاده از قرص آلفلکسیل در شیردهی و بارداری تنها تحت نظارت پزشک و با اجازه ایشان امکان پذیر است.

قیمت قرص آلفلکسیل

قیمت آلفلکسیل تحت نظارت سازمان غذا و دارو و توسط کمیسیون قیمت گذاری سندیکای تولیدکنندگان مکمل های رژیمی غذایی ایران، بر اساس فاکتورهای مرتبط با کیفیت و کمیت کالا تعیین می شود.  با توجه به پایبندی داروکده به اصول و ضوابط فروش اینترنتی محصولات سلامت محور غیر دارویی و داشتن اولین مجوز فروش آنلاین مکمل های غذایی از دانشگاه علوم پزشکی ایران، درج قیمت قرص آلفلکسیل آلفا ویتامینز در داروخانه آنلاین داروکده نیز بر این اساس و طبق فاکتورهای رسمی شرکت های پخش صورت می گیرد.

خرید قرص آلفلکسیل آلفا ویتامینز

شما عزیزان می توانید بدون صرف وقت و هزینه اضافی جهت خرید قرص آلفلکسیل به صورت اینترنتی از طریق همین صفحه، اقدام نموده تا سفارش خود را در سریع ترین زمان ممکن، درب منزل دریافت کنید

با آلفلکسیل بیشتر آشنا شویم

آلفلکسیل از جمله مهم ترین مکمل های مورد استفاده افراد می باشد که از نوع قرص و از گروه مفاصل و استخوان می باشد که برای استفاده عموم افراد اعم از زنان و مردان مجاز می باشد. افراد می توانند با استفاده از این مکمل بسیار مغذی که سرشار از گلوکزامین، کندرویتین،  MSM و کلاژن می باشد به تقویت و سلامتی غضروف های خود کمک کرده و بتوانند میزان انعطاف پذیری را در آن ها افزایش دهند.

هم چنین می توان گفت که افراد با استفاده از این محصول می توانند به پیشگیری از عوارض و اختلالات موجود در غضروف ها و استخوان های خود از قبیل پوکی و شکستگی استخوان ها کمک کنند و همواره پروتئین و کلاژن مورد نیاز در بدن خود را تأمین کنند. علاوه بر این، افراد می توانند با استفاده از این محصول، به درمان و پیشگیری از آرتروز کمک کرده و دردها و خشکی های موجود در مفاصل و غضروف و عضلات خود را کاهش دهند. هم چنین می توان گفت که محصول موردنظر، با دارا بودن مواد و ترکیبات بسیار مؤثر می تواند به کاهش درد و التهاب های موجود در بدن فرد کمک های بسیار مؤثری کند. کمک به بازسازی مفاصل و عضلات افراد و هم چنین غضروف سازی و افزایش میزان نرمی استخوان ها و حرکات مفاصل و غضروف ها از دیگر ویژگی های استفاده از محصول موردنظر می باشد. در ادامه این متن،  به بررسی سایر ویژگی ها و خصوصیات استفاده از محصول موردنظر یعنی آلفلکسیل پرداخته می شود.

ویژگی های آلفلکسیل

از مهم ترین ویژگی ها و خصوصیات استفاده از مکمل مورد بررسی ما در این متن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محصولی بسیار مغذی و مفید در راستای کمک به تقویت استخوان ها و افزایش در حجم و تراکم آن ها؛
  • محصولی سرشار از ترکیبات و مواد بسیار مؤثری از قبیل گلوکزآمین، کندرویتین، MSM و کلاژن؛
  • تأمین کننده کلاژن و پروتئین موردنیاز بدن افراد؛
  • پیشگیری از ابتلای فرد به عوارض از قبیل پوکی و سائیدگی در استخوان ها و مفاصل؛
  • محصولی بسیار مقوی و مفید در راستای کمک به افزایش نرمی و انعطاف پذیری در استخوان ها و مفاصل افراد؛
  • محصولی بسیار مقوی در زمینه کمک به درمان آرتروز و پیشگیری از ابتلای افراد به آن؛
  • کمک به بازسازی و تقویت عملکرد مفاصل و استخوان های افراد و پیشگیری از تخریب و تحلیل شدن آن ها؛
  • محصولی بسیار مقوی در زمینه کمک به درمان دردها و التهاب های موجود در ناحیه استخوان ها و مفاصل افراد؛
  • محصولی از نوع قرص و از گروه استخوان ها و مفاصل و مورد استفاده عموم افراد اعم از خانم ها و آقایان؛
  • محصولی بسیار قوی برای کمک به افراد در دوران یائسگی در زمینه کاهش دردها و التهاب های موجود در استخوان ها و پیشگیری از خالی شدن مغز آن ها؛

هشدارهایی درباره استفاده از آلفلکسیل

از مهم ترین هشدارها و نکاتی که افراد باید در مصرف مکمل موردنظر به آن توجه داشته باشند را می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افرادی که به بیماری های خاصی مبتلا می باشند، برای استفاده از این محصول باید قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.
  • افرادی که در حال استفاده از داروهای خاصی هستند، می بایست قبل از استفاده از این مکمل در زمینه استفاده از آن با پزشک مشورت کنند.
  • افرادی که به مواد و ترکیبات تشکیل دهنده آن حساسیت دارند باید از مصرف محصول موردنظر خودداری کنند.
  • افراد نباید میزان استفاده از محصول موردنظر را بدون تجویز و دستور پزشک افزایش دهند.
  • لازم به ذکر است که مکمل مورد بررسی را باید در جای خشک و خنک و به دور از دسترس کودکان و نور خورشید و رطوبت و هم چنین در دمای بین 15 تا 30 درجه سانتی گراد نگهداری نمود.
  • محصول موردنظر نوعی مکمل غذایی می باشد و برای تشخیص، پیشگیری و یا درمان توصیه نمی شود.
  • زنان باردار و یا شیرده در صورتی که تمایل به مصرف محصول موردنظر داشته باشند، باید قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.
  • تاکنون هیچ گونه عوارض و اختلالی از مصرف مکمل موردنظر طبق دوزهای پیشنهاد شده توسط پزشک مشاهده نشده است.

شیوه مصرف

روش مصرف محصول موردنظر به این صورت می باشد که افراد باید روزانه 3 عدد از قرص موردنظر را به همراه با غذا مصرف کنند.

ترکیبات

مکمل مورد بررسی ما در این متن یعنی آلفلکسیل از ترکیبات و مواد مغذی و بسیار مفیدی تشکیل شده است که می توانند نقش بسیار مهم و مؤثری را در زمینه کمک به تقویت و استحکام استخوان ها و مفاصل افراد و هم چنین نرمی و انعطاف پذیری آن ها ایفا کنند. علاوه بر این، افراد می توانند با استفاده از این مکمل به پیشگیری از هر گونه عوارض و اختلال در استخوان ها و مفاصل خود از قبیل پوکی استخوان و یا سائیدگی آن ها پیشگیری کنند. در جدول زیر به معرفی مهم ترین ترکیبات

و مواد تشکیل دهنده مکمل موردنظر به ازای مقدار موجود از هر ترکیب در محصول موردنظر و هم چنین درصد نیاز روزانه افراد به آن ها پرداخته شده است:

نام ترکیب مقدار موجود از هر ترکیب به ازای 3 عدد قرص درصد نیاز روزانه
گلوکزامین هیدروکلراید 1500 میلی گرم *
کندرویتین سولفات 1200 میلی گرم *
متیل سولفونیل متان (M.S.M) 500 میلی گرم *
کلاژن هیدرولیز 300 میلی گرم *

نتیجه گیری

کمک به تقویت و سلامت و استحکام استخوان ها و مفاصل از جمله یکی از مهم ترین اقداماتی است که افراد باید همواره مدنظر داشته باشند. این افراد می توانند با مصرف انواع مکمل ها و هم چنین محصولات مغذی تا حدود بسیار زیادی به هدف موردنظر دست یابند. در این زمینه، بسیاری از افراد شروع به استفاده از انواع مکمل های مغذی و سرشار از مولتی ویتامین و مواد معدنی و پروتئینی می کنند که در این متن ما به بررسی یکی از مهم ترین آن ها یعنی آلفلکسیل پرداختیم

و به این نتیجه رسیدیم که محصول موردنظر با دارا بودن مواد و ترکیباتی بسیار مؤثر از قبیل کلاژن، گلوکزامین، کندرویتین و هم چنین M.S.M می تواند نقش مؤثری در کمک به نرمی و انعطاف پذیری استخوان های افراد داشته باشد و از هر گونه اختلال و عوارض در آن ها از قبیل سائیدگی و هم چنین پوکی استخوان جلوگیری کند. کمک به درمان دردها و التهاب های موجود در استخوان ها، مفاصل و غضروف های افراد نیز از دیگر ویژگی ها و خصوصیات استفاده از این مکمل بسیار مقوی و مغذی برای تمامی افراد بزرگسال اعم از زنان و مردان می باشد. اگر می خواهید از خدمات فروش آنلاین دارو استفاده کنید کلیک نمایید.

دکمه بازگشت به بالا