علم و تکنولوژی

حذف اکانت تلگرام (دیلیت اکانت تلگرام) چگونه انجام می شود؟

دیلیت اکانت تلگرام یا حذف اکانت تلگرام یکی از راه های بستن حساب با این پیام رسان محبوب است. حذف حساب تلگرام به صورت خودکار یا دستی انجام می شود. ممکن است افراد به دلیل کار یا تحصیل وی یا به دلیل آزار و اذیت هایی که در معرض آن قرار گرفته اند ، حذف آن را انجام دهند. در برخی موارد متوجه می شویم افرادی که قبلاً گزارش داده اند فکر حذف حساب تلگرام را کرده اند ، در چنین مواردی حذف دائمی حساب تلگرام برای این افراد مفید نیست و آنها را از گزارش خارج نمی کند.

عواقب حذف حساب تلگرام

توجه داشته باشید که اگر حساب تلگرام خود را حذف کنید ، تمام داده ها ، کانال ها و گروه های شما برای همیشه پاک می شوند و با باز کردن حساب خود داده ها بازیابی نمی شوند و شما کاربر جدیدی محسوب می شوید. در این درس ما به شما آموزش می دهیم که چگونه می توانید حساب تلگرام خود را حذف کنید. با حذف اکانت تلگرام به زبان فارسی و آموزش مرحله به مرحله آن ، به شما آموزش می دهیم که حساب خود را به سادگی حذف کنید.

دیلیت اکانت تلگرام

یکی از عناصر اصلی تلگرام حذف حساب هایی است که برای مدت طولانی بدون استفاده باقی می مانند. اگر برای مدت زمان طولانی از حساب خود استفاده نکنید ، حساب به طور خودکار بسته می شود. با این کار هرگونه حساب غیرفعال در این پیام رسان حذف خواهد شد. چهار روش ممکن برای حذف حساب وجود دارد. می توانید حساب خود را وارد کرده و آنچه را می خواهید انتخاب کنید.

ما به شما توصیه می کنیم مناسب ترین زمان یعنی یک سال را انتخاب کنید.

یک ماه
سه ماه
شش ماه
یک سال

برای انجام این کار با نسخه Android Telegram ، به تنظیمات و به حریم خصوصی و امنیت بروید (تنظیمات > حریم خصوصی و امنیت) و سپس از قسمت Advanced در صورت از راه دور حذف حساب من کلیک کنید و آنچه را می خواهید انتخاب کنید.

برای مشاهده آموزش کامل حذف اکانت تلگرام به صفحه دیلیت اکانت تلگرام آی آر سوشیال مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا