اقتصادیکسب و کار ایرانی

اجاره انبار برای وسایل منزل | بررسی مزایا، نحوه اجاره و …

اجاره انبار برای وسایل منزل در اصفهان |اجاره انبار خانگی |اجاره انبار در اصفهان

اجاره انبار برای وسایل منزل به افرادی که در آپارتمان‌های مسکونی خود فاقد انباری هستند این امکان را می‌دهد تا جعبه‌ها و وسایل اضافی خود را در محیطی امن با قیمتی مناسب نگهداری نمایند. برای اجاره انبار مناسب وسایل منزل باید به شرکت‌های انبارداری معتبر مراجعه نمایید. در این مطلب به نکات، مزایا و هر چیزی که لازم است در ارتباط با اجاره انبار وسایل منزل بدانید خواهیم پرداخت.

مزایای اجاره انبار برای وسایل منزل

اجاره انبار برای وسایل منزل مزایای بسیاری دارد که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

  • نگهداری از وسایل منزل در یک محیط امن
  • نگهداری از اسباب منزل با قیمت مناسب
  • اجاره کردن انبار با متراژهای مدنظر و مناسب با حجم وسایل منزل
  • اجاره انبار با توجه به زمان مورد نیاز خود به صورت ساعتی، هفتگی، ماهیانه و سالیانه
  • اجاره یک انبار نزدیک به محل زندگی خود؛ برای مثال اگر در زعفرانیه ساکن هستید می‌توانید از اجاره انبار در شمال تهران بهره‌مند شوید و با طی کردن مسافت کوتاهی خود را به انبارهایتان برسانید.

انبارهای مناسب وسایل منزل

اجاره انبار برای وسایل منزل در اصفهان |اجاره انبار خانگی |اجاره انبار در اصفهان

شرکت‌های انبارداری دارای انبارهای متنوعی هستند بنابراین ممکن است وقتی برای اجاره انبار وسایل منزل به آنها مراجعه می‌کنید، از چندین انبار نام ببرند. به همین علت در این قسمت قصد داریم تا بهترین انبارها برای وسایل منزل را به شما معرفی نمایید.

کانکس

اگر می‌خواهید وسایل برقی منزل خود را مانند ماشین لباسشویی، یخچال و … را انبار نمایید، بهترین گزینه برای شما اجاره کانکس می‌باشد. کانکس‌ها اتاقک‌های تمام فلزی هستند که مانند یک خانه می‌مانند و از وسایل در برابر رطوبت، باد و باران و دیگر خطرات احتمالی نگهداری می‌کنند.

انبارهای کانتینری

کانیترها شبیه به کانکس‌ها هستند با این تفاوت که ضخامت آنها کمتر از کانکس می‌باشد و سبک‌تر از کانکس‌ها نیز می‌باشند و می‌توان به راحتی آنها را توسط جرثقیل و لیفتراک جابجا کرد. بنابراین اگر قصد انبار کردن جعبه‌های و کارتن‌ها یا وسایل غیر برقی وسایل منزل را دارید بهتر است از انبارهای کانتینری استفاده نمایید زیرا قیمت آنها نسبت به دیگر انبارهای نیز کمتر و مناسب‌تر می‌باشد.

سوله‌ها

سوله‌ها سازه‌های فلزی با سقف شیب‌دار هستند که برای نگهداری و انبار کردن هر وسیله و اسبابی مناسب می‌باشند. سوله‌ها متراژ زیادی دارند بنابراین اگر وسایل منزلی که می‌خواهید انبار نمایید حجمی به اندازه یک خانه دارند بهتر از سوله‌ها را اجاره نمایید.

چه کسانی می‌توانند از اجاره انبار برای وسایل منزل استفاده نمایند؟

اجاره انبار برای وسایل منزل در اصفهان |اجاره انبار خانگی |اجاره انبار در اصفهان

معمولا تمامی افراد در هر محله یا کسب و کاری که باشند می‌توانند از اجاره انبار برای وسایل منزل استفاده نمایند. اما افرادی که تمایل بیشتری برای اجاره انبار وسایل منزل دارند جزو دسته زیر هستند:

  • افرادی که قصد مهاجرت دارند و می‌خواهند وسایل منزل خود را نفروشند و آنها را در محیطی امن نگهداری کنند.
  • افرادی که خانه‌ای را خریده یا رهن کرده‌اند و می‌خواهند وسایل منزل خود را تا موعد اسباب کشی در یک محیط امن نگهداری کنند.
  • افرادی که واحد مسکونی یا تجاری آنها فاقد انباری است و می‌خواهند وسایل اضافی منزل خود را در یک محیط امن نگهداری کنند.

نحوه اجاره انبار وسایل منزل

برای اجاره انبار وسایل منزل لازم است تا چند گام زیر را بپیمایید:

گام اول: با پرس و جو از اطرافیان و جستجو در اینترنت یک شرکت انبارداری معتبر را پیدا نمایید.

گام دوم: به مجموعه انبارداری مراجعه نمایید و مجوز انبارداری، نطافت انبارها، امنیت انبارها و … را بررسی نمایید.

گام سوم: از میان انبارها، انبار مدنظر خود را انتخاب نمایید.

گام چهارم: یک روز با کارشناسان مجموعه جهت اخذ قرارداد تنظیم نمایید و پس از آن هزینه رهن یا اجاره انبار خود را بپردازید.

قیمت اجاره انبار برای وسایل منزل

هزینه اجاره انبار وسایل منزل معمولا در هر شرکت انبارداری متفاوت و به عوامل مختلفی همچون نوع انبار، متراژ انبار، برند شرکت انبارداری و … بستگی دارد. همچنین مهم است که شما قصد رهن انبار را دارید یا اجاره آن. معمولا قیمت اجاره انبار وسایل منزل از 1 میلیون تا 5 میلیون تومان می‌باشد.

سخن آخر

اجاره انبار برای وسایل منزل به شما کمک می‌کند تا وسایل اضافی خود را در محیطی امن نگه‌دارید؛ البته باید دقت فرمایید تا تمامی جوانب برای انتخاب یک شرکت انبارداری مطمئن را در نظر بگیرید. برای مثال بررسی کنید که آیا آن شرکت دارای سیستم امنیتی حرفه‌ای است یا خیر تا خیالتان از بابت سپردن وسایل منزل خود به آنها آسوده باشد.

دکمه بازگشت به بالا