علم و تکنولوژی

قدرت دریفت غول آلمانی بر روی یخ/ فیلم

به گزارش خبرگزاری تکنونامه و براساس گزارش پدال، ژرمن‌ها قول داده‌اند جی کلاس برقی یک آفرودر کاربلد خواهد بود. دلیلی برای شک کردن در این ادعاها نداریم چراکه ظاهر خودرو کاملاً مشابه نسخه درون‌سوز است و با نصب یک موتور برقی هر چرخ، نسخه بدون آلایندگی جی کلاس می‌تواند تواناتر هم باشد. یکی از ویژگی‌های شاسی‌بلند جدید مرسدس بنز چرخش تانک خواهد بود که قبلاً در پدال ویدئوهای آن منتشر شده است.

همچنین این موتورهای برقی جداگانه باعث می‌شوند مرسدس بنز جی کلاس برقی به راحتی بتواند روی دریاچه‌ای یخ زده در سوئد دریفت بزند. اولا کالنیوس مدیرعامل این خودروساز برای تبلیغ ویژگی‌های آفرود این خودرو راهی زادگاه خود شده است. او در این ویدئو تست‌های اسلالوم و اسکیدپد را انجام می‌دهد و علیرغم وجود برف و یخ فراوان، جی کلاس برقی پایدار و مطمئن به نظر می‌رسد.

قدرت دریفت غول آلمانی بر روی یخ/ فیلم

اما نمایش واقعی خودرو در تست اسکیدپد انجام می‌شود جایی که کالنیوس توضیح می‌دهد موتورهای برقی چگونه می‌توانند خودرو را در زمان تشخیص لغزش تحت کنترل قرار دهند. حتی زمانی که بیش فرمانی زیادی وجود داشته باشد اوضاع در کابین جی کلاس بر وفق مراد است. پس از تست شتاب گیری روی یخ که مرسدس بنز آن را چند ثانیه می‌داند، کالنیوس دریفت هیجان‌انگیز خود را شروع می‌کند. مشخص نیست که آیا سیستم‌های کنترل پایداری جی کلاس برقی تنظیم شده‌اند یا اینکه حتی خاموش هستند اما درهرصورت خودروی بزرگ مرسدس مشکلی در حرکات نمایشی ندارد.

قدرت دریفت غول آلمانی بر روی یخ/ فیلم

این ویدئو با صحنه‌های خارج از جاده و اطراف دریاچه به پایان می‌رسد هرچند تیزرهایی نیز وجود دارد که به برخی مشخصات فنی خودرو اشاره کرده است. جی کلاس برقی زاویه حمله و فرار ۳۲ و ۳۵ درجه‌ای دارد که اندکی بهتر از نسل فعلی است. همچنین ارتفاع خودرو از سطح زمین به ۲۴.۸ سانتی‌متر می‌رسد که آن‌هم در مقایسه با نسل کنونی بهتر خواهد بود. نسخه تولیدی EQG یا جی کلاس برقی امسال معرفی خواهد شد هرچند زمان دقیق آن مشخص نشده است. احتمالاً تا زمان رونمایی رسمی برخی تیزرهای دیگر نیز منتشر می‌شوند.

227227

کارگروه خبری مطالب علمی پزشکی

علم پزشکی همچون پازلی است و هدفم این است که قطعات آن را به گونه‌ای تنظیم کنم که یک تصویر کامل و جذاب از سلامتی برای شما پدید آید. به عنوان نویسنده علمی و پزشکی این راهنمایی را با انگیزه و استعداد به شما ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا