علم و تکنولوژی

ساخت مرکز فرآوری انتقال خون در «پرند» به کجا رسید؟

معاون اجتماعی سازمان انتقال خون درباره ساخت مرکز فرآوری در شهر پرند، گفت: عملیات ساخت و ساز آغاز شده و خیرین بخشی از اعتبار ساخت این مرکز را تامین کرده‌اند.

شهرام میرزایی در گفت‌وگو با تکنونامه، درباره آخرین وضعیت ساخت مرکز فرآوری در شهر پرند، اظهار کرد: هماهنگی لازم به منظور احداث مرکز فرآوری انجام شده و مجوزهای مورد نیاز را گرفته‌ایم. به عبارت دیگر، سازمان انتقال خون، مجوز نهایی ساخت‌ و ساز را گرفته و عملیات عمرانی آغاز شده است. امیدواریم، سازمان انتقال خون بتواند عملیات ساخت مرکز فرآوری خون در شهر پرند را گسترش دهد. 

وی درباره بودجه مورد نیاز برای ساخت مرکز فرآوری در شهر پرند، گفت: خیرین، بخشی از اعتبار ساخت مرکز فرآوری را تامین کرده‌اند؛ همچنین همکاران ما در سازمان انتقال خون تلاش می‌کنند مرکز فرآوری شهر پرند از اعتبارات دولتی برخوردار شود. 

معاون اجتماعی سازمان انتقال خون با اشاره به اهمیت استراتژیک شهر تهران، خاطرنشان کرد: تهران، پایتخت کشور است و به همین دلیل از اهمیت فراوانی برخوردار است. سازمان انتقال خون، یک دستگاه حیاتی محسوب می‌شود؛ به همین دلیل، ساخت یک مجموعه در نزدیکی شهر تهران یک نیاز بود که در صورت وقوع حوادث غیرمترقبه یا بحران از این مرکز برای شهر تهران استفاده کرد. 

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا