علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

نمایندگی چسب هیلتی (انکر شیمیایی هیلتی) کجاست؟

اگر در زمینه ساخت و ساز فعال هستید حتما نام چسب های هیلتی را شنیده اید. شرکت هیلتی بیش از 80 سال پیش تاسیس شد و در سال 1974 شروع به توسعه و فروش Anchorbolt کرد و سه سال بعد اولین چسب کاشت خود را به بازار عرضه کرد. چسب های هیلتی از سال 1360 وارد بازار ایران شد و مداوی به عنوان نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش هیلتی در ایران این محصولات را به مشاوران، ناظران و پیمانکاران ایرانی معرفی می کند. تیم مهندسی این شرکت با آموزش مستقیم هیلتی، سمینارهای فنی برگزار کرده و مباحث فنی محصولات مهندسی هیلتی را به جامعه مهندسی صنعت ساختمان ارائه کرده و بر اساس قوانین استفاده از محصولات لنگر، دلایل طراحی و آشنایی با استانداردها و قوانین بین المللی، جوهرهای شیمیایی و مکانیکی بهترین پیشنهادات را ارائه می دهند. عامل چسب هیلتی در کدام شهر است؟ آیا محصولات تقلبی در بازار وجود دارد؟ در این گزارش با ما همراه باشید تا پاسخ این سوالات و سوالات دیگر را بیابید.

انواع چسب های هیلتی

لنگرهای شیمیایی که بیشتر با نام چسب هیلتی شناخته می شوند، کاربردهای مختلفی دارند. هیلتی دارای طیف گسترده ای از لنگرهای شیمیایی برای نصب میله های رزوه ای، میلگردها و سایر عناصر بر روی بتن، سنگ تراشی و سنگ طبیعی است.

هر چسب هیلتی مشخصات خاصی دارد. این اطلاعات شامل تاییدیه‌های ETA و ACI، مشخصات، دستورالعمل‌های نصب مناسب و فیلم‌های آموزشی است. این محصولات با توجه به ساختار می توانند یک جزئی یا دو جزئی باشند و با توجه به بسته بندی در قالب کپسول های انعطاف پذیر، فویل آلومینیومی و … ارائه شوند. برای نصب چسب های دو جزئی این محصولات نیاز به ابزار نصب مخصوص ( تفنگ یا دستگاه تزریق ) دارند. بسیار مهم است که ابزار نصب را طوری تنظیم کنید که مقدار صحیح دو جزء چسب را ترکیب کند. بنابراین باید از مخلوط کردن این دو جزء با دست یا کار با ابزار معیوب به شدت خودداری شود.

چرا انتخاب چسب مناسب هیلتی مهم است؟

همانطور که در بالا ذکر شد از انکرهای شیمیایی برای اتصال صفحات فولادی به بتن و اتصال مقاطع بتنی به یکدیگر استفاده می شود. اتصالات باید بارهای خاصی را تحمل کنند و بنابراین انتخاب لنگر اشتباه می تواند منجر به خسارات مالی و جانی شود. هرچه بارهای بیشتر یا نصب دقیق تری مورد نیاز باشد، استفاده از یک لنگر قابل اعتماد اهمیت بیشتری دارد. قرار گرفتن ایران در منطقه زلزله خیز نیز به این معناست که تنش هایی که زلزله می تواند به سازه وارد کند باید در طراحی در نظر گرفته شود. سایر شرایط مانند مصالح پایه، در صورت ترک خوردگی بتن، محیط خشک یا مرطوب یا اشباع از آب، امکان نصب بعد از صفحه یا قبل از آن از جمله مواردی است که در انتخاب انکر گنجانده شده است. بنابراین، به طور طبیعی، هنگام انتخاب لنگر شیمیایی مناسب، حساسیت به هزینه اجتناب ناپذیر است.

فروشنده چسب بازار هیلتی

متاسفانه برخی سودجویان در بازار ایران هیلتی را به عنوان نماینده چسب در ایران معرفی می کنند اما چسب تقلبی و اصل را در ظرفی مشابه هیلتی می فروشند. مزیت دیگر تاریخ انقضا و بسته بندی محصولات چسب هیلتی است.

علاوه بر دو موردی که در بالا ذکر شد، از آنجایی که چسب یک محصول شیمیایی است، شرایط نگهداری و دمای آن تاثیر زیادی بر کیفیت محصول خواهد داشت. واردات غیرقانونی و غیرقانونی محصولات باعث ایجاد ابهام در تضمین شرایط نگهداری مناسب چسب های هیلتی می شود. استفاده از چسب تقلبی، حتی اگر ارزان باشد، می تواند صدمات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. قیمت پایین چسب در بازار نشانه خطرناکی برای تقلب، نامشخص بودن تاریخ انقضا و شرایط واردات و نگهداری غیرقانونی است. اهمیت این موضوع به حدی است که توصیه می شود کارفرمایان و مجریان پروژه، ماموران خرید را ملزم به خرید چسب هیلتی از چسب اصلی هیلتی کنند.

نمایندگی اصلی هیلتی در کدام شهر قرار دارد؟

شرکت مدوی تنها نماینده رسمی هیلتی در ایران از سال 1360 می باشد، دفتر مرکزی این شرکت در خیابان خوزه غربی تهران واقع شده است و در حال حاضر دارای 5 فروشگاه فعال در سراسر ایران می باشد. برای خرید حضوری چسب هیلتی از نمایندگی مجاز خود به فروشگاه های مداوی در تهران، مشهد، اصفهان، تبریز و عسلویی مراجعه کنید. این شرکت با راه اندازی فروشگاه اینترنتی www.madavi.ir به خریداران اصلی چسب های هیلتی امکان خرید آنلاین و ارسال رایگان محصولات اورجینال به تمام شهرهای ایران را فراهم کرده است. مشتریان می توانند برای مشاوره فنی به وب سایت شرکت مراجعه کنند، قیمت چسب هیلتی و محل فروشگاه را جویا شوند و با کارشناسان هیلتی صحبت کنند.

چسب اصل هیلتی را از نمایندگی بخرید

تمامی روابط و فعالیت‌های مادوی مبتنی بر تعهد، صداقت، وجدان حرفه‌ای، اعتماد و تعامل و احترام با مشتری است. حمایت از مشتریان در محل کار، رفع مشکلات و صرفه جویی در وقت و هزینه آنها با ارائه خدمات حرفه ای و محصولات اصلی و باکیفیت از اصول عملیاتی این شرکت می باشد. رعایت این اصول باعث شده تا این شرکت در بین کارفرمایان، مشاوران و پیمانکاران جایگاه ویژه ای داشته باشد. شرکت مداوی واردات قانونی، کیفیت و اصالت، استاندارد حمل و نقل و شرایط نگهداری چسب هیلتی را تضمین می کند.

نمایندگی برند خارجی در ایران به چه معناست؟

قبل از اینکه مفهوم یک نماینده خارجی را مورد بحث قرار دهیم، ممکن است لازم باشد تعریف برند را مرور کنیم. نام تجاری یک تعهد و قول است که یک محصول انتظارات مشتری را برآورده کند. برندها برندهای منحصر به فردی هستند و دیگران مجاز به استفاده از آنها نیستند. یک برند به شما اطمینان می دهد که محصول یا خدمات منحصر به فرد و منحصر به فرد است. دریافت نمایندگی چسب هیلتی کار ساده ای نیست. صاحب علامت تجاری (برند) در خارج از قلمرو جغرافیایی و سیاسی ایران به ثبت رسیده است. نماینده در واقع یک شخص حقوقی در ایران بر اساس شرایط بخشنامه است که دارای قرارداد یا مجوز از یک شرکت خارجی برای نمایندگی فروش محصولات آن شرکت است. بنابراین، اگر شرکتی ادعای نمایندگی هیلتی را دارد، باید بتواند ادعای خود را ثابت کند.

خدمات مهندسی هیلتی در ایران

نماینده انحصاری این برند در مناطق و کارگاه های ساختمانی مهندسین هیلتی آماده مشاوره به طراحان و مهندسان و ارائه راهکارهای کاربردی می باشد. تیم فنی آنها در آموزش و برگزاری سمینارهای تخصصی کارآمد بوده و در موارد مهم می توانند گواهینامه آموزشی ارائه دهند. اهمیت ارائه خدمات فنی به مشتریان هیلتی در رفع نیازهای آنها و انتخاب و استفاده صحیح از محصولات هیلتی است. خدماتی مانند: همکاری با مهندسان مشاور و طراحان برای ارائه راه حل و راه حل فنی برای مشکلات مختلف، همکاری با پیمانکاران و بازدید از پروژه ها و ارائه راهکارهای اجرایی با کمک تکنسین های هیلتی بخشی از خدماتی است که مشتریان دریافت خواهند کرد. .

چسب هیلتی یکی از رایج ترین محصولات در صنعت ساختمان است. این رزین در سال 1978 به دنیا معرفی شد. خاستگاه این برند لیختن اشتاین بوده و از سال ۱۳۶۰ در ایران مالک انحصاری دارد. مداوی تنها مالک انحصاری هیلتی با چندین دهه موفقیت و موفقیت در بازار ایران و همچنین مرجع رسمی خرید چسب اصل هیلتی می باشد. با توجه به حضور سرمایه گذاران در بازار و خطرات استفاده از رزین های تقلبی و غیر اصل، این گزارش به بررسی جزئیات این مشکل می پردازد. مداوی دارای فروشگاه های فیزیکی در تهران و چهار شهر مشهد، اصفهان، تبریز و عسلویه و همچنین فروشگاه اینترنتی www.madavi.ir با برند معتبر و روش پرداخت مطمئن جهت خرید ایمن پل های اصلی هیلتی و خدمات مهندسی می باشد. مزیت این

دکمه بازگشت به بالا