اقتصادیکسب و کار ایرانی

اسباب بازی بهترین هدیه برای پسر بچه 8 ساله

معرفی و خرید چند نمونه هدیه تولد برای پسربچه ارزان و با کیفیت قیمت روز

در دنیا هیچ کاری به اندازه کادو گرفتن نمی تواند شخصی را خوشحال کند. بنابراین اگر می خواهید شخصی را خوشحال کنید به او کادو دهید. مهم نیست که قیمت کادو چقدر باشد، مهم این است که فرد مورد نظر را خوشحال کند. کادو می تواند از یک شاخه گل شروع شود و به اتومبیل و چیزهای گرانتری ختم شود. این بستگی به شما دارد که تا چه میزان حاضرید برای فرد مورد نظر خود هزینه کنید.در این مطلب ما به شما انواع هدیه تولد پسربچه را معرفی می کنیم و با انواع کادو تولد پسر آشنا می شوید و به شما می آموزیم، پسر بچه ها به چه وسایلی علاقه مند هستند. پس با سایت کیمیک همراه شوید تا به شما تمامی این نکات کاربردی را بیاموزیم.

هدیه یا کادو چیست؟

شخصی که بدون اینکه انتظار دریافت چیزی از فردی را داشته باشد و از آن شخص چیزی دریافت کند، به آن هدیه یا کادو گفته می شود. که نام دیگر آن پیشکش یا تحفه هم می‌باشد. معمولا کسی که هدیه می دهد بدون چشم داشت این کار را انجام خواهد داد و نباید انتظار جبران آن را داشته باشد. در قدیم بیشتر پلاک طلا هدیه می دادند. اما امروزه با گران شدن قیمت طلا و به بازار آمدن انواع وسایل مختلف، ایده های گرفتن کادو بیشتر شده است.

هدیه تولد پسربچه چی بخرم؟

پسر بچه های ۳ ساله معمولا به سنی رسیده اند که توانایی راه رفتن و حرف زدن را دارند، بنابراین از محیط اطراف شناخت کافی را خواهند داشت. پس می توان نتیجه گرفت که به خوبی با دریافت کادویی که به آن علاقه دارند می توان آن ها را خوشحال کرد. برای هدیه تولد پسربچه تفنگ اسباب بازی گزینه مناسبی است، البته تفنگ هایی خریداری کنید که برای سن ۳ سال مجاز باشد. همچنین می توان برای آن ها ماشین کنترلی خرید. بستگی به نوع بودجه ای دارد که قرار است برای آن شخص هزینه کنید.

لیست چند مدل برتر از هدیه تولد پسربچه:

  • لباس: می توان انواع مختلفی از لباس را برای بچه ۳ ساله خریداری کرد. اگر قصد خرید لباس بیرونی را دارید، می توانید به سراغ خرید پیراهن، تیشرت، شلوار، کفش، کلاه و کمربند بروید. اگر قصد خرید لباس ورزشی دارید، باید توجه داشته باشید که فرد مورد نظر شما به چه ورزشی علاقه دارد. با توجه به سلیقه ورزشی فرد مورد نظر برای او لباس ورزشی بخرید. بیشتر پسر بچه ها در این سن علاقه به پوشیدن لباس نظامی دارند، اگر کودک شما هم جزو این دسته از افراد می باشد خرید لباس نظامی بهترین گزینه است.
  • ساعت مچی: خیلی از پسر بچه ها در این سن علاقه زیادی به داشتن ساعت مچی دارند. ساعت های مچی در انواع مختلفی تولید شده‌اند، برای این سن که چیزی در مورد خواندن ساعت نمی دانند، ساعت های عروسکی بهترین انتخاب هستند، اگر شخصیت کارتونی مورد علاقه فرد را بدانید و آن را بخرید مطمئن باشید، با این کار شما خیلی خوشحال می شود.
  • دفتر و مداد رنگی: کتاب هایی در بازار موجود است که دارای نقاشی رنگ نشده هستند، می توانید یکی از آنها را با یک بسته مداد رنگی و یا مداد شمعی خریداری نمایید. البته پیشنهاد می‌کنیم مداد شمعی نخرید، چون دارای مواد شیمیایی است و در این سن ممکن است مقداری از آن توسط بچه بلعیده شود.
  • اسباب بازی: شامل تفنگ های بی خطر، توپ، استخر بادی، ماشین کنترلی و … می شود.
  • ماشین شارژی: اگر مشکلی با هزینه کردن برای فرد مورد نظر ندارید، ماشین شارژی بهترین هدیه تولد پسربچه است. با خرید ماشین شارژی به رانندگی آینده کودک خود کمک بزرگی خواهید کرد. ماشین شارژی ها دارای مدل های مختلفی هستند و هر مدل دارای ویژگی های خاصی است و قیمت آن ها متغیر است.
  • موتور شارژی: قیمت موتور شارژی نسبت به ماشین شارژی کمی پایین تر است. در نتیجه اگر توان خرید ماشین شارژی را ندارید می توانید برای کودک خود موتور شارژی تهیه کنید.

