علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

جدیدترین اخبار هوش مصنوعی در سال 1403 – 2024

تغییر صدا با هوش مصنوعی در سایت Themetavoiceاین هوش مصنوعی برخلاف دیگر سرویس های مشابه، صدای طبیعی تری دارد و خیلی راحت می توانید ویس خودتان را به صدای پسر یا دختر تبدیل کنید؛ اما فقط چند تا قالب صدایی دارد که فقط می توانید از آنها استفاده کنید.

وارد وب‌سایت Themetavoice.xyz شوید‌. گزینه Convert your voice را بزنید. یک ویس از خودتان ضبط کنید و Convert را بزنید. در نهایت هم از بین قالب‌های موجود یکی را انتخاب و دانلود کنید.

سایت‌های هوش مصنوعی و تغییر صدا

برای تغییر صدا بوسیله هوش مصنوعی و مشخصا یادگیری عمیق از الگوریتم‌های پردازش گفتار استفاده می‌ شود تا صدای ورودی را تحلیل کرده و پس از آن به صدای دیگری با استفاده از الگوریتم‌های پردازش سیگنال صوتی و تولید صداهای مصنوعی تبدیل می‌کند. برای تغییر صدا، الگوریتم‌های هوش مصنوعی از دو روش مختلف استفاده می‌کنند: روش مبتنی بر مدل و روش مبتنی بر فیلتر. “با هوش مصنوعی خواننده شو” این عبارتی هست که امروزه بیشتر از هر ترند دیگری به گوش می رسد در ادامه لیستی از سایت‌های هوش مصنوعی و تغییر صدا را مشاهده می کنید:

VoiceFX: این سایت برای تغییر صدای شما با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی طراحی شده است. با استفاده از این سایت، می‌توانید صدای خود را به صدای یک شخص دیگری، مثلاً صدای ربات، صدای جنس مخالف یا هر صدای دیگری که می‌خواهید، تغییر دهید.

Voice.ai: در صورتی که می خواهید دقیقا از صدای خواننده های ایرانی یا مثلا مهستی استفاده کنید کافی است این برنامه را نصب داشته باشید، پس از نصب روی سیستم یک حساب کاربری بسازید تا بتوانید از امکانات آن استفاده کنید.

Cogi: این سایت برای تبدیل مکالمات صوتی به متن و برعکس طراحی شده است، اما به دلیل استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی، می‌تواند به شما در تغییر صدای خود کمک کند.

Voice Changer: این سایت برای تغییر صدای شما به صدای هر شخص دیگری طراحی شده است، از جمله صدای مرد، زن، کودک و حتی دیو و شیاطین.

Fake Voice: این سایت برای تغییر صدای شما به هر صدای دلخواهی که می‌خواهید، طراحی شده است. با استفاده از این سایت، می‌توانید صدای خود را به صدای یک شخص دیگری، مثلاً صدای جنس مخالف یا هر صدای دیگری که می‌خواهید، تغییر دهید.

MasqVox Voice Changer: این سایت برای تغییر صدای شما به صدای هر شخص دیگری طراحی شده است، از جمله صدای مرد، زن، کودک و حتی شخصیت‌های دیگری مانند دارت ویدر و بتمن.

Voicemod: یک برنامه تغییر صدا است که با استفاده از هوش مصنوعی کار می‌کند و امکاناتی مانند تغییر صدای مرد، زن، کودک و حیوانات را فراهم می‌کند.

WaveNetVocalizer: این برنامه با استفاده از شبکه‌های عصبی، می‌تواند صدای شما را به صدای هر شخص دیگری تغییر دهد.

MorphVOX Junior: این برنامه با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی، می‌تواند صدای شما را به صدای هر کس دیگری تغییر دهد.

AV Voice Changer Software: این برنامه به صورت یک ابزار کامل برای تغییر صدا طراحی شده است که از امکانات مانند تغییر جنسیت، سن و حتی تبدیل صدای شما به یک صدای رباتیکی پشتیبانی می‌کند.

Voxal Voice Changer: این برنامه با استفاده از هوش مصنوعی، می‌تواند صدای شما را به صدای یک شخص دیگر تغییر دهد و امکاناتی مانند تغییر جنسیت، سن و حتی تبدیل صدای شما به صدای شیطانی را فراهم می‌کند.

قابلیت تقلید صدای خوانندگان در یوتیوب

یوتیوب از قابلیت تقلید صدای خوانندگان معروف به وسیله هوش مصنوعی رونمایی کرد رسانه Billboard نوشت: یوتیوب یک ویژگی آزمایشی را راه اندازی کرد که افراد در آن می‌توانند متون خود را با صدای هنرمندان شناخته شده، توسط هوش مصنوعی به آهنگ تبدیل کنند. انتخاب اولیه خوانندگان شرکت کننده در این برنامه آزمایشی شامل چارلی پوث، جان لجند، سیا، تی پِین، دمی لوواتو، تروی سیوان، چارلی XCX، الک بنجامین و پاپوس می شود.

این مقاله را از اینجا مشاهده کنید =>  قابلیت تقلید صدای خوانندگان در یوتیوب

منبع رسانه اینترنتی و مجله هوش مصنوعی پارس اینفوتک   https://parsinfotech.com

دکمه بازگشت به بالا