عمومیکسب و کار ایرانی

بهترین کیف پول سخت افزاری چه ویژگی دارد؟

حفظ امنیت و نگهداری آسان ارزهای دیجیتال، از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران است. بهترین روش نگهداری ایمن ارزهای دیجیتال، استفاده از والت‌های سخت‌افزاری است. داشتن یک کیف پول سخت افزاری خوب برای بسیاری از کاربران ارز دیجیتال ضروری است. گذشته از اینکه کیف پول های سخت افزاری به ما کمک می‌کنند تا با سرمایه خود ارتباط بیشتری داشته باشیم، رمزارزهای ما را ایمن نگه می‌دارند و باعث آرامش خاطر ما می‌شوند. اگر به دنبال یافتن بهترین کیف پول های سخت افزاری هستید، با ما در این مطلب همراه باشید.

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

کیف پول سخت افزاری چیست؟

کیف پول‌های سخت‌افزاری دستگاه‌های قابل حملی هستند که به ما امکان دسترسی امن به رمزارزهایمان را می‌دهند. این کیف پول‌ها با تولید کلیدهای خصوصی کاربر در یک محیط امن و آفلاین عمل می‌کنند و در عین حال دارای یک صفحه نمایش با کاربری آسان هستند. والت‌های سخت افزاری معمولاً از طریق USB یا بلوتوث به دستگاه‌های متصل به اینترنت مانند رایانه وصل می‌شوند. یک صفحه جداگانه روی کیف پول برای تأیید تراکنش‌ها نیز وجود دارد تا از افشای اطلاعات حساس به دستگاه متصل به اینترنت جلوگیری شود.

بهترین کیف پول های سخت افزاری در سال ۲۰۲۳

تعداد معدودی کیف پول سخت افزاری در بازار وجود دارد. با این حال، انتخاب گزینه مناسب برای شما ممکن است چالش‌برانگیز باشد. بعضی از این کیف پول‌ها قیمت زیادی دارند و بعضی امنیت کافی را ندارند. از این رو برای راحتی شما کاربران ارزاکس، ما به‌صرفه‌ترین و بهترین کیف پول های سخت افزاری موجود در بازار را انتخاب کرده‌ایم. همه آنها ویژگی‌ها و مزایای متفاوتی دارند که ممکن است برای هر شخصی مناسب‌ باشد.

کیف پول سرد اصطلاح دیگری است که برای کیف پول های سخت افزاری به کار می‌رود. این کیف پول‌ها به اینترنت متصل نیستند و کلیدهای خصوصی و آدرس کاربران را ذخیره می‌کنند و با نرم‌افزارهای سازگار در رایانه کار می‌کنند.

ZERO به جای استفاده از پورت USB یا بلوتوث، از QR code یک طرفه برای انتقال اطلاعات به دستگاه‌های متصل به اینترنت استفاده می‌کند. همه اینها به این معنی است که شما هرگز نباید نگران به خطر افتادن نرم‌افزارتان باشید.

مزایا

طراحی سرد منحصر‌به‌فرد والت انگریو باعث شده که امنیت آن از نظر آنلاین و دیجیتال هرگز به خطر نیفتد و نیاز نیست نگران نرم افزار کیف پول خود باشید. این والت برای افرادی که به دنبال آرامش کامل در مورد امنیت رمزارزهای خود هستند و به ویژه برای کسانی که اغلب با دستگاه‌های خود سفر می‌کنند، عالی است.

معایب

۲لجر نانو ایکس (Ledger)

این دستگاه از بیش از 30 ارز دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، دش، لایت کوین، ترون و … پشتیبانی می‌کند. این محبوب‌ترین کیف پول سخت‌افزاری حال حاضر بازار است که بازاریابی گسترده لجر در طول این سال‌ها به آن کمک زیادی کرده است.

مزایا

لجر محبوب‌ترین کیف پول سخت افزاری دنیا است. این کیف پول به شما اجازه می‌دهد که بسیاری از ارزهای دیجیتال را ذخیره کنید. آپدیت‌های نرم‌افزاری نیز به طور مرتب برای این والت منتشر می‌شود.

معایب

راه‌اندازی یا نصب مجدد کیف پول لجر زمان نسبتاً زیادی می‌برد. عملکرد بلوتوث آن خیلی روان نیست. ضمن اینکه بسیاری از به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری آن بر تجربه کاربری تأثیر می‌گذارند، برای مثال،‌ معمولاً تأخیر ایجاد می‌کنند یا همیشه با والت سازگار نیستند. لجر تنها شرکتی است که قابلیت اتصال بلوتوثی را دارد، اما نگرانی‌های امنیتی در مورد بلوتوث آن هنوز برطرف نشده است.

۳کیف پول سخت افزاری ترزور (Trezor)

مزایا

از بسیاری از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند. امکان تبدیل به ارز فیات را فراهم می‌آورد. بخش مبادلات آن دارای عملکردهای بسیاری از جمله اتمیک سواپ و تبدیل ارزهای فیات است.

معایب

والت ترزور گران است. مدل T هیچ ارتقای خاصی نسبت به مدل Trezor One ندارد. این والت تقریباً 3 برابر گران‌تر از رقبا با ویژگی‌های کمتر است.

۴کیف پول سخت افزاری بیت باکس ۰۲ (BitBox02)

BitBox02 شبیه یک فلش کوچک به نظر می‌رسد و وقتی خاموش می‌شود، نمایشگر آن قابل مشاهده نیست. BitBox02 با اندازه کوچک خود و پنهان بودن صفحه نمایش آن هنگام خاموش بودن دستگاه، دستگاهی بسیار محتاطانه است که ارزش‌های کلاسیک سوئیس را در بحث کیفیت و حریم خصوصی به ارث برده است. همه آنچه که نیاز دارید یک آداپتور USB معمولی، یک کابل داخلی USB، یک کارت microSD برای پشتیبان‌گیری، تعدادی بند و برچسب است.

معماری دو تراشه‌ای بیت باکس یک ویژگی منحصربه‌فرد است که مسائل مربوط به شفافیت و محافظت فیزیکی را برطرف می‌کند. BitBox02 از یک تراشه ایمن و یک سیستم عامل کاملاً متن باز استفاده می‌کند که نه لجر (با سیستم عامل متن بسته) و نه ترزور (بدون تراشه امن) از چنین ویژگی برخوردار نیستند.

۵سکیوکس استون (SecuX STONE)

کیف پول سخت افزاری SecuX STONE V20 با یک قاب آلومینیومی الماسی‌شکل ساخته شده که یک شرکت امنیت بلاکچین مستقر در تایوان آن را طراحی کرده است. همه کیف‌پول‌های سکیوکس استون W20 و W10 با یک تراشه Secure Element تعبیه شده‌ همراه شده‌اند تا از کلید خصوصی و پین دستگاه شما محافظت کنند.

کیف‌پول‌های SecuX STONE V20، W20 و W10 با صفحه‌ نمایش لمسی بزرگ 2.8 اینچی به کاربران ارزهای دیجیتال اجازه می‌دهند تا با آنها به راحتی کار کنند و چندین حساب کریپتو را در یک نگاه مشاهده نمایند.

کیف‌پول‌های SecuX STONE V20/W20 بهترین کیف پول های سخت افزاری بین پلتفرمی هستند که از سیستم‌عامل‌های اصلی از جمله ویندوز، مک، کروم، لینوکس، اندروید و iOS پشتیبانی می‌کنند. ویژگی SecuX STONE V20/W20 دارای قابلیت اتصال دوگانه است که امکان اتصال کیف پول به دسکتاپ، لپ تاپ، تلفن همراه از طریق USB یا بلوتوث را فراهم می‌کند. سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال می‌توانند از اپلیکیشن SecuX Mobile برای مدیریت آسان دارایی‌های دیجیتال خود در کیف پول های بلوتوثی SecuX STONE استفاده کنند.

سکیوکس استون یک برنامه تحت وب به نام SecuX را نیز ارائه می‌دهد که راه‌حلی واقعاً آسان برای مدیریت حساب و ارسال و دریافت رمزارزها در هر زمان است.

مزایا

کیف پول‌های سخت‌افزاری SecuX STONE از سیستم‌عامل‌های مختلف پشتیبانی می‌کنند که به کاربران ارزهای دیجیتال اجازه می‌دهد به راحتی ارزهای دیجیتال خود را مدیریت کنند.

معایب

کیف پول‌های سخت‌افزاری SecuX STONE از رمزارزهای اصلی کمتری پشتیبانی می‌کنند که شامل بیت‌کوین، بیت‌کوین کش، اتریوم، لایت‌ کوین، ریپل، بایننس کوین، دش، استلار، دوج کوین و همه توکن‌های ERC-20 است.

خلاصه مطلب

کیف پول‌های سخت‌افزاری یک سرمایه‌گذاری به شمار می‌روند و با توجه به آرامشی که هنگام مدیریت ارزهای دیجیتال خود هنگام کار با این والت‌ها خواهید داشت، ارزش هزینه کردن را دارند. کیف پول‌های سخت‌افدر این مطلب قصد داریم انواع از نوع سخت افزاری در سال ۲۰۲۲ را معرفی کنیم. اگر می‌خواهید یک کیف پول سخت افزاری امن و کاربردی که برای ذخیره دارایی‌های ارز دیجیتال‌تان مناسب است را پیدا کنید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

کیف پول‌های ارز دیجیتال به کیف پول گرم یا نرم افزاری، کیف پول سخت افزاری یا سرد و تقسیم کرد. اکثر کیف پول‌های سرد ظاهری شبیه به فلش USB دارند و امکان ذخیره دارایی‌های ارز دیجیتال به صورت آفلاین و فیزیکی روی آن‌ها وجود دارد. این کیف پول‌ها بر خلاف کیف پول‌های گرم امنیت بیشتری دارند و تا هکر نتواند کیف پول فیزیکی را به دست آورد، امکان سرقت اطلاعات‌تان را هم نخواهد داشت.

واریز دارایی به کیف پول‌ سخت افزاری تنها با آدرس کیف پول امکان‌پذیر است و شما می‌توانید بدون هیچگونه محدودیتی، هر مقدار ارز دیجیتال را وارد این کیف پول‌ها کنید. اما ارسال و برداشت دارایی از کیف پول‌های سخت افزاری کمی متفاوت است! برای برداشت و هرگونه فعالیت جهت خارج کردن دارایی‌ها از کیف پول سرد، در مرحله اول باید این تراکنش‌ها را تایید کنید. وقتی که تراکنش را با کلد ولت‌تان تایید کردید، تراکنش مورد نظر به وسیله کد خصوصی رمز ارزهایتان تایید می‌شود و سپس امکان خارج کردن دارایی از ولت را خواهید داشت.

توسعه‌دهندگان در برخی از کیف پول‌های سخت افزاری به وسیله سیستم کد نویسی به آن‌ها امکانات بیشتری می‌افزایند. این امکانات شامل موارد مختلفی می‌شوند که در زیر به برخی از‌ آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • اشتراک‌گذاری مستقیم بعضی از کوین‌ها با دیگران
  • کسب درآمد غیر فعال از طریق بعضی از کوین‌ها
  • خریداری و نگهداری رمز ارزها به صورت کاملا ایمن و مطمئن
  • دسترسی به پروتکل‌های DApps – DeFi در بلاکچین‌های مختلف

بیشتر بخوانید: ledger

بهترین کیف پول های سخت افزاری ۲۰۲۲

تعداد کیف پول‌های سخت افزاری روز به روز در حال افزایش است. اما تمام آن‌ها به عنوان یک کیف پول سخت افزاری امن به حساب نمی‌آیند یا از امکانات کافی برخوردار نیستند. در ادامه به معرفی بهترین کیف پول‌های سخت افزاری می‌پردازیم و در مورد هر یک به اختصار توضیح می‌دهیم.

کیف پول ترزرو (Trezor) مدل T

یکی از قابلیت‌های کیف پول Trezor مدل T متن باز بودن آن است. این کیف پول فیزیکی از اغلب سیستم عامل‌ها به جز سیستم عامل ios پشتیبانی می‌کند. وجود صفحه لمسی در Trezor مدل T نیز یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این کلد ولت است که به کاربران امکان دسترسی راحت‌تر به امکانات آن را می‌دهد.

شما می‌توانید از این کیف پول در سیستم عامل‌های اندروید و IOS استفاده کنید. این کلد ولت برای تریدهای طولانی مدت هم بهترین گزینه است چرا که امنیت خوبی دارد و از‌ آن‌جا که قابل حمل است، از ‌آن می‌توانید در حین سفر و کارهای مختلف استفاده کنید.

کیف پول سخت افزاری لاک باکس (Lockbox)

کیف پول لاک باکس حاصل همکاری بلاکچین و لجر است. همکاری دو برند قدرتمند در دنیای ارزهای دیجیتال باعث شده که به عنوان یک کیف پول ویژه بتواند امکان معامله‌ای امن را برای کاربران فراهم کند. همچنین کاربران می‌توانند با لاک باکس دارایی‌های خود را در کیف پول به صورت کاملا یکپارچه و همچنین آفلاین ذخیره کنند. همین موضوع یکی از عواملی است که باعث شده لاک باکس خیلی زود محبوب شود.

کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس ، دارای گواهی “FIDO” است. این بدان معنی است که این کیف پول می‌تواند کلیدهای خصوصی را برای ارزهای دیجیتال شما ایمن نگه دارد. علاوه بر این می‌توانید از آن برای ذخیره کلیدهای امنیتی حساب‌های گوگل (Google)، دراپ‌باکس (Dropbox)، گیت‌هاب (GitHub) نیز استفاده کنید.

کیف پول اورکوین(Evercoin)

یکی از کیف پول‌هایی است که به دلیل امنیت بالا و ویژگی‌هایی که دارد می‌تواند در لیست بهترین کیف پول‌های سخت افزاری قرار بگیرد. البته از نظر برخی افراد این کیف پول در دسته کیف پول‌های سرد قرار نمی‌گیرد زیرا اورکوین در واقع یک والت تلفن همراه است که توسط یک سخت افزار محافظت می‌شود. اما سازندگان اورکوین، این والت را از نوع سخت افزاری معرفی کردند. در کنار رابط کاربری آسان، مزیت ویژه این والت امکان پیوند حساب بانکی خود در والت برای مبادله دلار در ارزهای دیجیتال است.

کیف پول ترزور وان (Trezor One)

این کیف پول قابلیت پشتیبانی از ۶۰۰ توکن را دارد و با ابعاد کوچک و طراحی ظرفیت، امکان حمل آن هم وجود دارد. قیمت این کیف پول بر خلاف بسیاری از کلد ولت‌های دیگر مقرون به صرفه و مقطوع است و شما می‌توانید تنها با اتصال ‌آن به کامپیوتر شخصی‌تان، تمام دارایی‌ها را مدیریت کنید.

این کیف پول سخت افزاری استانداردهای مختلفی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استاندارد‌های نظامی ایالات متحده آمریکا MIL-STD-810G
  • رتبه ضد آب بودن IP68
  • گواهی IK9

قیمت این کیف پول نیز مقطوع و مقرون به صرفه است و به دلیل ویژگی‌هایی که دارد، حتی در برابر اتفاقاتی مثل سیل هم می‌تواند جان سالم به در ببرد.

کیف پول سخت افزاری کیپ کی (KeepKey)

KeepKey با قیمت ارزان و مناسب و با پشتیبانی از رمز ارزهای مختلف مثل بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، دوج کوین و …، یک کیف پول سخت افزاری مناسب برای نگهداری طولانی مدت رمز ارزها به شمار می‌رود. قابلیت بکاپ‌گیری با رمز ۱۲ کلمه‌ای یکی دیگر از ویژگی‌های این کیف پول است. امنیت کیف پول KeepKey بالا است و می‌تواند تعداد زیادی از کدهای اختصاصی‌تان را ذخیره‌سازی کند.

کیف پول اپن دایم (Opendime)

شما می‌توانید مبادلات‌تان را با Opendime به صورت کاملا ناشناس انجام دهید چرا که این کیف پول سخت افزاری ردی از خود در شبکه بلاکچین نمی‌گذارد. این کیف پول سخت افزاری ویژگی‌های منحصر به فردی دارد و شما می‌توانید به وسیله آن دارایی هایتان را به هر جا که خواستید حمل کنید. اما تنها یک نقطه ضعف در این کلد ولت باعث می‌شود معامله‌گران کمی نسبت به خرید آن دچار شک شوند و آن هم نابودی تمام سرمایه با از بین رفتن گجت است. در واقعا شباهت این کیف پول به کیف پول‌های فیزیکی که همه آن‌ها را داریم بسیار زیاد است و شما تا وقتی تمام سرمایه‌تان را در اختیار دارید که کیف پول‌تان کنارتان باشد و به محض اینکه کیف پول نابود شد، سرمایه هم همراه آن نابود می‌شود.

با وجود نقطه ضعفی که از این کلد ولت گفتیم اما برخی ترجیح می‌دهند از ‌آن برای نگهداری دارایی‌هایشان استفاده کنند چرا که استفاده از این کیف پول کارمزدی ندارد و به صورت ناشناس تمام مبادلات را انجام می‌دهد.

کیف پول بیت باکس (BitBox02)

هر چند کیف پول سخت افزاری BitBox02 فقط از چند ارز دیجیتال خاص پشتیبانی می‌کند اما با این حال به دلیل برخی ویژگی‌ها، همچنان به عنوان یکی از بهترین کیف پول های سخت افزاری شناخته می‌شود. برای خرید این کیف پول نیاز به پرداخت هزینه گزاف نیست و با کمترین هزینه می‌توانید آن را خریداری کنید. در واقع قیمت مناسب یکی دیگر از مزایای کیف پول بیت باکس است. همچنین این کیف پول سرد از سیستم عامل‌های مختلفی مثل ویندوز، مک، اندروید و IOS نیز پشتیبانی می‌کند.

یکی از قابلیت‌های منحصر به فرد این کیف پول سخت افزاری پشتیبانی از حافظه microSD است. با این قابلیت، چنانچه مشکلی برای کیف پول مثل مفقودی و … به وجود آمد، می‌توانید کدهای اختصاصی‌تان را در صورت بکاپ‌گیری، بازیابی نمایید. کیف پول BitBox02 همچنین به نمایشگر OLED نیز مجهز است.

برخی ویژگی‌های امنیتی در کیف پول BitBox02 باعث می‌شود تا این کیف پول به عنوان یکی از بهترین کلد ولت ‌ها در سال ۲۰۲۲ به شمار برود. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارا بودن تراشه‌های دوگانه
  • رمزنگاری کدها
  • دارا بودن ریزتراشه قدرتمند برای حفظ امنیت بیشتر

Steel Bitcoin یک نقطه ضعف جدی دارد و آن هم عدم امکان استفاده از آن برای رمز ارزهای‌ آنلاین است. اگر با این نقطه ضعف مشکلی ندارید، می‌توانید این کلد ولت را خریداری و استفاده کنید.

کیف پول سخت افزاری بیومتریک D’CENT

کیف پول بیومتریک D’CENT با قابلیت سنسور اثر انگشت باعث می‌شود تا امکان تایید تراکنش‌ها در سریع‌ترین زمان برای کاربران به وجود بیاید. این کیف پول سخت افزاری امنیت بالایی دارد و امکان انجام تراکنش‌ها را خیلی راحت و ساده فراهم می‌کند. از سری قابلیت‌های دیگر این کیف پول، پشتیبانی از فناوری بلوتوث است و با دارا بودن نمایشگر OLED بیشتر داده‌های ضروری که نیاز است از‌ آن‌ها مطلع باشید را نمایش می‌دهد.

کیف پول SecuX V20

اغلب کیف پول‌های سخت افزاری در بازار کریپتوکارنسی چهارگوش و مستطیلی شکل هستند اما کیف پول SecuX V20 دارای ظاهر متفاوتی است. ظاهر این کلد ولت گرد است و صفحه نمایشی با ابعاد ۲.۸ اینچ دارد. از این کیف پول می‌توانید در لپ تاپ یا کامپیوتر و گوشی موبایل استفاده کنید. این کیف پول سخت افزاری برای انجام تراکنش‌ها قابلیت اسکن QR کد را هم دارد.

این کیف پول از اغلب رمز ارزها مثل بیت کوین، اتریوم، ریپل یا لایت کوین نیز پشتیبانی می‌کند و با بهره‌مندی از نمایشگر ۲.۸ اینچی امکان تایید آدرس را هم به شما می‌دهد.

با استفاده از دکمه های روی کیف پول لجر می توان تراکنش های ارزهای دیجیتالی را تایید و یا رد کرد و امنیت فوق العاده ای بر روی کیف پول ایجاد کرد.

کیف پول کی‌استون (Keystone Pro)

Keystone Pro یکی دیگر از کیف پول‌های سخت افزاری مطرح و خوب در سال ۲۰۲۲ است. این کیف پول قابلیت اسکن QR کد را دارد و با این قابلیت دیگر نیازی به پورت USB یا فناوری بلوتوث ندارید. این کیف پول سخت افزاری از صفحه نمایش ۴ اینچی نیز بهره‌مند است و با امکان جدا کردن باتری از ‌آن، می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین کیف پول های سخت افزاری به شمار آورد.

بهره‌مندی این کیف پول از مکانیزم خود تخریبی و همچنین قابلیت حسگر اثر انگشت، آن را به یکی از محبوب‌ترین ولت‌ها تبدیل می‌کند. این کیف پول ضد آب نیز است و با بدنه آلومینیومی و محافظی که دارد، امنیت را ارتقا می‌بخشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های این کلد ولت قابلیت خود تخریبی است. این کیف پول فیزیکی به یک نمایشگر ۴ اینچی رنگی نیز مجهز است و با استفاده از‌ آن می‌توانید به اطلاعات مهم ولت‌تان دسترسی پیدا کنید. این کلد ولت قابلیت پشتیبانی از بیش از ۱۰ هزار رمز ارز را دارد و با امکان پشتیبانی از بیش از ۴۰ شبکه بلاکچین به یکی از بهترین کیف پول‌ها تبدیل می‌شود.

کیف پول اوپولو (Opolo)

کیف پول سرد Opolo هم جزو بهترین کیف پول های سخت افزاری سال ۲۰۲۲ است. این کیف پول از سیستم عامل‌های مختلفی نظیر مک، ویندوز و لینوکس پشتیبانی می‌کند. همچنین Opolo به یک صفحه نمایش ۳/۲ اینچی که دارای فناوری TFT است هم مجهز است. این کیف پول سخت افزاری امکان پشتیبانی از بیشتر از ۱۲ کوین را دارد و از بیش از ۲هزار توکن نیز هم پشتیبانی می‌کند.

کیف پول سخت افزاری کول کارد فقط از بیت کوین پشتیبانی می‌کند و ظاهری عجیب و غریب آن که شبیه به ماشین حساب است، نظر بسیاری از فعالان بازار کریپتوکارنسی را به خود جلب می‌کند. این کیف پول یک صفحه کلید عددی دارد و دارای یک صفحه نمایشOLED 128×۶۴ پیکسلی نیز است. این کلد ولت همچنین به اسلات کارت MicroSD نیز مجهز است تا امکان پشتیبان‌گیری را به کاربران خود بدهد.

بهترین کیف پول سخت افزاری در سال ۲۰۲۲

مدل‌های مختلفی از بهترین کیف پول‌های سخت افزاری را در این مطلب به شما معرفی کردیم. حالا بر اساس آگاهی و اطلاعاتی که دارید، می‌توانید یکی از انواع کیف پول‌های سرد را انتخاب و از آن برای ذخیره‌سازی دارایی هایتان استفاده کنید. به ویژگی‌هایی که در مورد هر کلد ولت ذکر کردیم دقت کنید و با نهایت دقت را انجام دهید چرا که کوچکترین اشتباه نه تنها خسارت زیادی روی دست‌تان می‌گذارد بلکه ممکن است دارایی‌های‌تان را هم به خطر بیندازد.

در جدول زیر می‌توانید لیستی از بهترین کیف پول‌های سخت افزاری در سال ۲۰۲۲ را مشاهده کنید و با مقایسه آن‌ها با یکدیگر انتخاب خود را انجام دهید.

کیف پول ویژگی‌ها مزایا معایب
لجر نانو ایکس بالاترین ضریب امنیتی
پشتیبانی از بیش از ۱۰۰ رمزارز
قابلیت اتصال به صرافی داخلی قیمت بالا
ترزور امنیت بالا رابط کاربری ساده قابلیت افزایش حافظه داخلی قیمت بالاتر از لجر
کیپ کی عملکرد دقیق رابط کاربری ساده ارزان قیمت
قابلیت اتصال به صرافی داخلی
عدم پشتیبانی از بسیاری از رمزارزها
لجر نانو اس نسخه ارزانتر لجر نانو ایکس
نرم‌افزار هوشمند (لجر لایو)
پشتیبانی از ۵ هزار توکن
امنیت بسیار بالا
ظرفیت حافظه پایین
Cold Card قابلیت حمل و نقل بسیار آسان سبک وزن
امنیت بسیار بالا
فقط از بیت کوین پشتیبانی می‌کند

سوالات متداول

معیارهای مهم انتخاب کیف پول سخت‌افزاری چیست؟

امنیت و قیمت دو فاکتور اصلی برای انتخاب کیف پول مناسب است. در کنار آن رابط کاربری ساده و قیمت نیز می‌تواند در انتخاب کیف پول مناسب تاثیر گذار باشد.

آیا کیف پول سخت افزاری امن است؟

کیف پول‌های سخت افزاری بیشترین ضرایب امنیتی را دارا هستند. ضمن آنکه بر خلاف کیف پول‌های نرم‌افزاری، این کیف پول‌ها کلید خصوصی را فقط به کاربر آن اختصاص می‌دهند.

چه زمانی باید از کیف پول سخت افزاری استفاده کنیم؟

در صورتی که قصد دارید ارز خود را برای مدت زیادی نگهداری کنید و یا ارزش دارایی شما بسیار زیاد است و به دنبال امن‌ترین روش نگهداری آن می‌گردید.

زاری رمزارزهای شما را در هنگام انجام تراکنش ایمن نگه می‌دارند، اما همچنان باید نسخه‌ پشتیبان عبارت سید خود را داشته باشید. در این مقاله به معرفی بهترین کیف پول‌ های سخت افزاری پرداختیم که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. حال، به نظر شما کدام کیف پول سخت افزاری بهترین گزینه برای شما است؟

 

دکمه بازگشت به بالا