علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

بهترین میم کوین های بازار برای سرمایه گذاری کدامند؟

بهترین میم کوین های بازار برای سرمایه گذاری کدامند؟

میم و شوخی های اینترنتی برای مدت زمان بسیار زیادی است که وجود دارند و با گسترش اینترنت و گوشی های هوشمند، محبوبیت آنها افزایش پیدا کرده است. با گذشت زمان، میم ها بخشی جدانشدنی از زندگی روزمره ما شده اند و امروزه مسیر خود را به بازار ارزهای دیجیتال نیز باز کرده اند.

شیبا |میم کوین

میم کوین چیست؟

میم کوین همانطور که از نام آن پیداست، ارزهای دیجیتالی هستند که از شوخی های اینترنتی و میم ها الهام گرفته شده اند. با محبوبیت گسترده میم های اینترنتی، در سال 2013 یک ارز دیجیتال به نام دوج کوین (Dogecoin) ایجاد شد که مسیر ایجاد، عرضه و محبوبیت میم کوین های بازار را آغاز کرد. از آن زمان تاکنون بیش از 200 میم کوین به بازار عرضه شده است و برخی از میم کوین ها حتی در جایگاه های برتر بازار قرار گرفته اند.

بهترین میم کوین های بازار برای سرمایه گذاری کدامند؟

دوج کوین (DOGE)

دوج کوین به عنوان اولین میم کوین بازار شناخته شده که در نماد آن از نژاد سگ ژاپنی شیبا اینو الهام گرفته شده است. بنیانگذاران این ارز دیجیتال را به عنوان یک شوخی و تمسخر برخی ارزهای دیجیتال بی پایه و اساس بازار ساختند.

امروزه با حمایت های گسترده برخی افراد مشهور مانند ایلان ماسک از این ارز دیجیتال، دوج کوین تبدیل به یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال بازار و به عنوان یک ارز دیجیتال مناسب پرداخت ها شناخته شده است.

شیبا اینو (SHIB)

پس از موفقیت دوج کوین، بسیاری از میم کوین های دیگر بازار نیز موفق شدند تا عملکرد خوبی را ثبت کنند. یکی از موفق ترین آنها شیبا اینو نام دارد که پس از دوج کوین خود را به عنوان دومین میم کوین برتر بازار معرفی کرده است.

این ارز دیجیتال در سال 2020 ساخته شده است و همانند دوج کوین، سگ ژاپنی شیبا اینو را به عنوان نماد خود انتخاب کرده است. شیبا اینو در شبکه اتریوم عرضه شده است و به همین دلیل می تواند در کنار قراردادهای هوشمند عمل کند.

 

دوج ایلان مارس (ELON)

دوج ایلان مارس فورکی از دوج کوین محبوب ترین میم کوین بازار است. نام این ارز دیجیتال ترکیبی از دوج کوین، ایلان ماسک و سیاره مریخ است. این میم کوین همچنین داستانی را پیرامون شخصیت اصلی ارز دیجیتال منتشر کرده است که نشان می دهد چگونه سگ دوج ایلان مارس در سراسر کیهان سفر می کند تا دوستان جدیدی را پیدا کند و سرانجام به زمین رسیده است.

شیبا |میم کوین

اخیرا این میم کوین موفق شده است تا توجهات زیادی را به خود جلب کند.

فلوکی اینو (FLOKI)

فلوکی اینو یکی دیگر از میم کوین های بازار با نماد سگ است. نام و سگ استفاده شده در این ارز دیجیتال، به سگ ایلان ماسک اشاره دارد که از نژاد شیبا اینو است و فلوکی نام دارد.

فلوکی اینو از جمله میم کوین های بازار است که توجه زیادی به تبلیغات داشته است و حتی در چند شهر تبلیغات خود را انجام داده است، در حالی که امروزه فاصله زیادی با رتبه های برتر بازار دارد، اما فلوکی اینو پتانسیل آن را دارد تا با افزایش توجه ها به میم کوین ها، رشد خوبی را تجربه کند.

تنوع در سبد سرمایه گذاری هرگز ایده بدی نیست و میم کوین ها ارزهای دیجیتال مناسبی برای ایجاد این تنوع هستند. تمام میم کوین ها بی هدف نیستند و در حالی که برخی از میم کوین ها جامعه محور هستند، برخی از آنها توسط برنامه ها و اهداف کاربردی پشتیبانی می شوند.

با این حال در نهایت سرمایه گذاری در میم کوین ها می تواند ریسک بیشتری نسبت به ارزهای محبوب بازار به همراه داشته باشد و مهم است قبل از سرمایه گذاری، تحقیق و بررسی های خود را انجام دهید. بررسی جنبه های اساسی مانند ارزش بازار، اندازه جامعه و پیشرفت های مداوم در پروژه می تواند به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک کند.

بهترین صرافی برای خرید و فروش میم کوین کدام است؟

اگر می خواهید سرمایه گذاری در بازار میم کوین ها را شروع کنید، نیازمند یک صرافی با تنوع بالای رمزارز هستید که از انواع میم کوین های معتبر بازار پشتیبانی کند. صرافی سرمایکس می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد زیرا در این صرافی امکان خرید و فروش بیش از 630 ارز دیجیتال متنوع از جمله دوج کوین، شیبا اینو، دوج ایلان مارس و فلوکی اینو امکان پذیر است و می توانید آنها را در کیف پول امن و غیرقابل تحریم این صرافی نگهداری و در هر زمان، با کمترین کارمزد و سریعترین زمان منتقل کنید.

همچنین با پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته مطمئن خواهید بود که در هر زمان به تیمی حرفه ای برای یافتن پاسخ مشکلات و سوالات خود دسترسی دارید. از دیگر خدمات سرمایکس می توانیم به اپلیکیشن موبایل و امکان تبادل ارز با ارز اشاره کنیم.

دکمه بازگشت به بالا