علم و تکنولوژی

موافقت کمیسیون تلفیق با اختصاص ۱۵ میلیارد یورو برای واردات کالاهای اساسی و دارو

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ گفت: امروز کمیسیون تلفیق در راستای تامین نظر شورای نگهبان در لایحه بودجه ۱۴۰۳، با تخصیص ۱۵ میلیارد یورو برای واردات کالاهای اساسی و دارو موافقت کرد.

محمدرضا میرتاج الدینی در گفت و گو با تکنونامه با اشاره به جلسه ظهر امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ گفت: در این جلسه ایرادات شورای نگهبان به مصوبات مجلس در بخش اول لایحه بودجه ۱۴۰۳ مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

وی توضیح داد: در این جلسه تصویب شد که ۱۵ میلیارد یورو به دولت برای واردات کالاهای اساسی کشاورزی، دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی اختصاص داده شود؛ قبلا مجلس در جریان بررسی بودجه سال آینده تخصیص ۱۰ میلیارد یورو را تصویب کرده بود که اصلاح شد.

میرتاج الدینی همچنین بیان کرد: درباره حقوق کارکنان دولت همچون کارکنان وزارت کشور در سال آینده نیز قرار شد اصلاحات برای تامین نظر شورای نگهبان به گونه ای انجام شود که این موضوع از بودجه حذف نشود.

وی در پایان گفت گه گزارش کمیسیون تلفیق درباره بررسی ایرادت شورای نگهبان در لایحه بودجه ۱۴۰۳ فردا در جلسه علنی مجلس مورد بررسی قرار می گیرد.

انتهای پیام

کارگروه خبری مطالب علمی پزشکی

علم پزشکی همچون پازلی است و هدفم این است که قطعات آن را به گونه‌ای تنظیم کنم که یک تصویر کامل و جذاب از سلامتی برای شما پدید آید. به عنوان نویسنده علمی و پزشکی این راهنمایی را با انگیزه و استعداد به شما ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا