عمومیکسب و کار ایرانی

هتل های نزدیک حرم در خیابان شیرازی مشهد

در چهار سوی حرم علی بن موسی الرضا، چهار خیابان با نام های طبرسی (شمال)، امام رضا (جنوب)، نواب صفوی (شرق) و شیرازی (غرب) وجود دارد که با توجه به این که خیابان شیرازی در سمت بالا سر حضرت قرار دارد، مردم محلی به این خیابان و محله‌های پیرامونش بالاخیابان می‌گویند. خیابان شیرازی به عنوان قدیمی ترین خیابان شهر مشهد از عهد صفوی، در بافت مرکزی مشهد واقع شده است. این خیابان یکی از مهمترین مسیرهای منتهی به حرم مطهر حضرت رضا علیه السلام می باشد. موقعیت جغرافیایی این خیابان واقع در غرب حرم مطهر و خیابان شرقی و غربی حد فاصل حرم و میدان شهدا بوده و چهارراه شهدا (چهارراه نادری سابق) تنها تقاطع اصلی بسیار مهم در اواسط خیابان واقع شده است.

هتل های مشهد خیابان شیرازی | ضمانت کمترین قیمت + 300 هزار تومان تخفیف

چهارراه شهدا و میدان شهدا به عنوان تقاطع های مهم و پل ارتباطی با بسیاری از نقاط در سطح شهر مطرح می باشند. از مهمترین هتلهای واقع شده در این منطقه می توان به هتل مدينه الرضا مشهد ، هتل تارا مشهد ، هتل توس مشهد و هتل صحرا مشهد و هتل آپارتمان افرا مشهد اشاره کرد. مهمترین جاذبه گردشگری در این منطقه آرامگاه نادرشاه و باغ موزه نادری مشهد می باشد .

خیابان شیرازی یکی از 4 خیابان نزدیک حرم است که طیف متنوعی از هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های مشهد را در خود جای داده است. مردم بومی این منطقه، خیابان شیرازی را با نام بالا خیابان می‌شناسند. تاریخچه و قدمت این خیابان به زمان صفویان مربوط است که جزو یکی از خیابان‌های قدیمی و شناخته شده مشهد محسوب می‌شود.از لحاظ موقعیت جغرافیایی خیابان شیرازی در ضلع غربی حرم مطهر و حد فاصل چهار راه شهدا و میدان شهدا واقع شده است.

از مهم‌ترین هتل‌هایی که در این محله واقع شده‌اند می‌توان به مدینه الرضا، هتل نگین پاسارگاد و هتل تارا اشاره کرد.مجموعه الماس تریپ با سال‌ها سابقه و تجربه در زمینه رزرو هتل در مشهد امکان رزرو هتل‌های مشهد خیابان امام رضا مانند هتل بهبهان مشهد و هتل آپارتمان‌های مشهد را فراهم کرده است؛ همچنین با ارائه طیف متنوعی از اقامتگاه‌ها این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا با هر میزان بودجه و سلیقه آنچه را که در نظر دارند بیابند.

معرفی هتل آپارتمان مشهد خیابان شیرازی

خیابان شیرازی در مشهد از جمله محله‌هایی است که فاصله کمی تا حرم دارد؛ به همین دلیل هتل آپارتمان‌های بسیاری را در خود جای داده، زائران نیز به سبب فاصله نزدیک تا حرم اقامتگاه‌های موجود در این خیابان را انتخاب می‌کنند.قیمت مناسب هتل آپارتمان مشهد خیابان شیرازی و فاصله مناسب تا حرم دو فاکتور بسیار مهم برای محبوبیت این منطقه است.

شما نیز اگر زائر هستید و قصد دارید به مشهد سفر کنید خوب است اسامی هتل‌های مشهد در خیابان شیرازی را به خاطر بسپارید تا بتوانید به راحتی اقامتگاه مناسب و مقرون به صرفه‌ای را بیابید.الماس تریپ جامع‌ترین سامانه برای رزرو هتل به صورت آنلاین است که بخش عظیمی از هتل آپارتمان‌های مشهد نزدیک حرم یا در سطح شهر مشهد را پوشش می‌دهد و شما می‌توانید به راحتی و با چند کلیک ساده آنچه را که نیاز دارید بیابید.

شناخته شده‌ترین هتل آپارتمان مشهد خیابان شیرازی عبارتند از:

هتل آپارتمان امید

هتل آپارتمان امید مشهد با امکانات و خدمات متنوع، انتخاب محبوب زائران مشهد است. با قیمت مناسب و موقعیت مکانی مطلوب، امکان دسترسی آسان به حرم امام رضا (ع) را فراهم می‌کند.

هتل آپارتمان افرا

هتل آپارتمان افرا مشهد با محیطی آرام و صمیمی، خدمات با کیفیت و امکانات مدرن، گزینه‌ای مناسب برای اقامت در مشهد محسوب می‌شود. نزدیکی به حرم و قیمت مناسب از مزایای این هتل آپارتمان است.

هتل آپارتمان مهر رضا

هتل آپارتمان مهر رضا مشهد با معماری زیبا و امکانات رفاهی، به مهمانان خود اقامتی راحت و لذت‌بخش را ارائه می‌دهد. فاصله نزدیک تا حرم امام رضا (ع) و خدمات خوب آن، از جمله ویژگی‌های مثبت این هتل آپارتمان است.

توجه داشته باشید که این فهرست تعدادی از هتل آپارتمان‌های مشهد در خیابان شیرازی را شامل می‌شود و شما می‌توانید با استفاده از الماس تریپ، هتل یا آپارتمانی را با خدمات و امکانات مورد نظر خود برای اقامت در مشهد انتخاب کنید. همچنین، در هنگام رزرو، بهتر است از قبل اطمینان حاصل کنید که هتل یا آپارتمان مورد نظر در تاریخ مورد نظر شما اقامت موجود دارد.

بررسی اجمالی وضعیت هتل‌های مشهد در خیابان شیرازی

اگر  قصد دارید به تازگی به مشهد سفر کنید حتما این بخش را به دقت مطالعه کنید تا از دسترسی هتل‌های مشهد خیابان شیرازی به حرم، مراکز تفریحی و درمانی و وسایل حمل و نقل عمومی مطلع شوید؛ اینگونه می‌توانید با اشراف کامل به ویژگی هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها رزرو  محل اسکان خود را قطعی کنید.

  • لیست هتل‌های خیابان شیرازی مشهد

هتل‌های بسیاری در محدوده خیابان شیرازی وجود دارند. معروف‌ترین و شناخته شده‌ترین هتل‌های مشهد در خیابان شیرازی عبارتند از:

  • هتل فردوسی مشهد
  • هتل امید مشهد
  • هتل صحرا مشهد
  • هتل توس مشهد

جهت اطلاع  از لیست هتل‌های خیابان شیرازی مشهد و جزئیات هر کدام از موارد فوق می‌توانید از سایت الماس تریپ و یا کارشناسان پشتیبانی رزرو کمک بگیرید.

  • دسترسی به حرم

دسترسی به حرم از سمت خیابان شیرازی بسیار آسان است؛ زیرا  شما می‌توانید از طریق بست شیخ طوسی به صحن غدیر دسترسی داشته باشید. فاصله نزدیک هتل‌ها و مسافرخانه‌های خیابان شیرازی مشهد از مهم‌ترین ویژگی‌ها و امتیازهای این منطقه است.اگر فاصله تا حرم برای شما مهم است می‌توانید از طریق سایت الماس تریپ نزدیک‌ترین هتل نزدیک حرم را رزرو کنید.

  • دسترسی به مراکز درمانی

دارالشفا امام رضا که در انتهای بست شیخ طوسی واقع شده است امکانات درمانی بسیاری همچون شیمی درمانی، دیالیز، آندوسکوپی، دندان پزشکی، آزمایشگاه، کلینیک زنان و و غیره را ارائه می‌دهد؛ همچنین درمانگاه فرهنگیان در میدان شهدا نیز آماده خدمت رسانی است.

  • دسترسی به مراکز تجاری

وجود مراکز تجاری مختلف در اطراف محل اقامتگاه یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود. مراکز تجاری مختلفی همچون بازار رضا، بازار سرشور، فیروزه، امید سپهر و پاساژ نگین از  شناخته شده‌ترین بازارهایی هستند که با رزرو هتل آپارتمان در خیابان شیرازی مشهد به آن دسترسی خواهید داشت.

  • وضعیت تردد و طرح ترافیک

نه تنها خیابان شیرازی بلکه تمامی هتل‌های منتهی به حرم معمولا در محدوده طرح ترافیک قرار دارند و اکثر ساعات روز مخصوصا هنگام نماز ظهر و مغرب ترافیک بسیاری را تجربه می‌کنند، البته از آنجایی که فاصله هتل‌های این محدوده تا حرم کم است شما می‌توانید با کمی پیاده روی به حرم دسترسی داشته باشید.

خوب است بدانید خیابان شیرازی از محدوده ورودی شیخ طوسی تا میدان شهدا مشمول طرح ترافیک می‌شود و اگر با اتومبیل شخصی خود رفت و آمد دارید حتما باید این مورد را در نظر داشته باشید.

  • وضعیت حمل و نقل

خیابان شیرازی و محدوده اطراف آن علاوه بر مترو بر سایر خطوط تاکسی و اتوبوس دسترسی دارد و شما می‌توانید در کمترین زمان و با بهترین تعرفه به هر منطقه‌ای که در نظر دارید رفت و آمد داشته باشید.حال که به صورت خلاصه با امکانات و مزایای هتل‌های این محدوده آشنا شدید، می‌توانید به راحتی و با چند کلیک ساده هر هتلی را که مد نظر دارید رزرو کنید.

مجموعه الماس تریپ با فراهم کردن طیف وسیع و متنوعی از هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا از هر جای ایران که هستید به راحتی هر آنچه در نظر دارید را رزرو کنید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر و همکاری با مجموعه تنها کافی است با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

نتیجه گیری

در این مطلب درباره تعدادی از هتل‌های خیابان شیرازی مشهد که به عنوان اقامتگاه‌هایی با قیمت مناسب و فاصله نزدیک تا حرم امام رضا (ع) شناخته می‌شوند، صحبت کردیم. خیابان شیرازی از جمله محله‌های معروف مشهد است که به دلیل نزدیکی به حرم، مورد توجه زائران و بازدیدکنندگان این شهر مقدس قرار دارد.

سامانه الماس تریپ به عنوان یک سامانه جامع رزرو هتل آنلاین، انتخاب مناسبی برای زائران است . زائران به سادگی و با چند کلیک می‌توانند اقامتگاه‌های مورد نظر خود را در خیابان شیرازی مشهد رزرو کنند.

دکمه بازگشت به بالا