اقتصادیکسب و کار ایرانی

بهترین مقصد سفر به ترکیه؛ تورهای استانبول

هر ساله استانبول در بازه زمانی تعطیلات تابستانی روزهای پر شور و شلوغی را تجربه می کند و از آنجاییکه این فصل به شکلی ایام ” های سیزن ” خرید تور مسافرتی استانبول بشمار می رود، نسبتا نرخ هتل ها و بلیط هواپیما تهران – استانبول گران می شود. در نتیجه بیشتر مسافرانی که این بازه زمانی را برای سفرشان انتخاب می کنند، بیشتر به جهت خرید کردن و استفاده از تخفیفات هیجان انگیز این فصل راهی تورهای ترکیه می شوند.

تورهای مسافرتی استانبول در بازه زمانی تعطیلات نوروز و تابستان یکی از پرطرفدارترین بازه زمانی ها برای مسافران ایرانی محسوب می شود و اینکه این تاریخ ها همیشه جزو پرفروش ترین تورهای ترکیه هستند. شما علاقه مندان با خرید تور مسافرتی استانبول و اطلاعات کافی از قیمت تورهای استانبول فرصتی عالی برای شروع سفری بی دغدغه و شگفت انگیز نصیبتان خواهد شد.

وجود شگفتی های بیشمار این شهر در کنار تاریخ غنی و پرماجرای استانبول و میراثی که از آن به جای مانده، حال و هوای دوست داشتنی اش، غذاهای لذیذ ترکی، زندگی شبانه هیجان انگیزش، مراکز خرید و تفریحی متنوع و تنوع محصولات و البته جذابیت جادویی استانبول، تور استانبول را بیش از پیش مورد توجه قرار داده است.

شهر استانبول دارای مکان های گردشگری بسیار متنوع و جذابی برای مسافران تور استانبول است و همین موضوع دلیل اصلی و مهمی است برای اینکه هر ساله گردشگران زیادی برای بازدید از این جاذبه های بی نظیر وارد استانبول شوند. به همین دلیل، تور استانبول از جمله بهترین و پرطرفدارترین تورها برای مسافران ایرانیان بشمار می رود که به دو صورت هوایی و زمینی ارائه می ‌شود. جدا از این ها استانبول شهری ا‌ست که باید به آن سفر کرد، در کوچه پس کوچه‌ هایش قدم زد، از مکان های جذاب آن باید لذت برد و از عطر و طعم غذاها گرفته تا کافه‌ و دریا و شکل خاص مسجدهایش کیف کرد و آن را به خاطر سپرد و کلی تجربیات جدید را کسب کرد.

توریستی ترین شهر ترکیه یعنی استانبول در فصل تابستان همچون سایر شهرهای ساحلی آن با جمعیت زیادی از گردشگران مواجه میشود و به همین دلیل تا حدودی هزینه های سفر به استانبول در تابستان کمی بیشتر از سایر فصول سال می باشد که این موضوع به دلیل افزایش نرخ بلیط هواپیما استانبول، هتل های استانبول و تعداد شب هایی که قصد دارید در این شهر اقامت داشته باشید بستگی دارد. اگر مسافر این شهر هستید باید بدانید که هزینه های هتل در مرکز شهر استانبول (تکسیم) کمی بالاتر است اما انتخاب آنها از نظر امکانات و فاصله تا مراکز خرید استانبول بسیار مناسب و منطقی می باشد.

اما دقیقا بهترین زمان خرید تورهای تابستان استانبول چه زمانی می باشد؟ پیشنهاد ما این است که شما از 10 روز قبل از تاریخ سفر تور مسافرتی استانبول خود را خریداری کنید. اما نکته‌ ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که در فصل پرگردشگر یا همان های سیزن استانبول بهتر است بلیط‌تان را یک یا دو ماه قبل از تاریخ سفر رزرو کنید تا مبلغ کمتری را بپردازید، چرا که هر چقدر به زمان سفرتان نزدیک ‌تر می‌ شوید، نرخ بلیط رفت و برگشت شما افزایش خواهد داشت و فراموش نکنید که برای رزرو هتل هم بهتر است از یک ماه تا 10 روز قبل از تاریخ سفر اقدام کنید.

موضوع مهمی که باید بدانید این است که اختلاف قیمت تور تابستان استانبول به زمان سفر شما بستگی دارد! در صورتی که بازه زمانی سفر شما در استانبول نمایشگاه یا فستیوالی برگزار شده باشد، هزینه تور استانبول شما نسبت به دیگر زمان ها بیشتر است. اما اگر در زمان سفر رویداد خاصی در استانبول نباشد، نرخ تور استانبول تابستان شما از تورهای استانبول در دیگر تایم‌ ها کمتر تمام خواهد شد.

هرچند که در در این فصل قیمت تور استانبول بالاتر می رود اما همه چیز به شرایط هتل ‌ها و ایرلاین‌ ها بستگی دارد. بطور کلی نحوه تعیین قیمت تورهای تابستانی استانبول به این صورت است که هزینه تورها هم به قیمت بلیط رفت و برگشت هواپیما بستگی دارد و هم به قیمت هتل محل اقامت شما. قیمت بلیط تور استانبول در تابستان از حدود 5 میلیون تومان به بالا برآورد می ‌شود.

همچنین هتل محل اقامت شما هم هر چقدر به مرکز شهر نزدیک ‌تر و ستاره های آن بیشتر باشد، هزینه بیشتری برای اقامت باید بپردازید و هرچه از مرکز شهر دورتر باشد، هزینه اقامت شما کمتر خواهد بود. تور استانبول از نظر قیمت تنوع بسیار زیادی دارد و می ‌توان با توجه به بودجه، برای یک سفر ارزان یا لوکس به استانبول به راحتی برنامه ‌ریزی کرد. البته به دلیل نوسانات قیمت ارز در ایران، انواع تور استانبول نرخ ثابتی ندارد و مدام در حال تغییرات ارزی است؛ اما به صورت کلی تور استانبول نسبت به سایر تورهای خارجی جزو مقاصد گران محسوب نمی ‌شود.

نتیجه گیری نهایی

شما در مجموعه مسافرتی نامی گشت می ‌توانید متنوع ترین لیست قیمت انواع تور استانبول با شرایط و خدمات مختلف را مشاهده کنید و با مقایسه قیمت‌ ها، بهترین تور را با توجه به شرایط و معیارهای خود انتخاب نمایید و در نهایت، برای رزرو تور های استانبول می توانند علاوه بر مراجعه به صفحه اصلی سایت نامی گشت به آدرس https://www.namigasht.com  با کارشناسان این مجموعه جهت اطلاع از لیست قیمت تورهای استانبول تماس حاصل نمایید تا بنا به بودجه خود انتخاب های مناسبی را داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا