اقتصادیکسب و کار ایرانی

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی اصفهان در سال 1401

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی اصفهان در سال 1401: بیشتر مردم در شهرهای مختلف استان اصفهان همواره از آلودگی آب این استان صحبت می کنند. سلامت جسم و تاثیر آب اشامیدنی برا آن بر کسی پوشیده نیست. در استان اصفهان بیشتر مردم با خرید دستگاه های تصفیه آب خانگی قدمی مهم برای سلامت خود و اعضای خانواده خود برداشته اند.

 خرید دستگاه تصفیه آب مرغوب و با کیفیت برای همگان مهم بوده و هست با نظر سنجی و آماری که از خرید دستگاه های تصفیه اب به دست آمده است قصد داریم ضرورت خرید دستگاه تصفیه اب خانگی و بهترین دستگاه های تصفیه اب را در سال 1401 معرفی نماییم.

ضرورت استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی

 خرید دستگاه  تصفیه آب خانگی به دلایلی مختلفی به یک ضرورت برای هر منزلی تبدیل شده است. در این میان می توان به دلایل زیر که باعث شده است هر کسی نیازمند استفاده از این دستکاه های شود پرداخته ایم:

  • پیشگیری از بروز بیماری های گوارشی و کلیوی
  • صرفه جویی در مصرف آب های تصفیه شده بسته بندی
  • کمک به حفظ محیط زیست با حذف بطری های آب معدنی
  • دسترسی راحت و همه وقت به اب آشامیدنی سالم
  • جلوگیری از خرابی وسایل برقی و خانگی که با آب آشامیدنی در ارتباط هستند مانند کتری برقی و یخچال و…
  • صرفه جویی در هرینه های پزشکی ناشی از بیماری های مربوط به آب آشامیدنی
  • حفظ سلامت کل خانواده

و دیگر دلایلی که ممکن است برای هر کسی شخصی یا مهم باشد . شاید حتی دو دلیل مهم از میان دلایل مطرح شده  به راحتی بتواند  لزوم استفاده از اب آشامیدنی سالم و خرید دستگاه های تصفیه اب خانگی که این نیاز را برطرف میکنند مشخص نماید.

خرید دستگاه تصفیه آب، کدام برند؟

معمولا چالش یافتن بهترین برند پیش روی همه خریداران دستگاه تصفیه آب است. اگر چه نمی­توان گفت تنها برند می­تواند ضامن کیفیت و اصالت کالا باشد، اما تجربه نشان داده است برندهای معتبر درصد خرابی کمتری نسبت به برندهای متفرقه دارند دستگاه های ساخت تایوان که تحت لیسانس آمریکا هستندهمیشه در بازار حرف اول را میزنند.

معمولا فروشندگان دستگاه های تصفیه آب دستگاه های خود را تایوانی معرفی می­کنند اما به دلیل وجود مونتاژهای مختلف از برندهای معروف مراقب باشید سرتان کلاه نرود.  اگر سری به امار خریداران و فروشندگان دستگاه های تصفیه اب بزنیم خواهیم دید که برند های سافت واتر و CCK  جز پرفروش ترین برند های دستگاه های تصفیه اب خانگی هستند. در کنار برندهای تایوانی، تصفیه کننده های ایرانی  چون برند ادنسه ،هم ردیف با بهترین برندها وجود دارد که میتوانید با آسودگی خیال بابت اصالت، اقدام به خرید این دستگاه تصفیه اب نمایید.

گواهی نامه NSF

هنگام خرید دستگاه تصفیه اب به گواهینامه NSF  دستگاه توجه کنید.  داشتن این گواهینامه  نشان میدهد که کالایی که تولید شده از از مراحل سخت استاندارد سازی عبور کرده است و در تمامی مراحل تولید از استاندارد های جهانی تبعیت کرده است . این گواهینامه برای سازندگان این دستگاه ها همیشگی نبوده و همواره مورد بررسی قرار میگیرد. تمامی دستگاه های تصفیه اب فراب کالا دارای این گواهینامه هستند.

قیمت دستگاه های تصفیه آب فراب کالا

برند های معتبر سافت واتر، سی سی کا و ادنسه که از بهترین برند های موجود در بازار و بهترین دستگاه های تصفیه آب فراب کالا هستند در بازار با قیمت های مختلف فروخته می شوند اما آنچه این سه برند را به عنوان بهترین و پرفروش ترین دستگاه ها معرفی میکند، کارایی بسیار عالی آن هاست. دستگاه های تصفیه اب فراب کالا از قطعات اصل تایوانی ساخته شده اند و اب را با کیفت بسیار عالی تصفیه میکنند. قطعا خذف واسطه ها از جانب فراب کالا باعث شده است شما بتوانید دستگاه تصفیه اب مد نظرتان را با بهترین قیمت خریداری نمایید.

رضایت مشتریان فراب کالا

یکی از بهترین روش های تبلیغات هر محصولی رضایت مشترین قبلی آن محصول است . رضایت درصد بسیار بالایی از مشتریان که از برند های سافت واتر، cck  و ادنسه است. مشتریانی که از این دستگاه های تصفیه اب استفاده نموده اند همواره از کیفیت آب تصفیه شده و کیفیت و طول عمر خود دستگاه ها راضی بوده اند و این خود یک عامل برای تبلیغ و فروش بیشتر این محصولات است.

مشخصات خرید دستگاه تصفیه آب

مشخصات دستگاه تصفیه اب اینکه چقدر ظرفیت تصفیه اب در طول شبانه روز را دارد، جنس اتصالات و قطعات دستگاه ، جنس بدنه ، تعداد مراحل فیلتراسیون، روش مورد استفاده در تصفیه آب و… میتواند از ویژگی های هر دستگاهی باشد.

لارم به ذکر است که خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی از فراب کالا میتواند یک پیشنهاد عالی باشد چرا که کلیه برند های دستگاه های تصفیه اب خانگی فراب کالا از روش اسمز معکوس که بهترین روش تصفیه اب است استفاده می کنند. ظرفیت این دستگاه ها با وجود تفاوت در اعداد و ارقام هر کدام همواره از میزان مصرف یک خانواده بیشتر بوده و نیازی به نگرانی در این زمینه نیست.

مراحل تصفیه آب و تعداد مراحل فیلتراسیون نیز یکی از فاکتور های مهم برای دستگاه های تصفیه آب خانگی است که بر اساس نیاز مشتری و انچه از دستگاه تصفیه آب انتظار دارد می تواند در میان مدل های 6 تا 7 مرحله ای دستگاه های تصفیه اب یکی را انتخاب کند.

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب فراب کالا

قطعاً گارانتی کردن یک محصول با شرایط گارانتی خوب خیال مشتری را از خرید خود راحت می کند. خدمات پس از فروش عالی و گارانتی که یک شرکت برای کالای خود ارائه می کند نشان دهنده کیفیت و اصالن کالایی است که به فروش می رساند.

فرآب کالا مرکز فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی با گارنتی محصولات خود تا یکسال و هم چنین حمل و نصب رایگان می تواند گزینه مناسبی برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی باشد. مشاوران این مرکز همواره آماه پاسخگویی به سوالات شما در این زمینه هستند. به منظور دریافت مشاوره و ثبت سفارش می­توانید به سایت فراب کالا مراجعه نمایید.

منبع: فراب کالا

دکمه بازگشت به بالا