عمومیکسب و کار ایرانی

آموزش خرید الماس فری فایر از ونوم استور

فری فایر (Free Fire) عنوانی است که دیگر نیازی به معرفی ندارد؛ یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایل ژانر بتل رویال که رقبای سرسختی چون پابجی موبایل، کال آو دیوتی موبایل و چندین بازی دیگر در همین ژانر دارد. فری فایر بیش از ۵۰۰ میلیون بار در گوگل پلی‌استور دانلود شده که خود یک موفقیت بزرگ به‌شمار می‌رود. مانند بسیاری از بازی‌های آنلاین، از پول یا اعتبار رایج بازی می‌توانید در خرید آیتم، اسکین، سلاح و … استفاده کنید.

پول رایج این بازی، تحت عنوان الماس فری فایر شناخته می‌شود که در ادامه شما را با کاربرد آن آشنا خواهیم کرد. به‌دست آوردن این جم در طول بازی کار چندان ساده‌ای نیست و خرید قانونی آن برای کاربران ایرانی با موانع بسیاری روبه‌رو است؛ بنابراین، نحوه خرید الماس فری فایر از ونوم استور را نیز به شما آموزش خواهیم داد.

خرید ۱۰۰ جم فری فایر |خرید جم ارزان فری فایر |خرید جم فری فایر در 3 دقیقه

آشنایی با بازی فری فایر

اگر اهل بازی‌های آنلاین موبایل هستید، حتما تا حدودی با بازی فری فایر آشنایی دارید. اما پیش از توضیح درباره نحوه خرید الماس فری فایر از ونوم استور، کمی با این بازی بیشتر آشنا خواهیم شد.

عنوان گارنا فری فایر در سپتامر ۲۰۱۷، زمانی‌که مفهوم بتل رویال نسبتا جدید به‌نظر می‌رسید، در نسخه بتا برای اندروید و iOS منتشر شد. جالب است بدانید که نسخه بتا این بازی حتی پیش از آنکه عنوان پابجی در پلتفرم PC منتشر شود عرضه شد. درست قبل از آن‌که پابجی ژانر بتل رویال را به یک تب جهانی تبدیل کند.

افزایش محبوبیت در ژانر بتل رویال با محبوبیت روزافزون بازی‌های موبایل همزمان شد و فری فایر را به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های پلی استور تبدیل کرد؛ عنوان و شهرتی که حتی پس از گذشت چند سال هنوز حفظ شده است.  فری فایر علاوه‌بر ژانر بتل رویال در گروه بازی‌های شوتر، بقا، اکشن و سوم‌شخص نیز قرار می‌گیرد.

این بازی دارای چند مود یا حالت است که هرکدام دارای گیم‌پلی و قوانین خاص خود هستند؛  مود کلاسیک(Classic) ،‌ کلش اسکواد (Clash Squad)، ساعت شلوغی (Rush Hour)، کیل سکیورد (Kill Secured) و بیگ هد (Big Head).

خرید ۱۰۰ جم فری فایر |خرید جم ارزان فری فایر |خرید جم فری فایر در 3 دقیقه

الماس فری فایر چست و چه کاربردی دارد؟

الماس فری فایر ارز پریمیوم داخل بازی است، درست مانند یوسی در پابجی موبایل. از این الماس‌ها می‌توانید در خرید لباس، اسلحه، اسکین ماشین، حیوان خانگی و  دیگر آیتم‌های شاپ در فری فایر و فری فایر مکس استفاده کنید. همانطور که اشاره کردیم الماس فری فایر ارز پریمیوم داخل بازی به‌شمار می‌رود؛ بنابراین تنها با بازی کردن و انجام تسک‌ها نمی‌توانید آن‌ را به‌دست بیاورید.

روش‌های متعددی مانند شرکت کردن در ایونت‌ها برای دریافت الماس فری فایر به‌صورت رایگان وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید. اما در حال حاضر بهترین روش برای به‌دست آوردن الماس فری فایر خرید آن با استفاده از پول واقعی است.

خرید ۱۰۰ جم فری فایر |خرید جم ارزان فری فایر |خرید جم فری فایر در 3 دقیقه

نحوه خرید الماس فری فایر از ونوم استور

الماس free fire به عنوان ارز پریمیوم بازی به سادگی به‌دست نمی‌آید. در عین حال داشتن آن به منزله خرید آیتم‌های بی‌شماری از داخل بازی است. پس چه چیزی بهتر از یک روش ساده برای به دست آوردن تعداد زیادی الماس فری فایر؟

خرید الماس فری فایر نیازمند انجام تراکنش‌های مالی بین‌المللی است که در حال حاضر این امکان برای کاربران ایرانی وجود ندارد. اقدام برای خرید این محصول از طریق ساخت حساب‌های بین المللی سختی‌ها و ریسک‌های خودش دارد بنابراین روشی توصیه‌شده به‌شمار نمی‌رود.

بهترین کار خرید از فروشگاه‌های معتبر داخلی است که می‌توانند این الماس‌ها را به‌راحتی در حساب شما شارژ کنند. فروشگاه ونوم استور (Venom Store) امکان خرید الماس فری فایر و دیگر پول‌های رایج بازی‌های مختلف را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است. با خرید الماس فری فایر از ونوم استور، نه‌تنها در شرایطی ایمن خرید کرده‌اید، بلکه به‌صورت آنی سفارش خود را دریافت خواهید کرد.

خرید الماس فری فایر از ونوم استور روندی بسیار ساده  و امن است و تنها به پلیر آیدی (Player ID) شما نیاز دارد. برای خرید به وبسایت ونوم استور مراجعه کرده و از آیکن‌های بالای صفحه روی گزینه پول و آیتم بازی کلیک کنید. با انتخاب گزینه جم فری فایر به صفحه خرید الماس فری فایر هدایت می‌شوید. در این صفحه مقادیر مختلف الماس فری فایر برای شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید از میان آن‌ها مقدار دلخواه خود را انتخاب کنید.

پس از انتخاب مقدار الماس مورد نظرتان، در سمت راست صفحه پلیر آیدی خود را وارد کرده و پس از مشخص کردن تعداد آن را به سبد خرید خود اضافه کنید. سپس با کلیک روی گزینه خرید نهایی به صفحه پرداخت رفته و سفارش خود را نهایی کنید.

الماس‌های خریداری شده در ونوم استور در کمترین زمان و به‌صورت آنی برای شما شارژ می‌شوند. خرید الماس فری فایر می‌تواند نقش مهمی در پیشرفت شما در بازی داشته باشد و فروشگاه ونوم امکان خرید سریع آن را برای شما فراهم کرده است، بدون آن‌که نگران به خطر افتادن اطلاعات خصوصی خود باشید.

دکمه بازگشت به بالا