علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

موشکافی انتقال تصویر دوربین مداربسته از طریق اینترنت

 انتقال تصویر دوربین مداربسته از طریق اینترنت

آیا شما هم به دنبال انتقال تصویر دوربین مداربسته از طریق اینترنت هستید؟ باید بدانید از دوربین مداربسته تحت شبکه برای اینکار استفاده می‌گردد تا بتوان تکنیک های متنوعی را می توان برای دنبال کردن این پروسه مورد استفاده قرار داد. به صورت کلی، اتصال دوربین های مداربسته به شبکه های اینترنتی به افراد اجازه می دهد تا در بهترین حالت ممکن نسبت به کنترل شرایط مغازه خود اقدام نمایند. با دنبال کردن این پروسه، شما می توانید سطح امنیت محیط را تا حد قابل توجهی ارتقا دهید. لازم به ذکر است که این پروسه هزینه زیادی را نیز روی دست شما نمی گذارد. امروز ما قصد داریم تا پروسه انتقال تصویر ایجاد شده توسط دوربین مداربسته با کمک اینترنت را بررسی کنیم. پس با ما همراه شوید.

مزایای انتقال تصویر دوربین مداربسته از طریق اینترنت

به نظر شما مهم ترین مزیت انتقال تصویر دوربین مداربسته از طریق اینترنت چیست؟ حفظ امنیت محیط منزل از راه دور، مسئله ای است که برای خیلی از افراد اهمیت زیادی دارد. مخصوصا افرادی که در خانه بچه کوچک دارند و نمی توانند همیشه مراقب او باشند، لزوما باید تکنیک های خاصی را برای فیلم برداری از محیط مورد استفاده قرار دهند.

به صورت کلی، یکی از بهترین راه های موجود برای تامین امنیت محیط با کمک دوربین های مداربسته، انتقال تصاویر آنها از محیط اینترنت می باشد. با استفاده از این ابزار پر قدرت و با کیفیت، افراد می توانند تصاویر محیط اطراف خانه یا محل کارشان را در گوشی موبایل خود ببینند. این تکنیک مزایای زیادی داشته و به شما اجازه می دهد تا در بهترین حالت ممکن نسبت به حفظ امنیت محیط اقدام نمایید. لازم به ذکر است که این پروسه ساده نبوده و برای عملیاتی کردنش شما باید یک سری ابزار های خاص را مورد استفاده قرار دهید.

 انتقال تصویر دوربین مداربسته از طریق اینترنت روی موبایل

پیش نیاز های دنبال کردن این پروسه

انتقال تصویر دوربین مداربسته از طریق اینترنت یک سری پیش نیاز های خاص دارد. اگر شما نتوانید تجهیزات مورد نیاز برای دنبال کردن این پروسه را تهیه نمایید، با چالش های گسترده ای در این زمینه مواجه خواهید شد. اگر دوربین شما از تکنولوژی P2P پشتیبانی می کند، تنها پیش نیازتان برای دنبال کردن این پروسه نرم افزار مخصوص همان دوربین است. تکنولوژی p2p به دوربین های مداربسته اجازه می دهد تا از طریق تکنولوژی ابری نسبت به انتقال تصاویر محیط اقدام نمایند.

اگر دوربین شما از این تکنولوژی پشتیبانی نمی کند، باید نسبت به تهیه یک روتر مخصوص و آی پی ثابت یا استاتیک اقدام نمایید. به خاطر داشته باشید که مودم شما باید قابلیت اتصال به اینترنت و وای فای را در خود جای داده باشد. عدم توجه به این مسئله کیفیت تصاویر یا سرعت انتقال آنها را تا حد قابل توجهی تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

انتقال تصویر دوربین مداربسته از طریق اینترنت با آی پی ثابت

برای انتقال تصویر دوربین مداربسته از طریق اینترنت، اولین راه موجود در جلوی پای شما به استفاده از آی پی ثابت اشاره دارد. این روش را زمانی باید به کار گیرید که دوربین مداربسته شما از تکنولوژی p2p پشتیبانی نمی کند. در این شرایط، برای شروع کار شما باید آی پی استاتیک را از شرکت های ارائه کننده اینترنت تهیه نمایید. با خرید یک مودم و انتقال آی پی ثابت روی آن، شما می توانید دستگاه DVR را به اینترنت متصل نمایید. زمانی که دستگاه به اینترنت متصل شد، با استفاده از نرم افزار های مخصوص شما می توانید تصاویر محیط را ضبط کنید.

انتقال تصویر دوربین مداربسته از طریق اینترنت با روش p2p

 انتقال تصویر دوربین مداربسته از طریق اینترنت روی موبایل

روش P2p دیگر تکنیک محبوب برای انتقال تصویر دوربین مداربسته از طریق اینترنت به حساب می آید. برای استفاده از این تکنیک شما نیازی به استفاده از ابزار های جانبی یا تجهیزات سوم شخص نخواهید داشت! برای دنبال کردن این پروسه، کارشناسان در اولین مرحله باید به سراغ تنظیمات دوربین بروند و P2P را فعال کنند. در مرحله بعد آنها می توانند نرم افزار های مخصوص DVR خود را نصب کنند و از QR Code موجود تصویر را انتقال دهند. به خاطر داشته باشید که این پروسه از نظر فنی، پیچیده یا چالش برانگیز نیست. در نتیجه استفاده از آن مزایای زیادی دارد.

در نهایت، اگر شما هم به دنبال خرید تجهیزات مورد نیاز برای دنبال کردن این پروسه هستید، لزوما باید خدمات فروشگاه های شناخته شده ای همچون هامین را به کار گیرید. برای خرید انواع مودم، دوربین مداربسته یا دی وی آر گزینه مناسبی برایتان به حساب می آید. از جمله ویژگی های کلیدی این فروشگاه اینترنتی به آدرس https://www.haamin.ir می توان به داشتن تعرفه ای معقولانه، کیفیت خدمات مناسب، قدرت عملکردی مطلوب، پشتیبانی حرفه ای و سرعت ارسال بالا اشاره نمود. پس اگر شما هم به دنبال خرید بهترین و با کیفیت ترین مدل های تجهیزات امنیتی در بهترین حالت ممکن هستید، می توانید هم اکنون و با خیال راحت از طریق وب سایت یا تماس با شماره‌های 02171057135 و 09191712557 اقدام نمائید.

دکمه بازگشت به بالا