علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

تاثیر مثبت اندیشی در زندگی روزمره

تاثیر مثبت اندیشی در زندگی روزمره

تاثیر مثبت اندیشی (https://astrofarsisally.com/positive-thinking) به صورتی می باشد که همواره آینده فرد را تحت تاثیر خود قرار می دهد. شایان ذکر است که تنها مثبت اندیشی نیاز این موضوع نخواهد بود ، زیرا که فرد نیاز دارد تا آموزش ببیند و در همه ی مراحل زندگی اش همواره نگرشی مثبت برقرار سازد. مهم ترین تاثیر مثبت اندیشی ایجاد و دریافت آرامشی عمیق و ماندگار در زندگی است. مواردی مانند افزایش اعتماد به نفس و دوری از همه ی افکار منفی و مشکلات ناشی از آن همچون افسردگی، استرس و …، افزایش در تمرکز بر روی موفقیت و شاد زیستن و ایجاد بهترین موقعیت ها در زندگی، آمادگی همیشگی ذهن و جسم در جهت دریافت اتفاق های خوب و زیبا همه را از جمله موارد مثبت اندیشی به شمار می روند. امروزه با افزایش سطح آگاهی افراد از زندگی مثبت، اعمالی همچون مدیتیشن و چاکرا توجه بیشتری می گردد.

آموزش |تاثیر افکار مثبت و منفی در زندگی |تفکر مثبت در زندگی

مراقبه یا مدیتیشن چیست؟

ساده ‌ترین توضیح برای ، مدیتیشن تمرینی است که ما در آن یک گوشه نشسته، خوابیده یا حتی جایی می توان ایستاد، سپس با چشمانی بسته یا باز تلاش نمایید تا بر روی چیزی در ((لحظه حال)) تمرکز یابید و با تمام حواس و توجه آن را درک کنید و. مثلا روی نفس کشیدن‌ مان و بالا و پایین شدن شکم تمرکز داشته باشید، به این صورت ذهن ‌مان همچون همیشه نمی ‌تواند یا ما را به گذشته ببرد یا از آینده نگران ‌مان نماید. بلکه به لحظه حال خواهد آمد.

اگر توجه کنید افراد در مدیتیشن به آرامی در گوشه‌ای می نشینند. در واقع این فرد در حال مدیتیشن کردن خواهد بود. مدیتیشن فرآیندی بوده که در آن سعی می شود تا از شر افکارمان خلاص شویم، ذهن را به جای گذشته یا آینده به لحظه حال آورده و عملا به آرامش دست یابیم. در مدیتیشن توجه به جای افکار، روی چیزی در لحظه حال قرار می گیرد. برای نفسی که می‌ کشیم تمرکز می گردد یا اصلا یک برگ گل تمام توجه را جلب می کند. این به معنی جنگیدن با ورود افکار به ذهن نمی باشد، بلکه ما در این حالت نسبت به آن ها بی‌ تفاوت می شویم و قضاوت ‌شان نخواهیم کرد. البته انجام مدیتیشن اغلب به حالت نشسته صورت نمی گیرد. بلکه در حرکت، در حال ایستادن و حتی به صورت خوابیده هم می ‌توان اعمال نمود. در واقع نیاز اصلی تمرکز به آن موضوع می باشد.

چاکرا چیست

از چاکرا به عنوان مرکز انرژی بدن یاد می شوند که انرژی مثبت و منفی را به خود جذب می کند و باعث تقویت و یا دگرگونی این مراکز انرژی می شود. این مراکز انرژی، مراکز هفتگانه قدرتمندی به شمار می روند که در ستون فقرات در کالبد اثیری قرار می گیرند و منجر به ایجاد روابط بین روح و جسم می گردند. به طور کلی کلمه چاکرا به معنی چرخ می باشد.

چاکراها همیشه در حال چرخش هستند و به این شکل انرژی حیات یا پراناها را به خود جذب می کنند و این انرژی از میان شبکه ‌ای از مجرا‌های باریک که نادی نامیده می شوند، در سراسر بدن به حرکت خود در می آورند. به این صورت است که چاکرا‌ها روی نادی اصلی قرار گرفته و طبق ورودی ها عمل می کنند. لازم به ذکر است که بدانیم در کالبد انسان در حدود ۷۲۰۰۰ نادی وجود دارد.

آموزش |تاثیر افکار مثبت و منفی در زندگی |تفکر مثبت در زندگی

آیا چاکرا با مدیتیشن ارتباط دارد؟

در واقع با توجه به باورهای سنتی و قدیمی که وجود دارد چاکراها یک ‌سری چرخ می باشند که در بدن انسان پراکنده می شوند و انرژی را به قسمت‌های مختلف ارسال می نمایند. ممکن است با چاکراها در کلاس‌های یوگا آنایی تقریبی داشته باشید. ولی موضوع اصلی این است که چاکراها اصلا چیزهای علمی نمی باشند.در واقع هنوز هیچ علمی به آن اعتبار نداده است که بتواند تایید کند چاکراها واقعی اند یا خیر. حالا ارتباط چاکرا و مدیتیشن چیست؟ به طور کلی بسیاری از تکنیک‌های باز نمودن چاکراها، همین تکنیک‌ های مدیتیشن می باشد که همین موضوع منجر به آن شده تا افراد تصور کنند مدیتیشن از دل چاکرا بیرون می آید و یک چیز غیر علمی می باشد. بنابراین چاکراها ارتباطی به مدیتیشن علمی نخواهند داشت.

ویژگی چاکرا ها

همانطور که می دانید بدن انسان دارای هفت چاکرا اصلی می باشد که هر یک از این هفت چاکرا با یکی از هفت غدد درون ریز بدن و همچنین با گروهی از اعصاب که شبکه معرفی می شوند در ارتباط است. هر یک از این چاکراها به یکی از قسمت های بدن و وظایف مخصوص درون بدن پیوند می خورد و به وسیله شبکه عصبی یا غددی که به آن چاکرا مربوط است کنترل و زیر نظر گرفته می شود. همه احساسات ، ادراک ، آگاهی ها و هر چیزی که ممکن است برای شما اتفاق افتد می توان به هفت دسته تقسیم بندی کرده و هر یک از این دسته ‌ها به یکی از چاکراها پیوند زد و جهت انجام درست فعالیت های شان پاکسازی چاکراها ضرورت بالایی دارند.

با توجه به جدید بودن مبحث مدیتیشن مالی و توجهی که این روز ها در کشورمان به این علم می شود، می توان آن را یکی از ارکان مهم و بسیار علمی در انجام معاملات و تحلیل به شمار آورد. به طور کلی در کنار تمام قدرتی که تحلیلگران سنتی اعم از تکنیکالیست ها و فاندامنتالیست ها برخوردار می باشند ولی همگی در یک مطلب مشترکاً دارای ضعف می باشند و آن مبحث زمان هست. درآسترولوژی باید دانست تا چگونه وچه زمان با تصمیم جمعی، یک سهم یا ارز یا ارزی دیجیتال شروع به رشد یا ریزش می نماید. به طورکلی آموزش ها و ارائه خدماتی تحت این عنوان با وب سایت های زیادی صورت می گیرد . شما می توانید با مراجعه به وب سایت این مجموعه به نشانی astrofarsisally.com ضمن دریافت اطلاعاتی جامع در این خصوص، خدماتی ار جمله راه های مثبت اندیشی و روش های فعالسازی چاکرا را دریافت نمایید.

دکمه بازگشت به بالا