عمومی

حب به اهل بیت در کلام رئیس جمهور دیده می‌شد

تکنونامه/تهران معاون هماهنگی و پیگیری معاون اجرایی رئیس جمهور در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت گفت: رئیس جمهور شهید به طور وصف ناپذیری عاشق اهل بیت بود و حب به اهل بیت در کلام رئیس جمهور دیده می شد.

«علی قشقایی» معاون هماهنگی و پیگیری معاون اجرایی رئیس جمهور شامگاه پنجشنبه ۱۰ خرداد ماه در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در هیئت جوانان قمر بنی هاشم(ع) شهرک مدرس ورامین طی سخنانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد شهید رئیسی گفت: مقام معظم رهبری ویژگی «خستگی ناپذیری» را برای شهید رئیسی به کار بردند. وی در سفرهای استانی از ساعت شش و هفت صبح تا ۱۱ شب در برنامه‌های متعدد و متفاوت و بسیار فشرده حضور داشت.

رئیس جبهه فرهنگی جنوب شرق استان تهران گفت: در همین سفر قم که دور دوم سفرهای استانی بود، رئیس جمهور تا یک نیمه شب با علما جلسه داشت و مجدداً از هفت صبح فردا برنامه‌های فشرده سفر رئیس جمهور آغاز شد. ما همراهان رئیس جمهور خسته می‌شدیم، اما شاهد خستگی رئیس جمهور نبودیم و او از کار کردن برای مردم خسته نمی‌شد.

معاون هماهنگی و پیگیری معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه رئیس جمهور شهید به طور وصف ناپذیری عاشق اهل بیت بود، گفت: حب به اهل بیت در کلام رئیس جمهور، در اعمال و کردارش دیده می‌شد.

 قشقایی اضافه کرد: مردم با عشق و امید به شهید رئیسی رأی دادند و در زمان تشییع گویی سرمایه خود را از دست داده بودند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور شهید به عنوان یک مدیر اجرایی از زمان انتخابات سال ۹۶ و ۱۴۰۰ در معرض تهمت‌ها و طعنه‌های شدید دشمنان بود، گفت: اما پس از شهادت این شهید دیدیم که حضور مردم در مراسم تشییع پیکر خادم الرضا بسیار با شکوه بود. مردمی بودن رئیس جمهور شهید و عشق و علاقه وی به مردم فوق العاده بود. رئیس جمهور شهید تمام پروتکل‌ها را زیر پا می‌گذاشت که به ابراز ارادت مردم پاسخ دهد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا