اقتصادیکسب و کار ایرانی

چگونه حساب پی پال در ایران درست کنیم؟

کسب درآمد دلاری جزو جذاب‌ترین اتفاقاتی است که یک فریلنسر می‌تواند تجربه کند. همان طور که احتمالاً می‌دانید سایت‌های خارجی متعددی شرایط را برای متخصصین کشورهای مختلف فراهم کرده‌اند که فارغ از مرزهای جغرافیایی با یکدیگر همکاری داشته ‌باشند. در کشور ما هم این شرایط برای فریلنسرها وجود دارد، اما مسئله مهمی که افراد را در انتخاب این مسیر مردد می‌کند، موضوع دریافت تسویه حساب و تحریم سرویس مالی Paypal برای ایرانیان است.

با توجه به اینکه پی پال معتبرترین شبکه پرداخت ارزی در جهان است، اغلب سایت‌های خارجی دستمزد فریلنسرها را به‌ حساب پی پال آنها واریز می‌کنند. این در حالی است که درست کردن حساب پی پال برای کاربران ایرانی عملاً امکان‌پذیر نیست، چون افتتاح حساب پی پال تایید شده نیاز به شماره تماس، آدرس و شماره حساب بانکی خارجی دارد. پس حالا راهکار چیست؟ یک کاربر ایرانی که می‌خواهد حساب پی پال داشته ‌باشد، باید چه کار کند؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا پاسخ این سؤالات را با هم پیدا کنیم!

PayPal |افتتاح حساب پی پال در ایران رایگان |افتتاح حساب پی پال رایگان

مزایای ساخت حساب پی پال

پیش از اینکه شما را با انواع حساب‌های پی پال و نحوه ساخت آنها آشنا کنیم، می‌خواهیم مزایای داشتن حساب Paypal را با هم بررسی کنیم. همان طور که می‌دانید، پی پال یکی از معتبرترین، امن‌ترین و سریع‌ترین سرویس‌های پرداخت ارزی برای انجام پرداخت‌های آنلاین و ساخت حساب پی پال بهترین روش برای استفاده از کلیه خدمات این پلتفرم محبوب است. پس اولین مزیت پی پال، اعتبار، امنیت و سرعت بالای تراکنش‌ها در این سرویس است. مزایای دیگر حساب پی پال عبارتند از:

  • پشتیبانی بیش از 90 درصد سایت‌های خارجی از درگاه پرداخت پی پال
  • امکان واریز پول به‌حساب کاربران در اقصی ‌نقاط دنیا با کمترین کارمزد
  • امنیت بالای تراکنش‌های واریز و برداشت پول
  • کارمزد کم برای انتقال وجه (30 سنت برای هر تراکنش + 3 درصد مبلغ کل)
  • نگهداری سوابق تراکنش‌ها و فاکتور واریز و برداشت‌ها

انواع حساب‌های پی پال

حساب‌های پی پال برحسب نوع و تنوع خدماتی که ارائه می‌کنند، در 3 سطح طبقه بندی شده‌اند:

·         حساب شخصی پی پال (Personal)

اولین سطح حساب‌های پی پال که برای کاربران عادی طراحی شده، حساب شخصی است. این حساب مناسب افرادی است که برای انجام خریدهای اینترنتی، واریز پول یا دریافت پول و درآمد به‌ حساب Paypal نیاز دارند. با داشتن این حساب می‌توانید به ‌راحتی درآمد ارزی خود را در آن دریافت کنید.

·         حساب ویژه پی پال (Premier)

این حساب مناسب افرادی است کسب و کار شخصی خود را راه‌اندازی کرده‌اند و می‌خواهند از طریق سایت شخصی به درآمد برسند. این نوع حساب کلیه قابلیت‌های حساب شخصی را دارد و به کاربران امکان استفاده از درگاه پرداخت پی پال را هم می‌دهد. حساب ویژه برای فریلنسرها و کسب وکارهایی که مشتریان خارج از کشور دارند، یک روش امن و مطمئن است.

·         حساب تجاری پی پال (Business)

حساب تجاری برای شرکت‌ها و کسب و کارهای بزرگ طراحی شده ‌است. این حساب با نام تجاری کسب و کار شما ساخته می‌شود و امکانات مختلفی دارد، از جمله:

  1. پذیرفتن انتقال بانکی
  2. امکان اعطای دسترسی به ۲۰۰ کارمند
  3. امکاناتی چون Express Checkout
  4. پرداخت‌های دوره‌ای و جمعی
  5. اختصاص کارمزد کم

توجه داشته ‌باشید که این حساب برای کسب و کارهای کوچک و فریلنسرها مناسب نیست، چون حجم پرداخت و دریافت این حساب‌ها باید در محدوده معینی باشد.

برای ساخت هر یک از این حساب‌های پی پال باید یک شماره حساب بانکی خارجی، یک شماره موبایل غیر ایرانی، کد پستی و نشانی محل سکونت خارج از ایران ارائه کنید. ولی چون ارائه این اطلاعات برای اغلب افراد امکان ‌پذیر نیست، باید به سراغ روش دیگری رفت!

باز کردن حساب پی پال برای کاربران ایرانی

با توجه به تحریم‌های موجود و مدارک مورد نیاز برای ساخت حساب‌های وریفای شده پی پال، احتمالاً از خودتان می‌پرسید «حالا که همه مسیرها به ‌سمت داشتن حساب پی پال در کشور ما بسته‌ است، به‌ عنوان یک کاربر ایرانی، چطور می‌توانم یک حساب Paypal داشته ‌باشم؟».

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که بهترین راهکار، استفاده از خدمات افتتاح حساب پی پال سایت‌های خدمات ارزی آنلاین است. با افتتاح حساب پی پال از طریق این سایت‌ها می‌توانید:

  • نقد کردن درآمد دلاری بدون ارائه مدارک شناسایی خارجی
  • تبدیل کردن انواع ارزهای حساب پی پال به ریال با بهترین قیمت
  • دریافت مشاوره رایگان و تخصصی از کارشناسان سایت خدمات ارزی آنلاین
  • خرید از سایت‌های خارجی بدون محدودیت زمانی یا مبلغی
  • مدیریت حساب و داشتن آمار جزئیات تراکنش‌ها

در این روش بدون ترس از تحریم و محدود شدن حساب خود، می‌توانید با کل دنیا مبادله مالی داشته‌ باشید. داشتن این حساب بهترین انتخاب برای فریلنسرها است، چون به ‌راحتی می‌توانند درآمد دلاری خود را با همین حساب دریافت کنند و از طریق خدمات نقد کردن پی پال که توسط همین سایت‌ها ارائه می‌شود، دلار حساب خود را به ریال تبدیل کنند. حسابی که توسط این سایت‌ها ارائه می‌شود، چندین قابلیت دارد:

  1. حساب وریفای شده پی پال است
  2. چند دلار شارژ اولیه دارد
  3. امکان محدود (یا اصطلاحاً لیمیت) شدن این حساب‌ها خیلی کم است
  4. کاملا معتبر و قانونی هستند

برای افتتاح حساب پی پال در ایران کدام سایت بهتر ست؟

افتتاح حساب پی پال در ایران جزو خدماتی است که باید توسط سایت‌های معتبر و باسابقه انجام شود. چون این سایت‌ها کلی مراحل افتتاح حساب را به‌ صورت قانونی و براساس ضوابط و مقررات پی پال انجام می‌دهند. بنابراین این حساب‌ها امن، وریفای شده و مورد تایید Paypal هستند و لازم نیست که نگران امنیت دارایی خود باشید. یکی از سایت‌هایی که سابق درخشانی در زمینه خدمات پی پال و باز کردن حساب Paypal دارد، برتر پرداخت است. برترپرداخت با ارائه انواع حساب‌های وریفای شده شخصی و بیزینسی پی پال همراه با خدمات پشتیبانی و مشاوره رایگان، خیال کاربران و فریلنسرها را از بابت داشتن حساب واقعی و معتبر راحت کرده است.

در این سایت می‌توانید بی‌ دردسر حساب پی‌پال خود را افتتاح کنید، درآمد ارزی خود را نقد کرده و با قیمت بالاتر ارزهای حساب خود را ریال تبدیل کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، فقط کافی است به نشانی https://bartarpardakht.com/ مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا