عمومیکسب و کار ایرانی

طرز استفاده از ماسک اسکراب برنج

اسکراب لایه بردار برنج به شما کمک می کند تا از پوستی شفاف و درخشان، نرم و لطیف و همچنین بدون لک برخوردار شوید. اگر به دنبال اسکرابی با کیفیت، قیمت مناسب و مقرون به صرفه هستید ما به شما اسکراب برنج از برند پر طرفدار و معروف بیوآکوا را پیشنهاد می دهیم. در ادامه این محتوا به معرفی و بررسی ویژگی های این محصول می پردازیم. (با ما همراه باشید) شما عزیزان می توانید این محصول با کیفیت را به راحتی و بدون دغدغه از فروشگاه اینترنتی دیجی نایس خریداری نمایید و خیالتان از بابت خریدی که انجام می دهید کاملا راحت باشد.

اسکراب چیست؟

رسیدگی و مراقبت از پوست امری مهم و ضروری در زندگی هر انسان به حساب می آید. پس باید به این موضوع توجه داشته باشید که محصولی با کیفیت و مرغوب را تهیه و استفاده نمایید. روزانه به طور مداوم باید به پوست خود رسیدگی کنید و روتین پوستی مناسب صورت خود را کاملا رعایت نمایید. مهم ترین مرحله برای پوستتان، اسکراب ها می باشد. اسکراب ها با لایه برداری از سطح پوست، سبب می شود تا آلودگی ها و مواد آرایشی از بین رود و پوستی صاف، شفاف و یکدست را به شما هدیه می دهد. اسکراب لایه بردار برنج یکی از بهترین اسکراب های برند کلین بیوتی می باشد.

مشخصات اسکراب برنج بیوآکوا (ژل روشن کننده و لایه بردار)

از ویژگی های قابل توجه این محصول می توان به تاثیر فوق العاده آن در از بین بردن سلول های مرده پوست و ایجاد پوستی شفاف، درخشان و لطیف اشاره کرد. تجمع لایه های مرده بر روی پوست می تواند منجر به ایجاد چین و چروک، لک، تیرگی و جوش و آکنه شود. برای اینکه پوست، جوان، شاداب و زیبا بماند، لازم است که بافت های مرده آن از بین بروند. یکی از راه های حذف این لایه های مرده، استفاده از اسکراب ها می باشد. لایه بردار برنج بیوآکوا موجب احیا و تغذیه پوست شما عزیزان می شود. عصاره برنج موجود در این محصول باعث از بین رفتن چربی های اضافی پوست شده و آن را کنترل خواهد کرد.

این محصول با نفوذ به اعماق منافذ پوست، آلودگی های آن را از بین می برد. این اسکراب حاوی عصاره پرتقال و آلوئه ورا نیز می باشد. عصاره پرتقال آن علاوه بر اینکه از خاصیت آنتی اکسیدانی برخوردار می باشد، با مهار اثر رادیکال های آزاد بر روی پوست، در روند پیری آن اختلال ایجاد می کند. همچنین آلوئه ورا موجود در این اسکراب ضمن تامین و حفظ رطوبت مورد نیاز پوست، چین و چروک ها و خطوط ریز آن را از بین می برد. اسکراب برنج بیوآکوا ساخت کشور چین، دارای وزن 182 گرم و حجم 140 گرم می باشد. لازم به ذکر است استفاده از آن باعث بروز حساسیت و واکنش آلرژیک نخواهد شد

