عمومیکسب و کار ایرانی

پرفروش ترین پیچ و مهره

خرید پیچ و مهره عمده بیشتر توسط صنعتگران، کارگاه های ساخت و ساز و تولیدکنندگان انجام می شود. البته فروشندگان پیچ و مهره نیز از جمله مشاغلی هستند که ترجیح می دهند خرید پیچ و مهره عمده داشته باشند؛ اما خرید آنها نسبتا کمتر از صنعتگران و تولیدکنندگان است. فروش پیچ و مهره عمده در قالب فروش پیچ و مهره کیلویی انجام می شود. به این شکل که 100 گرم از پیچ و یا مهره شمرده شده و تعداد آن را در مقدار مورد نیاز خود ضرب می نمایند. به این شکل تعداد نهایی پیچ و مهره خریداری شده به دست می آید.

برای مثال اگر 100 گرم پیچ 5 عدد پیچ را شامل شود، یک کیلو پیچ شامل 50 عدد پیچ خواهد بود. از مزایای خرید پیچ و مهره کیلویی، استفاده از تخفیفاتی است که تولید کننده پیچ و مهره در زمان فروش عمده در نظرگرفته است. به این شکل قیمت پیچ و مهره دکل کیلویی به نسبت کمتر از خرید بسته ای و یا تعدادی آن تمام خواهد شد. برای مشاهده موجودی محصولات پیشنهاد می شود پیچ اینستاگرام جهان پیج صنعت را فالو کنید. روی عبارت زیر کلیک کنید: برای اطلاع از قیمت پیچ و مهره کیلویی آبان 1401 با کارشناسان ما تماس بگیرید.

از دیگر مزایای خرید پیچ و مهره کیلویی تامین نیاز کارگاه و کارخانه برای مدت طولانی است. از آنجایی که قیمت پیچ و مهره کیلویی گاه از نوسانات قیمت ارز تاثیر می گیرد با خرید عمده محصولات مصرفی همچون پیچ و مهره می توان قیمت تمام شده کالای تولید شده، پروژه ساختمان سازی و …  را تا میزان قابل توجهی کاهش دارد. پس اگر از جمله افرادی هستید که روزانه تعداد زیادی پیچ مصرف کرده و یا می فروشید خرید پیچ و مهره کیلویی بهترین گزینه پیش روی شما است. برای هم اکنون با ما تماس بگیرید.  گروه جهان پیچ صنعت تولید کننده انواع پیچ و مهره در ایران و ارسال به سرتاسر ایران با قیمت و کیفیت مناسب همچنین پیچ و مهره سفارشی نیز پذیرفته می شود برای و اطلاع از قیمت پیچ و مهره کیویی با کارشناسان جهان پیچ  صنعت در تماس باشید:

قیمت عمده انواع پیچ و مهره

در صنایع مختلف جهت اتصال قطعات از روش‌های متعددی مانند چسب، میخ، ، بست، پیچ و مهره، جوش و غیره استفاده می‌شود که هر یک در صنایع مختلف کاربرد بیشتری داشته و مزایا و معایب خود را دارند. آنچه روشن است صنعت فلزات گسترده ترین نوع صنعت بوده که اتصالات در این صنعت بیشتر از اتصالات جوشی و اتصالات پیچ و مهره ای است از آنجا که اولا قابل تعویض هستند و مهمتر از آن از آنجا که میتوانند از گریدی بالاتر از گرید دو قطعه قابل اتصال باشند به عنوان پرکاربردترین نوع اتصالات در صنعت فلزات هستند.

از پیچ مهره استفاده بسیار گسترده ای بالاخص در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی البته بیشتر بصورت استاد بولت، صنعت ساختمان و سوله سازی، صنعت آب و فاضلاب، پل سازی و سد سازی میشود. آنچه ذکر شد صرفا مصرف های شش گوش، آلن و استاد بولت محسوب شده و انواع دیگر پیچ و مهره ها در صنایع دیگر کاربرد بسیار وسیعی دارند. کارگران برای چسباندن دو جسم به هم در پروژه ساختمانی به پیچ و مهره ساختمانی خاصی نیاز دارند. پیچ و مهره های ساختمانی با مواد محکم تولید و عرضه می شوند و در ساخت سازه های مختلف به کار می روند. برای خرید پیچ و مهره های ساختمانی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

گروه جهان پیچ صنعت تولید کننده انواع پیچ و مهره کیلویی

فولادی و آهنی شش گوش ، پیچ مهره آلن اچاری استیل نیم دنده و تمام دنده و انواع استد بولت با رعایت استانداردهای معتبر جهانی و دارای تست کنترل کیفیت محصولات می باشد. تیم فنی مهندسی جهان پیچ صنعت مشتمل بر دو بخش اصلی تیم مهندسی محاسباتی و تیم اجرایی فعالیت می کنند که هر یک از این دو بخش در دو زیر مجموعه کلی به فعالیت می پردازند. تیم مهندسی محاسباتی این مجموعه شامل گروه سفارشات و محاسبات بوده که گروه سفارشات با دریافت اطلاعات دقیق سفارشات و ارائه مشاوره فنی در خدمت مشتریان محترم می باشد.

گروه فنی محاسبات به بررسی و انجام محاسبات مهندسی در زمینه پیچ و مهره و آماده کردن نقشه های فنی و مهندسی می پردازد. در بخش اجرایی تکنسین های کار آزموده در کارگاه به تولید دکل خود ایستا پرداخته و بخشی دیگر در زمینه عملیات حرارتی و آبکاری پیچ و مهره با این مجموعه همکاری دارند که بخش خارجی مجموعه قلمداد می شوند. برای انتخاب مناسب ترین پیچ مهره چه از نظر نوع، جنس، ابعاد، آبکاری و غیره فاکتورهای متعددی وجود دارد مهمترین فاکتور در انتخاب نوع مهره و پیچ از شش گوش، استاد بولت خودکار و غیره نوع کاربری آنها هاست. در صنعت فلزات استفاده از پیچ و مهره شش گوش ، آلن و استاد بولت بسیار مرسوم است.

نکات تجربی اتصالات پیچ و مهره ای مهمترین فاکتور در انتخاب ابعاد پیچ و مهره ، کلاس، گرید و استاندارد تولید ، بار محاسباتی و تنش وارد بر اتصالات است.اتصالات با گرید ها و کلاس بالاتر بار بیشتری را تحمل میکنند .  فروش پیچ و مهره عمده و کیلویی در صورتی که قصد خرید پیچ و مهره کیلویی درجه یک را دارید هم اکنون می‌توانید با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. از جمله محصولات پرفروش این شرکت می‌توان به ، خودکار، آهنی، خشکه، اشاره نمود. فروشگاه اینترنتی جهان پیچ صنعت با چندین سال سابقه این افتخار را دارد که در خدمت مشتریان عزیز از سرتاسر ایران باشد.

کاربرد پیچ و مهره در سوله‌ سازی

پیچ‌ و مهره در سوله‌ سازی، سازه فلزی، در و پنجره‌های UPVC، در و پنجره‌های MDF و غیره بسیار کاربرد دارد. همچنین از پیچ و مهره برای صنایع ماشین‎‌سازی، خودرو‌سازی، برق و غیره نیز استفاده می شود. در این مقاله به کاربرد پیچ و مهره در سوله‌ سازی خواهیم پرداخت.  از جمله پرکاربردترین پیچ‌ها باید به پیچ سر 6 گوش اشاره کرد. این پیچ‌ها در ساختمان‌سازی و صنایع مختلف بسیار کاربرد دارند. از پیچ‌های 6 گوش بیشتر برای ساخت سوله، اسکلت و سازه‌های فلزی استفاده می‌شود. اکثر سوله‌ها و سازه‌های بزرگ با پیچ‌های 6 گوش ساخته شده‌اند. پیچ و مهره‌های که برای سوله‌ سازی استفاده می‌شود سبک بوده و برای وصل قطعات فلزی بسیار مناسب هستند.

همچنین به علت مقاومت پیچ و مهره‎‌ها در برابر خوردگی و سختی، برای محیط‌های مرطوب و پرفشار نیز مورد استفاده قرار می‎‌گیرد. پیچ و مهره‌های که در سوله سازی استفاده می‌شوند، آهنی یا فولادی هستند که با گالوانیزه گرم، گالوانیزه سرد و غیره آبکاری شده‌اند. امروزه کاربرد پیچ و مهره در صنعت افزایش یافته است در حالی که قبلا از پیچ و مهره فقط برای سوله‌ های صنعتی، صنایع نفت و گاز و مجتمع های پتروشیمی استفاده می‌شد. در آخر اینکه برای اطلاع از قیمت پیچ و مهره در سوله‌ سازی با جهان پیچ صنعت تماس بگیرید.

استفاده از پیچ و مهره در سوله سازی

به طور کلی اگر ساخت سوله به طور سنتی انجام شود باید متحمل هزینه زیادی شوید. از آنجا که کشور ما یک کشور زلزله‌خیز است باید در ساخت سوله و ساختمان استانداردهای خاصی را رعایت کرد. پیچ و مهره سوله با پایین آوردن هزینه ساخت و نصب در سوله‌سازی طرفداران زیادی را دارد. از فواید پیچ و مهره سوله باید به موارد زیر اشاره کرد. سرعت اجرا سوله با استفاده از پیچ و مهره در مقایسه با اتصالات جوشی بیشتر و بالاتر است.

در عرصه‌ی صنعت ساخت و تولید دکل‌ها، دکل منوپل به‌عنوان یک نوآوری بسیار مهم و اثرگذار مطرح شده است. دکل منوپل با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و مواد با کیفیت، توانسته است نیازهای مختلفی را در حوزه‌های مختلف مانند ارتباطات، نظارت و امنیت، و انرژی برآورده سازد. این دکل با ساختار خاص خود، منوپل، که به معنای دلیلی که تمامی وظایف و تجهیزات را به‌طور یکپارچه در خود جای می‌دهد، موجب بهینه‌سازی استفاده از فضا و کاهش هزینه‌های نصب و نگهداری می‌شود. تولید دکل منوپل نیازمند تجربه و توانایی شرکت‌های تولیدی متخصص در این حوزه است تا به‌وفور از مزایای این ساختار متنوع برخوردار شود.

چون عملیات جوشکاری حذف می‌شود، نصب در بستن پیچ و مهره‌ها خلاصه می‌شود به همین دلیل عملیات نصب خیلی سریع اتفاق می‌افتد. پیچ و مهره سوله به خاطر کیفیت بالا سبب ایمنی بیشتر می شوند. لوله‌های که با پیچ و مهره ساخته شده‌اند، از لحاظ کیفی بسیار خوب بوده‌اند. اجرای لوله با پیچ و مهره هزینه را پایین می‌آورد و از لحاظ اقتصادی به‌صرفه تر است. سایر موارد فواید پیچ و مهره سوله عبارت است از مقاومت در مقابل آتش‌سوزی، نیاز نبودن به محیط کار، رواج جهانی، پرت مصالح و مدیریت حوادث. برای آگاهی از میزان هزینه پیچ و مهره سوله با تولیدی‌های پیچ و مهره تماس بگیرید.

قیمت پیچ و مهره صنعتی

پیچ و مهره از اصلی‌ترین و پرکاربردترین ابزارآلات در هر صنعتی است. این ابزار در تمامی صنایع نقش‌هایی مهم و حیاتی ایفا می‌کنند. در هر صنعتی با توجه به نیازهای آن صنعت، انواع مختلفی از پیچ و مهره استفاده می‌شوند. قیمت هر کیلو پیچ و مهره صنعتی هم با توجه به نوع پیچ یا مهره متفاوت است. وقتی صحبت از نوع یا انواع پیچ و مهره می‌شود، منظور مدل یا هندسه، سایز، جنس و برند پیچ و مهره است. تمامی این فاکتورها در قیمت گذاری پیچ و مهره صنعتی موثر هستند. به عنوان مثال قیمت پیچ آلن متفاوت از پیچ آچاری است. پیچ آهنی قیمتی کمتر از پیچ استینلس استیل دارد و پیچ و مهره‌های با سایز بزرگتر دارای قیمت‌های بالاتری هستند. هرچقدر برند این ابزار معتبرتر باشد، کیفیت محصولات ارائه شده بالاتر و درنتیجه قیمت بالاتری هم خواهند داشت.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا