اقتصادیکسب و کار ایرانی

تخفیف جادویی کانکس ساندویچ پانل 1402

با توجه به شرايط اقتصادي و اشتغال زايي در ميهن عزيزمان ايران، با استقبال موج عظيمي از هموطنان روبرو شده و نظر ايشان را جهت اشتغال در کسب و کار به  جلب نموده است.

به نقل از conexraco.com  اصولا به اتاقک هاي پيش ساخته اي گفته مي شود که جهت ارائه محصول يا خدمات مي باشد که شما مي توانيد در سطح شهر آنها ر بصورت المان شهري رويت کنيد . در دنيا از اين از نوع کانکس استقبال زيادي مي شود در کشور ما نيز اين امر در حال توسعه و استقبال مي باشد و مي توان از اين کيوسکهاي کوچک به عنوان کانکس فست فود،  کانکس مسکونی    و هر محصول فروشگاهي استفاده کرد .شرکت کانکس لند در اين خصوص کانکسهاي بسياري طراحي کرده و پروژه هاي زيادي را در اين امر اجرا نموده که مي توان از پروژه درياچه چيتگر ياد کرد. ما به جرات مي توانيم بگوييم اولين مرجع اجري  در ايران هستيم.  طراحي شده در شرکت مطابق با قوانين وزارت بهداشت و شهرسازي مي باشد که خود از جزئيات منحصر به فردي برخوردار است که ما شما را از اين جزئيات مطلع مي سازيم.

(نود و هفت دستگاه  در ظرف مدت دو ماه اجرا نموديم)

موضوع حائز اهميت کاربري است. که اکثر خريداران درخواست کانکس فست فود،کانکس کافي شاپ، کانکس دکه هاي مطبوعاتي، کانکس اسنک، کانکس زيور آلات و بوفه را به ما مي دهند که بطور کل هر کانکس با نوع محصول مورد نظر، ساخته و کاربري آن مشخص مي گردد که هر کدام از خصوصيات و جزئيات خود برخوردار است. بايد به نوعي ساخته شود که قابليت مقاومت در برابر شرايط با هر نوع اقليمي را داشته باشد. عملاً  به لحاظ بصري و طراحي مي بايست نسبت با کانکس هاي معمولي متفاوت تر باشد و اندکي تغيير مي توان آنها را به يک کانکس زيبا و ويژه جهت جذب مخاطب و ايجاد يک المان شهري تبديل کرد.

طراحي مي بايست منحصر به فرد و متناسب با نوع محصول و شرايط آب و هواي مورد نظر انجام گردد. طراحان مجرب (مهندسين آرشيتکت و طراحان صنعتي ) در شرکت  با دانش روز هر محصولي را ويژه و متناسب با در نظر گرفتن نوع محصول سه بعدي کرده و پس از تاييد خريدار محترم آن را اجرا مي کنند. عملا طراحي بايد به صورتي باشد که بتوان خريدار را جلب و اعتماد وي را حاصل نمود از طرفي کانکس فروشگاهي طراحي شده مي بايست با قوانين و مقررات شهر سازي بوده و در سطح شهر يک المان شهري ايجاد نمايد . شرکت کانکس لند با در نظر گرفتن تمامي موارد بالا کانکس فروشگاهي را طراحي مي کند.

از طرفي موضوع ديگري که در  از اهميت ويژه برخوردار است مشخصات فني مي باشد که مي بايست متناسب با هر شرايط آب و هوايي مقاوم باشد. ابعاد  مطابق با قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي کشور است و مي توان را در طول 13 و عرض 3?30 اجرا نمود ولي بنا به درخواست مشتري محترم چنانچه فضاي بزرگتري را جهت ارائه محصول بخواهد مي توان را در ابعاد بزرگتري بصورت چند تکه (مدولار) ساخت. شاسي استفاده شده در از تير آهن IPE نمره 16 الي 20 بر اساس متراژ کانکس مي باشد که متغير است. پروفيل هاي رايج استفاده شده در کانکس فروشگاهي مقاطع از مقاطع 40×40 و 40×80 با ضخامت 2 ميل و تمام اتصالت از جوش هاي ممتد مي باشد. نماي داخل را هم مي توان ازديوار پوش دوجدار PVC طرح چوب قابل شستشو استفاده کرد هم از استيل نگير که مطابق تاييد وزارت بهداشت باشد.

عايق از پلي استايرن ديرسوز يا پلي يورتان (ساندويچ پانل ). نماي بيروني بر اساس طرحي تعيين مي گردد که مي توان از ترموود، کامپوزيت آلومينيومي و سمنت برد استفاده کرد. کف  مي بايست قابل شستشو باشد که بيشتر از سراميک درجه يک استاندارد ايراني استفاده مي شود و تمام سيستم الکتريکال  مطابق استانداردهاي روز اجرا مي گردد. درب و پنجره ها مطابق طراحي از جنس UPVC با شيشه هاي دوجداره و جهت حفاظت امنيت از کرکره برقي ريموت دار مي توان استفاده که در هنگام اتمام فروش بتوان قسمتهاي باز شو را پوشش داد .

خرید کانکس ساندویچ پانل |قیمت ساندویچ پانل |قیمت کانکس 15 متری

قيمت بر اساس ابعاد و نوع طراحي و متريال بکار رفته در محصول فوق متفاوت است لازم بذکر است  توليد شرکت بسيار بود و قيمت ها مي بايست از کارشناسان فروش شرکت گرفته شود متخصصين ما در اير امر راهنماي شما هستند بصورت رايگان.
اصولاً  ساخت شرکت بدون تجهزات داخلي مي باشد و خريدار مي بايست تجهزات مورد نياز خود را در داخل  خود تهيه نمايد که از قبيل کاز ، فر، دستگاه اسپرسو، کابينت و اعم… ولي مشاورين ما مي توانند در هنگام اجرا سازه فروشگاهي در خصوص چيدمان تجهيزات فوق، شما را راهنمايي کنند تا در خصوص فرنيچر  خود بهترين حالت چيدمان را انتخاب کنيد.

    • متقاضي مي توتند با در نظر گرفتن شرايط محدود اقتصادي صاحب يک باب مغازه (دکان) در متراژ دلخواه شود
    • در مدت زماني کوتاه متقاضي به راحتي مي تواند با گرفتن مجوز رسمي از از  بهره برداري کند
    • متقاضي بدون هيچ واسطه و بدون هيچ پرداخت کميسيوني مي تواند خريد خود را بصورت مستقيم از شرکت  انجام دهد
    • خريدار مي تواند متناسب با محصولي که مي خواهد ارايه دهد  خود را طراحي (ديزاين) کند
    • خريدار مي تواند با دريافت مجوز از وزارت بهداشت و شهرداري محل استقرار فروشگاه خود را در هر منطقه خود انتخاب کند
    • را مي توان با مواد و متريال مختلف اجرا کرد ولي نکته حايز اهميت اين است که کانکس هاي فروشگاهي بايد بلحاظ بصري زيبا و دلنشين باشد تا مخاطب را به خود جذب کند.

اصولا مي بايست حکم يک المان شهري داشته باشد تا زيبايي شهر با در نظر گرفتن اصول شهر سازي رعايت شود. طراحي  را مي بايست با موادي اجرا کرد که مقاوم و زيبا باشد.

دکمه بازگشت به بالا