نحوه استفاده از اسکراتوضیحات

معرفی ژل اسکراب برنج بیوآکوا روشن کننده ( ماسک برنج بیوآکوا ) : روشن کننده یک لایه‌بردار ملایم و حرفه‌ای پوست بوده که با از بین بردن سلول‌های مرده پوست موجب پاکسازی عمقی منافذ آن می‌شود. ژل لایه‌بردار برنج بیوآکوا با دارا بودن عصاره آلوئه‌ورا موجب آبرسانی و حفظ رطوبت پوست شده و در افزایش نرمی و لطافت آن تاثیرگذار است. اگر به دنبال محصولی هستید که پوست شما را بدون آسیب رساندن لایه برداری کند و در عین حال به روشن و شفاف‌تر شدنش کمک کند می‌توانید از ژل کرم روشن کننده و لایه بردار حاوی عصاره برنج بیوآکوا استفاده کنید و تاثیرات مثبت آن را روی پوست خود ببینید. عصاره برنج موجود در ژل کرم بیوآکوا ضمن کمک به پاکسازی و کاهش چربی پوست در روشن‌تر شدن آن موثر بوده و سرشار از آنتی‌اکسیدان است. ژل کرم روشن کننده بیوآکوا حاوی ویتامین‌های مغذی پوست است و با کمک به افزایش کلاژن‌سازی در آن به کمک می‌کند.

کرم سفید کننده برنج در صاف شدن و رفع زبری و خشکی پوست تاثیر مثبتی دارد و موجب افزایش درخشندگی آن می‌شود. خاصیت آنتی اکسیدانی این ژل کرم به خوبی از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت کرده و مانع بروز پیری زودرس در آن می‌شود. همانطور که می دانیم مردم کشورهای شرق دور ازجمله چین ، کره و ژاپن دارای پوستی شفاف و لطیف و همچنین بدون لک هستند و شاید بگویید بدلیل نژاد و یا رنگ پوست است بله این حرف درست بوده اما نکته ای که قابل توجه است تاثیر مواد غذایی و استفاده از محصولات ز یبایی پوست و مو که البته دارای فرمولاسیونی ارگانیک و جدید هستند را نباید فراموش کرد. ویژگی‌های اصلی ماسک برنج :

  • تمیز کننده عمقی منافذ پوست
  • رطوبت رسان قوی پوست
  • تغذیه کننده پوست
  • لایه بردار ملایم پوست
  • رفع کننده خشکی پوست
  • صاف کننده پوست
  • کنترل کننده میزان چربی پوست
  • کاهش دهنده چین و چروک
  • حاوی عصاره برنج و عصاره‌های گیاهی
  • درخشان کننده

تاثیر استفاده از اسکراب بیوآکوا : ژل و لایه بردار حاوی عصاره برنج با لایه برداری پوست به رفع چین و چروک کمک نموده و لطافت بی‌نظیری به پوست می‌بخشد. این محصول چربی اضافه پوست را رفع کرده و پوست شما را فوق‌العاده روشن و شفاف می‌سازد. روش مصرف پیشنهادی گالری سلین : پوست صورت را کامل پاکسازی کرده و هر گونه آرایش و آلودگی را از روی پوست تمیز کنید. مقداری از ژل را برداشته و روی پوست کامل ماساژ دهید. پس از گذشت ۲ الی 3 دقیقه پوست را بشویید سپس از خود استفاده نمایید.

ب برنج بیوآکوا

در ابتدا پوست صورت خود را به خوبی تمیز کنید. سپس مقدار مناسب و مورد نیاز از ژل را برداشته، و روی پوست ماساژ دهید. در نهایت بعد از گذشت 5 دقیقه آبکشی نمایید. قطعا بعد از چندین مرتبه استفاده از این محصول شاهد پوستی روشن و درخشان خواهید بود. نکته: توصیه می شود که بعد از اسکراب صورت، برای جلوگیری از خشک شدن پوست، از مرطوب کننده و آبرسان ها استفاده نمایید.

برند کلین بیوتی

برند کلین بیوتی یک شرکت ایرانی است که از سال 1397 در زمینه ساخت فرآورده‌های بهداشتی و مراقبتی فعالیت می‌کند. این برند تا امروز بیش از 20 محصول متنوع را برای مراقبت و درمان نیازهای انواع پوست و مو طراحی کرده است.  کلین بیوتی یکی از زیرمجموعه‌های شرکت هامرز تجارت خزر به حساب می‌آید و محصولات خود را با بالاترین کیفیت در مراکز معتبر خرید عرضه می‌نماید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا