علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

تکنولوژی های جدید شیبا چه تغییری ایجاد خواهند کرد؟

دنیای تکنولوژی همه روزه در حال تغییر و پیشرفت است و تکنولوژی های قدیمی جای خود را به موارد جایگزین می دهند. این تکنولوژی ها در بسترهای مختلف از جمله بلاک چین ارائه می شوند و مردم می توانند از آن ها استفاده کنند. یکی از این موارد، صرافی های غیرمتمرکز و شبکه های لایه دوم یا سوم بلاک چینی هستند که در آینده بیشتر می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. شیبا که یکی از مطرح ترین ارزهای دیجیتال سال های اخیر می باشد نیز، از برخی تکنولوژی های به روز بهره می برد. در این مقاله قصد داریم که به تکنولوژی های جدید شیبا بپردازیم و تاثیرات این تکنولوژی ها و سایر عوامل موثر بر قیمت شیبا را بررسی کنیم. پس از این توضیحات، درباره خرید شیبا نیز توضیحاتی خواهیم داد.

آینده ارز شیبا دوج |ارز دیجیتال |بیت کوین

تکنولوژی های جدید شیبا

شیبا یکی از ارزهای دیجیتال نسبتا جدید بازار کریپتو می باشد که تنها چند ماه بعد از ورود به بازار ارز دیجیتال به شدت مطرح شد. این ارز دیجیتال که سیستمی مشابه دوج کوین داشت، با کمک تکنولوژی بلاک چین اتریوم توانست عرضه توکن خود را انجام دهد. سرمایه گذاران زیادی در ابتدا شیبا را یک توکن بی ارزش معرفی کردند اما این ارز دیجیتال بعدها توانست جای پای خود را محکم کند. در چند ماه اخیر نیز، اقداماتی نظیر راه اندازی یک صرافی غیرمتمرکز روی بلاک چین اتریوم به نام شیباسواپ و یک شبکه نوین به نام شیباریوم هم مهر تاییدی بر اقدامات مثبت توسعه دهندگان شیبا و پیشرفت این پروژه بود.

در واقع شیباریوم و شیباسواپ جدیدترین خدماتی هستند که شیبا ارائه می کند و می توانند در آینده آن تاثیر بگذارند. شیبا به عنوان یک پروژه بلاک چینی، باید بتواند که به قابلیت های شبکه خود اضافه کند تا طرفداران خود را از دست ندهد. هر چقدر که ارزش تکنولوژی های شیبا افزایش پیدا کند، طرفداران آن نیز افزایش خواهند یافت و سرمایه بیشتری جذب این پروژه بلاک چینی خواهد شد. البته که این امر قطعی نیست و ممکن است که پیشرفت های شیبا تاثیر مورد انتظار سرمایه گذاران را روی قیمت آن نگذارند. به همین خاطر، باید سایر عوامل موثر بر قیمت شیبا را هم مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید به شکل مطمئن تری خرید شیبا را انجام دهید.

آینده ارز شیبا دوج |ارز دیجیتال |بیت کوین

سایر عوامل موثر بر قیمت شیبا

اکنون شیبا در بسیاری از صرافی های ارز دیجیتال معامله می شود و قیمت آن لحظه به لحظه تغییر می کند. این تغییرات قیمتی علاوه بر پیشرفت ها و پسرفت های تکنولوژی شیبا، به عوامل دیگری نیز بستگی دارد. اصلی ترین عامل تعیین کننده قیمت شیبا، میزان عرضه و تقاضای موجود در بازار این ارز دیجیتال می باشد. عواملی که روی روند عرضه و تقاضا تاثیر می گذارند هم به صورت غیر مستقیم قیمت شیبا را تحت تاثیر قرار می دهند. بنابراین پیش از خرید شیبا، باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت تا ریسک سرمایه گذاری کاهش پیدا کند.

یکی از این عوامل، رفتار و اقدامات افراد مطرح و بانفوذ است که می تواند رفتار عموم سرمایه گذاران را نیز تحت تاثیر قرار دهد. سرمایه گذاران بزرگ یا به اصطلاح نهنگ ها هم می توانند تغییرات قابل توجهی را در بازار شیبا و سایر ارزهای دیجیتال ایجاد کنند. با این حال، در نهایت این روند عرضه و تقاضا است که قیمت شیبا را تعیین می کند و تقاضا نیز ارتباط مستقیمی با احساسات و تمایلات سرمایه گذاران برای کسب سود دارد. بنابراین هر چقدر که تکنولوژی شبکه شیبا قدرتمندتر و ارزشمندتر شود، افراد بیشتری برای خرید ارز دیجیتال SHIB متقاعد می شوند. در این بین، رقبا هم بیکار نمی نشینند و تکنولوژی های جدیدتری را ارائه می کنند تا سهم بیشتری از بازار به دست آورند.

آینده ارز شیبا دوج |ارز دیجیتال |بیت کوین

تکنولوژی های مشابه شیبا

همانطور که گفتیم، رقبای شیبا نیز با ارائه تکنولوژی های مشابه و بعضا پیشرفته تر، سعی می کنند که سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند. دوج کوین و بیبی دوج که میم کوین هستند، رقبای مستقیم شیبا محسوب می شوند. با این حال سایر پروژه های بلاک چینی از جمله بیت کوین، اتریوم و بایننس کوین نیز تکنولوژی های خاص خود را ارائه می دهند و سهم بیشتری نسبت به شیبا دارند. با این حال، شیبا هم توانسته که در بین برترین ارزهای دیجیتال جای خوبی را برای خود فراهم کند. به همین خاطر است که هنوز هم افراد زیادی به خرید شیبا و سرمایه گذاری روی آن امیدوار هستند.

گزینه های دیگری که علاقه مندان به خرید شیبا می توانند روی آن ها سرمایه گذاری کنند، بیت کوین و اتریوم هستند که از ثبات بیشتری نسبت به سایر رمز ارزها برخوردار اند. برای خرید بیت کوین و خرید اتریوم نیز می توانید در یک صرافی ارز دیجیتال ثبت نام و احراز هویت کنید و معامله خود را به سادگی ثبت کنید. صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن، امکان خرید بیت کوین، اتریوم، شیبا، دوج کوین و سایر ارزهای دیجیتال با قیمت مناسب و کارمزد کم را به شما می دهد. با ورود به سایت این صرافی و عضویت در آن می توانید سفارش خرید ارزهای دیجیتال مختلف را ثبت کنید.

دکمه بازگشت به بالا