شناسایی و طبقهبندی سرنخهای فروش یکی از مزایای اصلی نرم افزار CRM اوج
[vc_row][vc_column][vc_column_text]
یکی از مزایای اصلی نرم افزار CRM اوج ، این است که میتواند به شما کمک کند تا خیلی سریع، و به راحتی سرنخهای جدید را شناسایی و اضافه کرده و آنها را با دقت، طبقهبندی کنید. شما میتوانید در زمان بسیار کوتاهی، اسناد سفارشی ایجاد کنید، زمان پاسخگویی را کاهش داده و این امکان را برای تیمهای فروش خود فراهم کنید که بتوانند به فرصت بعدی هدایت شوند.
سی ار ام اوج، فراتر از یک نرم افزار اتوماسیون فروش یا اتوماسیون بازاریابی عمل میکند و به شما اطلاعاتی دقیق، جامع، به روز و کاملا مرتبط درباره مشتریان در اختیار فروشندگان شما قرار میدهد. به این ترتیب، فروشندگان شما میتوانند توجه و انرژی خود را به طور کامل بر روی مشتریان متمرکز کنند و در نتیجه آن، مزیت رقابتی برای سازمان شما حاصل خواهد شد.
با شناسایی بهتر مشتریان خود، فرصتهای کراس سلینگ و آپ سلینگ برای شما واضحتر میشود. این فرصتهای طلایی، سبب میشود تا بتوانید از مشتریان فعلی، نیز سودآوری کنید.
با نرم افزار فروش و بازاریابی که در واقع بخش از نرم افزار CRM اوج می باشد با دریافت اطلاعات بهتر؛ شما خواهید توانست به مشتریان خود خدمات بهتری ارائه کرده و در نتیجه آنها را راضی و خشنود کنید. مشتریان خوشحال، شما را به مشتریان جدید معرفی و مشتریان جدید، خرید خود را تکرار خواهند کرد. با توجه به برخی تحقیقات، احتمال تکرار خرید تا 33٪ افزایش می یابد.
یک مزیت بسیار مهم پیاده سازی CRM که اغلب نادیده گرفته می شود، این است که این سیستم، اطلاعات را از منابع مختلف در سراسر کسب و کار شما جمع آوری میکند. این ویژگی به شما این امکان را میدهد که بینش دقیق و همه جانبهای را در مورد چگونگی احساس و نظر مشتریان درباره سازمان به دست آورید و بنابراین خدمات خود را بهتر ارائه داده و مشکلات را سریعتر شناسایی نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]