اقتصادیکسب و کار ایرانی

پیش خرید آپارتمان در منطقه 22

همانطور که می‌دانید به دلیل وجود تورم و شرایط بد اقتصادی خرید خانه به امری غیر ممکن برای بسیاری از افراد تبدل شده است. به همین دلیل قراردادهای پیش‌فروش آپارتمان بسیار پررونق شده است.

پیش خرید اپارتمان چیتگر نی نی سایت |پیش فروش |پیش فروش آپارتمان 60 متری

جهت پیش‌خرید در منطقه 22 تهران بهتر است که از طریق تعاونی‌های معتبر و قابل اعتماد مانند گروه مهندسی فرتاک اقدام نمایید تا بهترین موقعیت را با مناسب‌ترین قیمت پیش خرید کنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی تخصصی پیش‌خرید در منطقه 22، مزیت‌‌ها، نکات مهم در این زمینه و… بپردازیم.

پیش‌خرید آپارتمان چیست؟

پیش‌خرید به این معنی است که یک آپارتمان را قبل از تکمیل شدن خریداری نمایید. در این صورت به این دلیل که آپارتمان تکمیل نشده، شما هزینه‌ای ما بین 10 تا 40 درصد کمتر از حالت عادی برای خرید پرداخت می‌نمایید.

پیش خرید اپارتمان چیتگر نی نی سایت |پیش فروش |پیش فروش آپارتمان 60 متری

همچنین هزینه به صورت اقساطی طی مراحل انجام پروژه پرداخت می‌شود. از این رو قدرت خرید شما نیز افزایش می‌یابد و می‌توانید در موقعیتی بهتر نسبت به خرید اقدام کنید.

طرفین معامله در امر پیش‌خرید سود خوبی کسب می‌کنند و می‌تواند به عنوان بهترین شیوه برای خرید آپارتمان و خانه در بین افراد شناخته شود.

مزیت‌های پیش‌خرید آپارتمان در منطقه 22

پیش‌خرید آپارتمان در منطقه 22 دارای مزایای بسیار زیادی است و به همین دلیل است که بسیاری از افراد به این شیوه از خرید روی آورده‌اند. در این قسمت به شرح موارد مزایای پیش‌خرید در منطقه 22 می‌پردازیم:

افزایش قیمت نهایی: همانطور که می‌دانید به دلیل وجود تورم و شرایط بی‌ثبات اقتصادی ممکن است در طول چند ماه قیمت ملک و آپارتمان افزایش یابد. از این رو پیش‌خرید آپارتمان یک گزینه بسیار مناسب است زیرا مبلغ قابل پرداخت از قبل مشخص شده و نیازی به پرداخت هزینه بیشتر نیست.

پیش خرید اپارتمان چیتگر نی نی سایت |پیش فروش |پیش فروش آپارتمان 60 متری

پرداخت اقساطی: در امر پیش‌خرید به این دلیل که آپارتمان تکمیل نشده، شما هزینه را به صورت اقساطی پرداخت می‌کنید و از نظر اقتصادی تحت فشار قرار نگرفته و همچنین قدرت خرید شما افزایش می‌یابد.

طراحی داخلی براساس سلیقه شما: از آنجاییکه آپارتمان شما تکمیل نشده است، شما به عنوان خریدار می‌توانید نظرات خود را در حین کامل‌سازی اعمال نمایید و خانه را برطبق سلیقه خود تکمیل کنید.

امکان رویت مراحل ساخت، مواد و مصالح مورد استفاده: زمانی که شما واحد را پیش‌خرید می‌کنید می‌توانید از تمامی مواد و مصالح بازدید نمایید.

معایب پیش‌خرید آپارتمان

پیش‌خرید با وجود مزیت‌های زیادی که دارد، اگر به طور اصولی و درست انجام نشود، می‌تواند موجب ایجاد دردسر شود. به همین دلیل توصیه می‌شود که قبل از پیش‌خرید در منطقه 22 اطلاعات کاملی از نحوه انجام آن کسب کنید.

از جمله معایب پیش‌خرید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان عدم تحویل به موقع: از جمله مشکلات شایع در پیش‌خرید آپارتمان، تاخیر در تحویل آن است. گاها بنا به دلایل مختلف، پیمانکار نمی‌تواند تعهد خود را مبنی بر زمان تحویل پروژه اجرایی کند و موجب ایجاد برخی اختلافات می‌شود.

امکان فروش به چندین نفر: برخی از افراد کلاهبردار ممکن است یک آپارتمان را به چندین نفر بفروشند و باعث از بین رفتن سرمایه خریدار شود. به همین دلیل توصیه می‌شود که با تعاونی‌ها و کمپانی‌های معتبر همکاری داشته باشید.

امکان عدم اخذ مجوزهای لازم: بعضی از پیمانکاران و سازنده‌ها مجوزهای لازم همانند؛  مجوز شهرداری، پایان‌کار، تفکیک سند و… را تکمیل نمی‌کنند و باعث ایجاد مشکلات زیادی برای خریدار شوند. از این رو پیدا کردن و انتخاب یک سازنده معتبر بسیار حائز اهمیت است.

پیش‌خرید ملک و آپارتمان از شیوه‌های بسیار محبوب و پرطرفداری است که بسیاری از افرادی که قصد خرید خانه دارند از آن بهره می‌برند. همچنین در صورتی که تمایل به سرمایه‌گذاری داشته باشید این شیوه بسیار عالی و پرسود می‌باشد.

بهترین مکان برای پیش‌خرید آپارتمان کجاست؟

موقعیت مکانی از موارد بسیار مهم برای پیش خرید خانه و آپارتمان است. زیرا یک مکان و لوکیشن مناسب باعث افزایش ارزش مادی ملک در کوتاه مدت شده و میزان سود‌آوری خوبی برای صاحب ملک دارد.

از این رو توجه به موقعیت مکانی از موارد حائز اهمیت است به طور مثال؛ منطقه 22 تهران از مناطق تازه تاسیس است اما به دلیل داشتن آب‌وهوا مناسب، امکانات رفاهی عالی، قابلیت دسترسی به مسیرهای مهم و شاهراه‌ها و… بسیاری از تعاونی‌ها به این منطقه روی آورده‌اند.

برای مثال تعاونی فرتاک در حال ساخت پروژه‌های عظیم و مهمی همچون؛ پروژه افق فرتاک، برج مجلل فرتاک و… هستیم که واحدها در این برج‌ها به صورت پیش‌فروش ارائه می‌‌شوند و بهترین فرصت برای پیش خرید در منطقه 22 هستند.

شما می‌توانید در این پروژه‌ها اقدام به پیش‌خرید نمایید و در ناحیه‌هایی همچون گرمدره و چیتگر صاحب خانه شوید.

نکات مهم پیش‌خرید آپارتمان در منطقه 22

به منظور پیش‌فروش آپارتمان در منطقه 22 توصیه می‌شود که به نکات و قواعد اصولی آشنا باشید تا در آینده هیچگونه ابهام و اشکالی گریبان‌گیر شما نشود. در این قسمت موارد و نکات حائز اهمیت را شرح می‌دهیم که خریدی موفقیت‌آمیز را تجربه کنید.

پیش خرید اپارتمان چیتگر نی نی سایت |پیش فروش |پیش فروش آپارتمان 60 متری

از جمله موارد و نکات مهم در پیش‌فروش آپارتمان در منطقه 22 به شرح زیر است:

  • نوشتن تمامی مشخصات طرفین در عقد قرارداد
  • مشخص کردن عنوان فروشنده(صاحب ملک است یا سازنده)
  • قید مشخصات و موقعیت مکانی دقیق ملک یا آپارتمان
  • معین کردن متراژ آپارتمان
  • نوشتن مشخصات همچون تعداد اتاق‌ها، بالکن، پارکینگ و…
  • قید جنس متریال ومصالح همچون درب و پنجره، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کابینت و کمد، شیرآلات و…
  • قید زمان دقیق تحویل پروژه
  • شیوه پرداخت هزینه آپارتمان چه مقدار به صورت نقد و چک و چه مقدار قسطی و اینکه زمان پرداخت اقساط

می‌توانید در متن قرارداد پیش‌خرید در منطقه 22 قید کنید که در صورت کند پیش رفتن پروژه، اقساط با تاخیر پرداخت می‌شوند تا همزمان با پرداخت مراحل ساخت نیز انجام شود. همچنین در صورت عدم تعهد به قرارداد از هر طرف، بتوانند نسبت به فسخ قرارداد و یا درخواست جبران خسارت صورت گیرد.

کدام تعاونی برای پیش‌خرید در منطقه 22 بهتر است؟

در سال‌های اخیر تعاونی‌های زیادی در منطقه 22 تهران اقدام به ساخت و تحویل پروژه‌های زیادی کرده‌اند. البته انتخاب یک تعاونی معتبر و قابل اعتماد می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید معامله‌ای موفق داشته باشید.

متاسفانه برخی از تعاونی‌ها و افراد کلاهبردار اقدام به فروش یک ملک به چند نفر می‌کنند و یا پروژه‌ها را دیرتر از موعد تحویل می‌دهند که باعث ایجاد دردسر شده و اختلافات زیادی را به وجود می‌آورند.

اما در عین حال تعاونی‌هایی مانند تعاونی منطقه 22 فرتاک «Fartak» در حال انجام پروژه‌های زیادی هستند که شما می‌توانید اقدام به پیش‌‌فروش آپارتمان در منطقه 22 نموده و صاحب خانه شوید. پروژه‌ها در تعاونی‌های معتبر تحت نظارت مهندسین مجرب ساخته می‌شوند و از متریال بسیار باکیفیت در پروسه ساخت‌آنها استفاده می‌گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در زمینه پیش‌فروش آپارتمان در منطقه 22 می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در صفحه با آدرس وبسایت «fartak-company.com» با تیم پشتیبانی و کارشناسی این گروه مهندسی به عنوان مرجع پیش خرید و پیش فروش آپارتمان در ارتباط باشید.

دکمه بازگشت به بالا