علم و تکنولوژی

وزیر بهداشت: مردم در انتخابات برای سرنوشت خود تصمیم می‌گیرند

وزیر بهداشت گفت: اگر می‌خواهیم استقلال خود را حفظ کنیم باید همه در امور مملکت مشارکت داشته باشیم.

به گزارش تکنونامه، بهرام عین اللهی روز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران درباره لزوم حضور در انتخابات ۱۱ اسفند ماه، اظهار داشت: امروز چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی را طی می‌کنیم و می‌بینیم که بعد از ۴۵ سال مردم حضور باشکوهی در این راهپیمایی دارند.



وی افزود: از مسائل مهمی که در انقلاب اسلامی به عنوان یک دستاورد بزرگ مطرح است، مسئله استقلال است و در دنیا تعداد کشورهایی که استقلال به معنای واقعی دارند، زیاد نیست. 



وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز استقلال دارد و می‌تواند روی پای خود  بایستد در حالی که در برخی کشورها مسئولان  و مقامات با  مداخله دیگران انتخاب می شوند.



عین اللهی انتخابات از پایه‌های حفظ استقلال نظام را عنوان کرد و افزود: انتخابات مجلس نشان می‌دهد که مردم برای سرنوشت خود تصمیم می‌گیرند. بنابراین اگر می‌خواهیم استقلال خود را حفظ کنیم باید همه در امور مملکت مشارکت داشته باشیم، در انتخابات‌ها شرکت  و فرد اصلح را انتخاب کنیم.

انتهای پیام

کارگروه خبری مطالب علمی پزشکی

علم پزشکی همچون پازلی است و هدفم این است که قطعات آن را به گونه‌ای تنظیم کنم که یک تصویر کامل و جذاب از سلامتی برای شما پدید آید. به عنوان نویسنده علمی و پزشکی این راهنمایی را با انگیزه و استعداد به شما ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا