عمومی

پیش‌نشست رویداد بازارپردازی تهران برگزار شد

در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

پیش نمایش رویداد بزرگ بازار تهران با حضور جمعی از طراحان تجاری و تولیدکنندگان ارشد این حوزه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، بازاریابی فرهنگی که ترجمه فارسی کلمه (تجارت فرهنگی) است را می توان یک تجارت فرهنگی دانست که می تواند شخصیت یا شخصیت و زنجیره ای از محصولات فرهنگی ایجاد کند. مانند. اسباب بازی، عروسک، بازی، حیوانات، لوازم التحریر و غیره. موارد مشابه تولید کند.

این مشاغل فرهنگی به دلیل استفاده از فناوری های نوین فرهنگی و ایجاد زنجیره ای از محصولات فرهنگی برای کودکان و نوجوانان به کسب و کارهای فرهنگی نیز معروف هستند.

کسب‌وکارهای فرهنگ‌محور به دلیل توسعه زنجیره‌ای از محصولات فرهنگی، می‌توانند بر سلیقه، سبک، ایدئولوژی و رفتار فرهنگی کودکان و نوجوانان تأثیر بگذارند و از این نظر تأثیر عمیقی بر هویت فرهنگی آن‌ها داشته باشند. کودکان و نوجوانان. خارجی است مانند «باب اسفنجی»، «لاک پشت نینجا»، «اسپایدرمن»، «بتمن»، «السا» و دیگران.

بر این اساس و برای مقابله با «کالاهای» ویژگی‌های خارجی و تأثیرگذاری بر سبک زندگی کودکان و نوجوانان، شورای فرهنگ عمومی در جلسه ۷۶۷ خود، توسعه بازاریابی فرهنگی بر اساس ویژگی‌های سنتی و ایرانی اسلامی را تصویب و ابلاغ کرد. و شخصیت، بنابراین در نتیجه «ستاد بازاریابی فرهنگی» باید در دبیرخانه شورای فرهنگ برای اجرای مصوبه شورای فرهنگ عمومی تشکیل شود.

از این میان «مرکز بازار فرهنگ» در اوایل بهمن ماه امسال نمایشگاه بزرگی را در تهران با حضور گسترده صاحبان مشاغل فرهنگی برگزار خواهد کرد. اما پیش از این رویداد اصلی، جمعی از طراحان تجاری و تولیدکنندگان ارشد این حوزه با هدف نهایی کردن طرح تجاری و پروژه برندسازی این مجموعه ها، پیشاپیش در نشستی شرکت خواهند کرد.

یکی از این جلسات اولیه، «دوره آموزشی تکمیلی بازاریان فرهنگ» بود که در پایان آبان ماه سال جاری به مدت سه روز برگزار شد. دیروز و در آخرین روز آذرماه 1401، ایده های فرهنگی ارائه شده در این مراسم در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گرد هم آمدند و برنامه های خود را در اختیار فعالان عرصه فرهنگی قرار دادند.

در این خصوص جناب آقای سید محمد هادی میرتهری معاون کانون فرهنگی بازاریابی شورای فرهنگ مردمی در گفت و گو با خبرگزاری آنا، بدانید که: شورای فرهنگ عمومی جلسه و رویداد قبلی بازار فرهنگی تهران را برنامه ریزی کرده است. . . امروز صاحبان مشاغل و تولیدکنندگان ایده برنامه های خود را برای فعالان فرهنگی در حوزه های ترویج، توزیع و اطلاع رسانی ارائه کردند.

وی گفت: همزمان نمایشگاه مالی فرهنگ بانیان تا 2 هفته دیگر برگزار می شود که می توان آن را پنجمین 2 پرواز مجموعه فرهنگی برای پرواز در آسمان بازار فرهنگی دانست. علاوه بر این، حمایت اقتصادی از این طرح ها تقویت شده و سرمایه گذاران در بخش های مختلف اعتماد بیشتری به این مشاغل خواهند داشت.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا