عمومیکسب و کار ایرانی

حقوق پرستار کودک چقدر است؟

درآمد یک پرستار بچه در خانه چقدر است؟ چگونه محاسبه می شود؟ چه اهمیتی دارد؟ مراقبت از کودک یکی از مسئولیت های اصلی خانواده است و اگر والدین برای نگهداری از فرزندان خود وقت ندارند، باید جایگزین شوند. حال اگر یکی از آشنایان نتواند از کودک مراقبت کند، باید پرستار در خانه استخدام کرد و حضور پرستار باعث آرامش و آسایش والدین و کودک می شود. .

حقوق کودک در منزل چگونه محاسبه می شود؟

حقوق پرستاران به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل ممکن است تعداد فرزندان، وظایف پرستاران، وسعت منطقه، مدارک تحصیلی مرتبط با سابقه کاری پرستاران و ساعات کار پرستاران باشد. در ادامه به بررسی این عوامل می پردازیم.

فاصله

مسافتی که پرستار تا محل اقامت شما طی می کند، چه باید آژانس استخدام کنید یا تاکسی بگیرید یا پیاده روی کنید، بر حقوق او تأثیر می گذارد.

تعداد فرزندان

دو کودکی که نیاز به حمایت و مراقبت دارند بدون شک نیاز به کار و انرژی مضاعف جسمی و روحی دارند. هر چه تعداد فرزندان بیشتر باشد، قیمت پرستار کودک و حقوقی که باید به پرستار کودک پرداخت شود، بیشتر می شود.

مدرک پرستاری

اگر پرستار سابقه کار و تجربه، گواهی حمایت از کودک یا گواهی روانشناسی کودک داشته باشد، این بر ارزش استخدام او تأثیر می گذارد.

وظایف پرستاری

دستمزد پرستار خانگی بستگی به مسئولیت های پرستار خانگی شما دارد. برخی از پرستاران فقط از کودکان مراقبت می کنند، در حالی که برخی دیگر از کودکان نیز مراقبت می کنند و کارهای خانه مانند نظافت و آشپزی را انجام می دهند.

ساعت کاری پرستاران

پرستاران می توانند تمام وقت، پاره وقت، هفتگی، روزانه یا ساعتی باشند. هر چه ساعات کار بیشتر باشد، حقوق بیشتر می شود.

حقوق پرستار بچه

چه زمانی به پرستاران پرداخت می شود؟

اگر پرستار دائمی استخدام کرده اید، حقوق او باید در پایان هر ماه پرداخت شود. اگر پرستار شما به صورت هفتگی کار می کند، حقوق او را در پایان ساعات کاری، آخر هفته و اگر پرستار ساعتی استخدام کرده اید، پرداخت می کنید.

ساعت کار پرستار چقدر است؟

ساعات کاری پرستار ممکن است تمام وقت، هفتگی یا پاره وقت باشد. پاره وقت یعنی ساعتی، روزانه، شبانه یا پاره وقت.

دستمزد پرستار بچه به چه عواملی بستگی دارد؟

چگونه یک آژانس مراقبتی معتبر پیدا کنیم؟

پرستار کودک شخصی استخدام نکنید. ابتدا تحقیقات خود را انجام دهید و دفاتر پرستاری معتبر را در گوگل جستجو کنید. عزیزان چتر فیروزه در زمینه پرستاری را به شما عزیزان معرفی می کنیم تا با خیال راحت مراقبت از فرزندان دلبندتان را به پرستاران مجرب و واجد شرایط بسپارید.

منبع: مادریار

دکمه بازگشت به بالا