نکات مهمی که هنگام خرید هدیه تولد پسربچه باید به آن ها توجه کنید:

  • به سن کودک توجه کنید، معمولا هدیه هایی که در بازار موجود هستند، رده سنی دارند و برای هر سن خاص هدیه ای وجود دارد.
  • لیستی از هدیه تولد پسربچه که کودک مورد نظر به آن ها علاقه مند است تهیه نمایید. بر اساس قیمت و معیار هایی که مد نظر دارید بهترین هدیه را برای او انتخاب و خریداری نمایید.
  • اگر اسباب بازی می خرید، اسباب بازی هایی که قطعات ریز دارند خریداری نکنید. زیرا کودک در این سن ممکن است آن ها را ببلعد و باعث خفگی کودک شود.
  • سعی کنید هدیه را طوری بسته بندی کنید که تا زمانی که کامل باز نشده‌است، کودک متوجه محتویات داخل آن نشود، این کار جذابیت هدیه را برای کودک چند برابر می کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید هدیه‌ تولد پسربچه مورد نظر خود را با یک نامه عاشقانه خریداری نمایید.

19 پیشنهاد خرید کادو برای کودکان و نوجوانان در سنین مختلف

بچه ها عاشق بازی کردن و خوراکی های خوشمزه هستند. هیچ بچه ای در این دنیا پیدا نمیشود که از شیطنت کردن و بالا و پایین پریدن خوشحال نباشد. تجربه ی خوردن خوراکی های خوشمزه برای آن ها لذت بخش است و دورهمی ها و مهمانی رفتن را دوست دارند. یکی از مهمترین رفتارها برای ترغیب کودکان به کارهای خوب هدیه دادن است.

یادتان میایید؟ وقتی کودک بودیم مادر یا پدرمان قول میداد اگر در درس هایمان نمره ی بالا کسب کنیم فلان چیز را برایمان میگیرد ! این رفتار باعث میشود که کودک در همان سنین کم نتیجه ی تلاش خود را ببیند و متوجه ی این موضوع شود که قدم مثبت او در زندگی اتفاقات خوشایندی برای او به همراه دارد.

از آنجایی که امروزه تنوع اسباب بازی ها بسیار زیاد شده اند، تشخیص این که چه کادویی برای کودک خود خریداری کنیم سخت است. برای خرید اسباب بازی کودک فاکتوری هایی از جمله دختر یا پسر بودن، سن کودک، علایق کودک را باید در نظر بگیرید.

اگر در خرید اسباب بازی برای کودک خود اشتباه کنید و مهمترین فاکتور که سن کودک است را در نظر نگیرید ممکن است تاثیرات منفی زیادی برای افکار و روحیات کودک داشته باشد. ما اینجاییم تا با توجه به سنین مختلف کودک، کادو  های مناسب را به شما عزیزان پیشنهاد دهیم تا بهترین انتخاب را برای خرید کادوی کودک داشته باشد.

فرقی نمیکند به مناسبت تولد کودک به او هدیه میدهید یا برای تشویق او به انجام کاری هر چه که هست سن کودک مهمترین بخش خرید کادوی کودک است. چه بخواهید کادو تولد دختر بخرید چه کادو تولد پسر.

محبوب ترین کادو در سال ۱۴۰۱

کاکتوسی برای تمام سنین

یکی از جذاب ترین و بانمک ترین اسباب بازی های این روزها کاکتوس سخنگو است. این عروسک رقاص میتواند بهترین کادو برای کودکان و نوجوانان باشد. شما میتوانید انواع کاکتوس های رقاص سخنگو را در سایت تپ سنج مشاهده کنید و گزینه ی دلخواهتان را به صورت آنلاین از سایت پذیرنده سفارش دهید.

اسباب بازی مدل کاکتوس سخنگو

  • دارای آهنگ های متنوع و نورپردازی
  • مناسب برای دورهمی ها
  • قابل شستشو با پارچه مرطوب
  • ضد حساسیت برای کودکان

کادو مناسب پسر بچه و دختر بچه / ۳ سال به بالا

سرگرمی و یادگیری انواع فنون

کودکان هرچه از پدر و مادر خود میبینند را تقلید میکنند. به طور مثال وقتی پدری فنی است و با پیچ گوشتی و آچار سرکار دارد طبیعتا فرزند پسر هم دوست دارد مانند پدر خود آچار دست بگیرد و پیچی را باز و بسته کند. یا اگر دختر بچه ای مادر خود را هنگام آشپزی میبیند علاقه دارد که او هم مانند مادرش با قابله و ظروف مختلف سرکار داشته باشد.

یکی از بهترین هدیه هایی که میتوانید به کودک خود بدهید این است که علاوه بر ابزار سرگرمی وسیله ای به او هدیه دهید که موجبات دانش فنی او نسبت با امور زندگی شود. کودک شما به زودی بزرگ میشود و با تمامی چالش هایی که شما امروز با آن دست و پنجه نرم میکنید رو برو میشود حال وقتی در این سن او تا حدی با این چالش ها رو برو شود قطعا از آمادگی روحی و جسمی بالایی نسبت به مسائلی که مربوط به جنسیت اوست رو برو میشود.

خمیر بازی

توجه ! خمیر بازی برای کودکان زیر سه سال به هیچ وجه توصیه نمیشود و موجبات خطراتی برای آنهاست . اما اگر کودک شما بالای ۳ سال سن دارد علاوه بر این که خطری او را تهدید نمیکند بلکه باعث خلاقیت و افزایش هوش کودک میشود. خمیر بازی به کودک شما آموزش دهد خراب کند و بسازد، چه چیز از این بهتر میتواند کودک شما را برای آینده ای درخشان آماده کند. بسته های خمیر بازی معمولا ۱۰ عددی هستند و آنچه در خرید خمیر بازی حائز اهمیت است استاندارد بودن آن است پس هنگام خرید خمیر بازی کودک به علامت استاندارد و همچنین برند محصول حتما توجه کنید.

عروسک

عروسک جزو دوست داشتنی ترین اسباب بازی های دخترانه است. برای خرید عروسک باید به سن و علایق کودک خود توجه کنید. ببینید کودکتان به چه شخصیت کارتونی علاقه دارد و همان را خریداری کنید. همچنین عروسک هایی که دارای اشکال بامزه هستند میتواند باعث بهبود روحیه و حس نشاط در کودک شوند، پیشنهاد میکنیم هنگام خرید عروسک بیشتر از اینکه به سلیقه ی خود دقت کنید علایق کودکتان را در نظر بگیرید. برای خرید عروسک ما دو پیشنهاد برای شما داریم که جزو پرفروش ترین های بازار است و معمولا اکثر بچه ها این دو عروسک را دوست دارند.

لگو دوپلو

لگو ها برای سنین مختلفی طراحی شده اند از کودکان دوساله گرفته تا جوانان و افراد مسن، شما باید با توجه به علایق کودکتان اقدام به خرید لوگو مناسب کودکان دو تا سه ساله ی خود کنید. لگو میتواند یک هدیه ی دوستداشتنی و جالب برای تولد دختر و پسرتان باشد. ما در ادامه دو لگو که برای سنین دو تا سه سال طراحی و ساخته شده است را به شما عزیزان معرفی میکنیم. با مراجعه به سایت  پذیرنده و دیدن لگو های مختلف میتوانید بر اساس علاقه ی کودکتان اقدام به خرید آنلاین کنید.

کادو برای دختر بچه و پسر بچه / بالای ۷ سال

شکوفا شدن استعداد و خلاقیت

در این سنین کودکان بیشتر دنبال یادگیری و ساختن ایده های خود هستند. کودکان در این سنین بیشتر از پدر و مادر خود در مورد مسائل مختلف سوال میپرسند و نسبت به اتفاقات پیرامون خود کنجکاو هستند. بهتر است برای هدیه به کودکان بالای هفت سال از اسباب بازی هایی استفاده شود که بیشتر جنبه ی یادگیری و ساخت و ساز دارند.

به طور مثال هدیه دادن یک آبرنگ به کودک موجب میشود کودک نقاشی بکشد و ایده های خود نسبت به پیرامون خود را روی آن پیاده کند و منجر به خلق یک تصویر شود. یا اگر میبنید کودک خود نسبت به اعضای بدنش کنجکاو است میتوانید اسباب بازی به او هدیه بدهید که شبیه ساز اعضای بدن است. همه چیز به علایق کودکتان بستگی دارد شما به عنوان والدین او در قبال شناخت علایق و استعداد کودکتان مسئول هستید.

پازل

آنچه باعث بهبود حافظه و عملکرد بیناییی کودک شما میشود بازی هایی است که نیاز به تفکر و اندیشه دارند. وقتی کودک شما با این چالش ها روبرو میشود؛  فکر میکند، انگیزه میگیرد، هدف مشخص میکند و در نهایت ساختن را یاد میگیرد. پیشنهاد میکنیم اگر موفق شدن کودک در تحصیل برای شما مهم است اگر میخواهید کودکتان با بازی های مختلف فکری به چالش کشیده شود حتما سراغ پازل و بازی هایی بروید که به ساختن منجر میشود برای یک کودک بالای هفت سال ساختن لذت بخش ترین کار ممکن است پس این لذت را از کودک خود دریغ نکنید و با هدیه دادن یک پازل او را خوشحال و تشویق ساختن کنید.

اسکوتر

بگذارید کودکتان جنب و جوش کند و انرژی خود را تخلیه کند. همانقدر که تقویت هوش و خلاقیت کودک مهم است باید به فعالیت های فیزیکی و جسمی او اهمیت دهید. متاسفانه برخی والیدن نسبت به شیطنت ها و فعالیت های جسمی کودک حساس هستند و اعتقاد دارند کودکشان باید مدام یا با عروسک هایش بازی کند یا کارتون ببیند!  این شیوه ی تربیتی جز افسردگی و سرکوب برای کودک چیزی به همراه ندارد، البته که شما مخاطب این بحث نیست و کاملا این درک را دارید که یک کودک با هوش کودک پر جنب و جوش و شاد است.

وسایل زیادی برای تخلیه انرژی کودک وجود دارد اما به اقتضای سن و جنسیت که موضوع بحث مونه گزینه ی خوبی برای دختر بچه و پسر بچه هاست. قطعا با خرید یک اسکوتر کودک شما بسیار خوشحال میشود. دو پیشنهادی که در ادامه برای خرید اسکوتر به شما میکنیم جزو پرفروش ترین و بهترین اسکوتر های موجود در بازار است، میتوانید به صورت آنلاین این محصولات را از سایت پذیرنده سفارش دهید.

کادو برای دختر بچه و پسر بچه / بالای ۱۲ سال

بازی و آموزش

راحت ترین نحوه یادگیری کودکان آموزش و بازی است. امروزه روانشناسان کودک بر این باورند که بازی هایی که علاوه بر سرگرمی جنبه ی آموزشی دارند برای رشد ذهنی و شکوفایی استعداد ها مفیدتر هستند. به جای اینکه سعی کنید با روش های سنتی چیزی را به آن ها آموزش دهید میتوانید از بازی هایی استفاده کنید که کودک در حین اینکه مشغول بازی کردن است مهارت هایی را یاد بگیرد و در آینده از آن مهارت در مراتب بالاتر استفاده کند.

به طور مثال کودکی به موسیقی علاقه دارد خرید یک ساز آموزشی علاوه بر اینکه او را سرگرم میکند مهارت هایی را به او آموزش میدهد. البته که ممکن است کودک در آینده به مهارت های مختلف روی بیاورد اما وجود اسباب بازی هایی که جنبه ی آموزشی و سرگرمی برای او دارند میتواند بسیار مفیدتر از سایر اسباب بازی هایی باشد که نقش چندانی در خط فکری او ندارد.

رباتیک

بچه های امروزیی بسیار علاقمند به دنیای تکنولوژی و رباتیک هستند. امروز مدارس نیز اهمیت این موضوع را درک کرده است و کلاس هایی در این بازه برگزار میکند. اسباب بازی های رباتیک هم جنبه ی سرگرمی دارند و هم جنبه ی آموزشی اگر میخواهید از لحاظ ذهنی کودک خود را با دنیای تکنولوژی و ماشین ها آشنا  کنید پیشنهاد میکنیم حتما یک رباط برای کودک بالای ۱۲ سال خود خریداری کنید. خرید ربات بسیار کودک شما را خوشحال میکند و حس کنجکاوی و کاوش را در او تقویت میکند.

بازی ذهنی گروهی

بازی های فکری و دورهمی بسیار سرگرم کننده و جذاب هستند و حس نشاط را در خانه بین والدین و فرزندان ایجاد میکنند. پیشنهاد میکنیم برای ایجاد صمیمیت بیشتر در خانواده حتما از بازی های فکری استفاده کنید. البته قبل از اینکه بازی فکری خریداری کنید حتما به تعداد نفرات خانواده ی خود توجه کنید زیرا برخی بازی ها فقط برای تعداد خاصی مناسب هستند و در صورتی که نفرات تکمیل نباشد نمیتوان از آن استفاده کرد. مثلا بازی مافیا نیاز به تعداد نفرات بسیار بالا دارد و در یک خانواده ۴ نفره نمیتوان از آن استفاده کرد.

حرف آخر

سعی کردیم در این مطلب با توجه به انواع رده سنی دختر بچه و پسربچه انواع بازی هایی را که میتوان به آنها هدیه داد را برسی کنیم و بهترین ها را به شما پیشنهاد کنیم. آنچه مهم است ارزش هدیه دادن و خوشحال کردن کودک شماست. امروزه با توجه به تنوع اسباب بازی ها در هر رده ی قیمتی میتوانید اقدام به خرید اسباب بازی برای کودکتان کنید، نیاز نیست برای خرید کادو کودک و نوجوان خود زیاد هزینه کنید آنچه مهم است خوشحال کردن آنها است و همین که شما در اینترنت دنبال کادو برای کودک و نوجوانتان هستید بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

از شما عزیزان دعوت میکنیم این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و در صورت تمایل نظرات خود را درباره ی هدیه دادن به کودک و نوجوانان با ما مطرح کنید.

دکمه بازگشت به بالا