اقتصادیکسب و کار ایرانی

خرید ترانکینگ از جنرال کنترل سوپیتا

 images_1698144520_6537a10880d4a.jpg

برای خرید ترانکینگ این نکته مهم است که سیم کشی در ساختمان‌های مختلف، به یکی از اقدامات ضروری تبدیل شده است. به طوری که در همه ساختمان‌های تجاری، مسکونی، اداری و هر فضای دیگری که از تجهیزات برقی استفاده می‌شود، باید سیم کشی نیز مطابق با اصول و طبق استانداردهای خاصی انجام شود. برای سیم کشی فقط نیاز به کابل و ابزارهای مشابه نیست. گاهی برای حفظ ایمنی، جلوگیری از خرابی و یا اضافه کردن ماژول‌های مختلف به سیستم سیم‌کشی ساختمان، می‌بایست از ابزارهای خاصی استفاده کرد که داکت و ترانکینگ دو نمونه از این محصولات هستند. بنابراین، خرید ترانک و داکت می‌تواند به‌عنوان یک ضرورت اصلی برای ایجاد سیم‌کشی در ساختمان‌های مختلف شناخته شود.

در بسیاری از موارد، برای استفاده از کابل کشی و ایجاد ایمنی و حفاظت از کابل های موجود، از وسیله ای به نام ترانکینگ سوپیتا استفاده می شود. کاربرد ترانکینگ بسیار اهمیت دارد ، زیرا کابل هایی که در یک مجموعه قرار دارد حاوی اطلاعات با ارزشی هستند، و استفاده از ترانکینگ بسیار حائز اهمیت است. زیرا یک محیط و مسیری را مهیا میکند تا کابل ها از آن عبور کنند.

یک ترانک شامل محفظه ای است و با پوششی که دارد محیطی ایمن را برای عبور سیم و کابل مهیا می سازد.

استفاده از ترانک و انواع ترانکینگ ها بستگی به نصب کابل ها در داخل و یا خارج دیوار دارد به طوری که هم ترانک توکار دایم و هم ترانک روکار و با توجه به موقعیت قرار گیری کابل ها مورد استفاده قرار میگیرد.

خرید ترانکینگ و داکت انتقال دهنده کابل| جنرال کنترل

آشنایی با عملکرد داکت و تراکینگ

گاهی اوقات در سیم کشی ساختمان، لازم است که سیم و کابل به صورت روکار از کنار دیوار، زمین و یا سقف عبور داده شوند. در چنین شرایطی امکان رها کردن سیم روی دیوار یا سقف وجود ندارد؛ چرا که اولا احتمالا برق گرفتگی و خطرات مختلف دیگری افزایش پیدا می‌کند، دوما زیبایی ساختمان‌ها به دلیل نصب این کابل‌ها به‌صورت روکار تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

به همین خاطر محصولاتی به نام داکت و ترانک روی کار آمده‌اند که می‌توانند از کابل‌ها و سیم‌های برق، شبکه و انواع کابل‌های دیگر محافظت کنند. داکت و ترانک هر دو از جنس پلاستیک یا پی وی سی هستند و می‌توانند در برابر رطوبت نیز مقاومت بالایی از خود نشان دهند. این محصولات از خرابی کابل‌های روکار جلوگیری می‌کنند و می‌توانند امکان اتصال بهتر کابل‌های مختلف را به یکدیگر بدهند. کاربرد و عملکرد داکت و ترانکینگ در سیستم سیم‎کشی تقریبا مشابه است؛ اما به‌هر‌حال تفاوت‌هایی نیز میان ساختار این دو محصول وجود دارند که باید به آن‌ها توجه کرد.

انواع ترانک و داکت موجود در بازار

برای خرید ترانکینگ و داکت، در ابتدا باید بدانید که این محصولات دارای چه انواعی هستند؟ به طور کلی، ساختار داکت و ترانک با هم متفاوت است. داکت‌ها به صورت یک محفظه مستطیلی هستند که امکان نصب آن‌ها روی دیوار یا کناره‌های سقف وجود دارد. سایزبندی داکت‌ها با هم متفاوت بوده و باید بر اساس ابعاد کابل از آن‌ها استفاده کرد. در میان مدل‌های مستطیلی داکت‌ها، مدل‌های دیگری نیز مانند مدل داکت زمینی وجود دارند که می‌توانند برای انتقال کابل‌های مختلف به‌صورت زمینی مورد استفاده قرار گیرند.

ترانکینگ در سایز بزرگ‌تر تولید شده و دارای پارتیشن داخلی نیز هست. به همین خاطر می‌توان سیم‌های مختلف را در داخل ترانک‌ها به صورت پارتیشن‌بندی شده انتقال داد. ترانکینگ‌ها معمولا دارای سایزبندی متنوعی هستند و می‌توان آن‌ها را با ابعاد کوچک و بزرگ خریداری کرد.

 خرید ترانکینگ
خرید داکت انتقال دهنده کابل

ترانک برای انتقال کابل بهتر است یا داکت؟

یکی از سوالات رایجی که از سوی مشتریان هنگام خرید ترانکینگ پرسیده می‌شود، این است که ترانک گزینه بهتری برای انتقال سیم است یا داکت؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که کاربردهای این دو محصول در سیم کشی ساختمان با هم متفاوت است و باید بر اساس کاربرد مد نظر خود، هر یک از آن‌ها را تهیه کنید.

ترانک با هدف انتقال کابل و همچنین استفاده از پریز و انواع سوئیچ در بخش‌های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می‌گردد. ترانک دارای سایزبندی بزرگ‌تری نسبت به داکت بوده و برای انتقال کابل‌های بزرگ‌تر یز می‌توان از ترانک استفاده کرد؛ اما داکت دارای ساختار کوچک‌تری است و امکان اتصال پریز و سوئیچ به آن وجود ندارد. به همین خاطر می‌بایست بر اساس کاربرد مد نظرتان اقدام به خرید هر یک از این محصولات کنید.

قیمت ترانک و داکت در بازار

قیمت ترانک و داکت موجود در بازار بستگی به کیفیت این محصولات دارد. همانطور که اشاره کردیم، ترانک و داکت هر دو از جنس پلاستیک هستند و کیفیت آن‌ها بستگی به جنس پلاستیک به کار رفته در این محصولات دارد. هر چقدر کیفیت ترانک و داکت بالاتر باشد، قیمت این محصولات نیز افزایش پیدا می‌کند.

فروشگاه جنرال کنترل ضمن ارائه بهترین ترانک و داکت، قیمت محصولات خود را با سود حداقلی اعلام می‌کند. از این رو می‌توانید برای خرید انواع ترانکینگ و داکت ساده و طرح چوب، به این سایت مراجعه کرده و سفارش خودتان را به صورت آنلاین ثبت کنید. قیمت محصولات موجود در این فروشگاه با توجه به کیفیت درجه یک ترانکینگ و داکت بسیار مقرون به صرفه‌تر از برخی از محصولات موجود در بازار است.

خرید ترانکینگ و داکت از جنرال کنترل

شرکت جنرال کنترل، ارائه دهنده انواع تجهیزات مناسب برای سیستم برق‌رسانی است که می‌توانید برای خرید ترانکینگ و داکت پلاستیکی، از طریق این شرکت اقدام کنید. محصولات موجود در شرکت جنرال کنترل با بهترین مواد اولیه ساخته می‌شوند و کیفیت بسیار بالایی دارند. تنوع در انواع داکت مستطیلی، زمینی، شیاردار در سایت جنرال کنترل زیاد است و همچنین می‌توانید ترانکینگ‌های بزرگ را از طریق سایت جنرال کنترل تهیه کنید. برای اطلاع از نحوه ثبت سفارش و همچنین مشاوره خرید رایگان، می‌توانید با کارشناسان جنرال کنترل در ارتباط باشید. این محتوا همچنین اطلاعات بسیار زیادی در مقاله دیگری گزارش شده است که می توانید ان را ملاحظه کنید.

دکمه بازگشت به بالا