علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

جک انرپک Enerpac

ساختمان  جک انرپک

تنه ها “ساخت آسان، ارزان [و] تقریباً بدون نیاز به تعمیر و نگهداری 36 ” به محض اینکه شرایط مناسب برای استفاده از آن ها فراهم شود، یعنی سقوط بزرگ، هستند. سادگی آنها در مقایسه با ساخت دم هایی که توسط چرخ های 10 .

با این حال، ساخت یک تنه خواستار است. اول از همه، سطح آب در سردر باید کاملا ثابت باشد. بنابراین ورودی‌ها و خروجی‌های آب پیچیده مورد نیاز است که نیاز به دانش خاصی از جانب وصال یا نجار 10 . به طور کلی، محدودیت در پایداری سطح آب منجر به ایجاد یک مخزن با اندازه خوب در بالادست می شود که می تواند حاوی 10 تن آب باشد. بنابراین این باید توسط پایه یا سنگ تراشی محکم 37 .

عملکرد جک انرپک

شامل سوراخ هایی است که پس از خفه شدن ( کشورهای داوفین و کاتالان ) قرار دارند یا از نازل ها ( Pays de Foix ) 38 . آب بندی شفت در برابر نشت هوا نیاز به یک ساختار عظیم یا کاملاً مناسب دارد. در کشور کاتالان، رایج ترین روش شامل اره کردن یک درخت از وسط، سوراخ کردن هر قسمت و سپس مونتاژ مجدد آنها با حلقه های آهنی است. در شهرستان Foix ، شفت در طول خود شیاردار است ، سپس توسط یک تخته، “پیش بند” بسته می شود. می توان از مواد دیگری به غیر از چوب استفاده کرد: در لانگدوک ، در قرن 19 ، ترومپت ها از سنگ ساخته می شدند یادداشت 12 ، 10 ، در حالی که نمونه های اولیه 21 قرن که با لوله های پلاستیکی ساخته شده بودند، کاملاً کار می کنند 21 .

ترومپ دو دوفین به نقل از دایره المعارف. بخش دایره ای است و آسپیراسیون پس از انقباض انجام می شود.

ترومپ دو دوفین طبق دایره المعارف . بخش دایره ای است و آسپیراسیون پس از انقباض انجام می شود.
ترومپ از Pays de Foix طبق دایره المعارف. قسمت مستطیل شکل است و مکش بین دو نازل است.

ترومپ از Pays de Foix طبق دایره المعارف . قسمت مستطیل شکل است و مکش بین دو نازل است.
مدل‌های جایگزین ساخت صندوق عقب  جک انرپک Enerpac در سال 1831 پیشنهاد شد [یادداشت 13].

مدل های جایگزین ساخت و ساز صندوق عقب در سال 1831 پیشنهاد شد یادداشت 13 .

شاخ تیلور  جک انرپک 

ورودی هوای ترومپت های مدرن تعداد زیادی پیشنهاد و پتنت بهبود ایجاد کرده است، در حالی که کارایی کلی ترومپت بستگی کمی به این عنصر دارد. بنابراین، ورودی هوای سیفون Frizell به طور قابل توجهی کمتر از لوله های تیلور (که از نازل های شاخ های تاریخی کشور Foix مشتق شده اند) نیست V 20 . اصل آسپیراسیون پس از خفه کردن، مشخصه لوله‌های کاتالان، در لوله کلاستال S3 یا به‌عنوان یک بیرون‌کننده در فالون اصلاح می‌شود، این دو نوع به یک اندازه رضایت‌بخش هستند S13 .

در واقع باید توجه داشت که لوله های معدن ویکتوریا به دلیل حساسیت آنها به یخبندان برداشته شده بود، هیچ تخریب قابل توجهی در عملکرد مشاهده نشد 31 . در واقع، آنچه فریزل در آزمایشات خود در سال 1880 روی نمونه اولیه خود به آن اشاره کرد و محقق آلمانی کارل هایریش دوباره نشان داد، این بود که بهتر است تلاطم آب را نسبت به سرعت ایجاد کنیم. طرح‌های ساده‌ای که امولسیون تولید می‌کنند توسط فریزل ترجیح داده می‌شوند و می‌نویسد که «هر گونه ترتیب لوله‌ها برای این عملکرد به نظر نویسنده کاملاً زائد و حتی بسیار مشکوک است» S 12 .

پمپ هیدرولیک انرپک |جک انرپک 50 تن |جک هیدرولیکی انرپک

ورودی هوای سیفون، ثبت اختراع فریزل در سال 1878.

نزول آب از تنه های بزرگ جایگزین تنه می شود. جک انرپک Enerpac نسخه اولیه این طرح در آلمان در اواسط قرن نوزدهم توصیف شده است، که در آن آب که به داخل چاه معدن می ریزد، جریانی از هوا ایجاد می کند که گالری ها را تهویه می کند 28 . در همه موارد، غرق کردن یک شفت گران است، که بازیافت شفت های معدن موجود را برای کمپرسورهای کمپرسور و اکثر استفاده از آنها در صنعت معدن توضیح می دهد . در واقع کاملاً ممکن است که سرچشمه و رایزر در یک چاه زندگی کنند ، ساختارهای U شکل ( راگد چاتس و معدن ویکتوریا) در نهایت استثنایی هستند. علیرغم این احتمالات، محققانی که اقتصاد یک کمپرسور هیدرولیک را مطالعه می کنند، به طور کلی از سؤال هزینه یک چاه طفره می روند 39 . امکان دیگر ساخت حداکثر روبنا (تنه و نمونه های اولیه Ainsworth قرن 19 ) است. هنگامی که یک شفت معدن قدیمی مورد استفاده مجدد قرار می گیرد، بدنه سر می تواند ورودی هوا را حمل کند، حتی گاهی اوقات بلند می شود (ترومپت) زمین ) 40 .

شاخ پرسبرگ، ساخت کلاسیک.

پرسبرگ شاخ ، ساخت کلاسیک.
تنه Clausthal، در 1908. تمایل جک انرپک Enerpac به فرود آب یک اصالت است، اما احتمالاً اجراها را تنزل می دهد [S 3].

تنه Clausthal، در سال 1908. تمایل به نزول آب یک اصالت است، اما احتمالاً عملکرد را کاهش می دهد S 3 .
تنه Ainsworth که عمدتاً به عنوان یک روبنا ساخته شده است.

تنه Ainsworth که عمدتاً به عنوان یک روبنا جک انرپک Enerpac ساخته شده است.
صندوق عقب شفت هوای 4 گروند در هدفریم نصب شده است.

صندوق عقب شفت بادی گروند 4 ، نصب شده در هدفریم.
تنه چاه Knesebeck در Grund، منحصر به فرد برای روبنا و وضعیت حفاظت آن است[40].

تنه شفت Knesebeck در Grund، منحصر به فرد برای روبنای آن و وضعیت حفظ آن 40 .

محفظه آرام‌سازی ، که عملکرد جمع‌آوری آب و ریزش‌کن را ترکیب می‌کند ، می‌تواند پیکربندی‌های بسیار متنوعی را اتخاذ کند. در حالی که بدیهی است که ضربه ستون آب نشان دهنده اتلاف قابل توجه انرژی است و یک طراحی بد می تواند جداسازی بین دو سیال را پیچیده کند، یک طرح مطالعه شده در نهایت کمک چندانی به کارایی کلی نصب می کند. در واقع، کنترل ضربه توسط شکل‌های کلاه چینی (لوله‌های تیلور)، ورودی‌های جانبی آب (دیلینگن، پیتربورو، و غیره ) یا از پایین (کلاستال، فالون و غیره )، سرعت پایین‌تری برای فرود به ارمغان می‌آورد V 17 .

پمپ هیدرولیک انرپک |جک انرپک 50 تن |جک هیدرولیکی انرپک

کیفیت جداسازی

با زمان اقامت افزایش می یابد، بنابراین با اندازه محوطه افزایش می یابد. اما ایجاد یک حجم فشرده و بزرگ در زیر زمین بسیار گران است. تونل های بزرگ جداسازی تنه های معدن ویکتوریا یا Ragged Chutes برای جک انرپک Enerpac قدرتمندترین تاسیسات در نظر گرفته شده است. در تاسیسات کوچک، این کانال اغلب به صورت مارپیچی پیچیده می شود جک انرپک Enerpac (دیلینگن، پیتربورو و غیره ). استفاده مجدد از چاه‌های موجود، اندازه محفظه‌ها را محدود می‌کند تا آنها را با ابعاد چاه (گروند، کلاستال، فالون، و غیره ) S 14 . در غیر این صورت، این یک برخورد کامل است که می تواند به یک محفظه ضد آب تبدیل شود ( Persberg ). در نهایت، از آنجایی که محفظه اغلب در زیر آب است، یک راه حل اصلی، اما هرگز ساخته نشده است، شامل ایجاد یک تاسیسات زیر آب به جای یک زیرزمینی است 41 .

پمپ هیدرولیک انرپک |جک انرپک 50 تن |جک هیدرولیکی انرپک

دکمه بازگشت به بالا