اقتصادی

نکاتی که باید در انتخاب صرافی ارز دیجیتال به آن توجه داشته باشید

با افزایش قیمت ارز‌های دیجیتال طی چند سال گذشته بسیاری به سرمایه‌گذاری در این بازار پرنوسان علاقه‌مند شده‌اند. در حالی که در سال‌های ابتدایی فعالیت بیت کوین و ارز‌های دیجیتال، خرید و فروش این دارایی‌ها با چالش‌ها و مشکلات متنوعی همراه بود اما امروزه صرافی‌های مختلفی فعالیت دارند که به راحتی با استفاده از آن‌ها می‌توانید معاملات ارز دیجیتالی خود را انجام دهید.

اخبار ارز دیجیتال |ارزهای دیجیتال آینده دار |بهترین ارز دیجیتال ارزان

این صرافی‌ها هرکدام امکانات و شرایط خود را دارند که می‌تواند به صورت مستقیم در معاملات شما اثرگذاری داشته باشند. به همین دلیل مهم‌ترین و اولین قدم شما برای سرمایه‌گذاری در بازار ارز‌های دیجیتال، شناسایی و انتخاب یک ارز دیجیتال مناسب است.

ویژگی‌ها و امکاناتی که صرافی ارز دیجیتال شما باید داشته باشد

مهم‌ترین استفاده و هدف فعالیت بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال، خرید و فروش ارز دیجیتال است. پس ویژگی‌ها و خدمات یک صرافی پیرامون معاملات ارز‌های دیجیتال اولین نکته‌ای است که باید به آن توجه داشته باشید.

صرافی ارز دیجیتال انتخابی شما باید از طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال پشتیبانی کند و به شما این امکان را دهد تا در شبکه‌های مختلف بلاک چینی انتقال آن‌ها را انجام دهید. همچنین این صرافی باید قیمت مناسبی برای خرید و فروش ارز دیجیتال باشد و کارمزد زیادی برای خدمات خود دریافت نکند.

علاوه بر معاملات ارز دیجیتال، صرافی انتخابی شما باید یک کیف پول پیشرفته داشته باشد تا بتوانید به راحتی ارز‌های دیجیتال خود را به روشی امن نگهداری کنید و در صورت نیاز در هر زمان با کمترین کارمزد آن‌ها را به کیف پول‌های دیگر منتقل کنید.

امروزه صرافی‌های ارز دیجیتال از خدمات اولیه معاملات و نگهداری ارز‌های دیجیتال گسترش پیدا کرده‌اند و شاهد خدمات نوینی مانند سواپ ارز، باشگاه مشتریان و دیگر موارد هستیم که تمام آن‌ها می‌توانند در معاملات شما اثرگذار باشند و باید در هنگام ثبت نام و احراز هویت در یک صرافی به آن‌ها توجه داشته باشید.

با توجه به تحریم‌ها، هم اکنون امکان ثبت نام و استفاده از خدمات صرافی‌های جهانی وجود ندارد. اما خوشبختانه امروزه صرافی‌های مختلف پیشرفته ایرانی عرضه شده‌اند که می‌توانند هرآنچه نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهند. یکی از بهترین صرافی‌های داخلی هم اکنون سرمایکس نام دارد.

بهترین صرافی ارز دیجیتال داخلی کدام است؟

صرافی سرمایکس یکی از بزرگترین و معتبرترین صرافی‌های ایرانی است که فعالیت خود را از سال 1396 شروع کرده است و امروزه به هزاران ایرانی خدمات متنوع ارز دیجیتال می‌دهد. بازار بزرگ این صرافی معاملات بیش از 640 ارز دیجیتال متنوع را پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید با بهترین قیمت ارز‌های دیجیتال مورد نیاز خود را خریداری کنید.

در خرید و فروش ارز‌های دیجیتال بسیار مهم است صرافی انتخابی شما کمترین قیمت و کارمزد معاملاتی را داشته باشد. هزینه بیشتر در خرید و فروش به قیمت کمتر موضوعی است که بسیاری از سرمایه‌گذاران بازار ارز‌های دیجیتال به آن توجه ندارند و بخش بزرگی از سود بدست آمده از معاملات را می‌تواند تحت تأثیر قرار دهد.

صرافی سرمایکس با ارائه کیف پول داخلی، علاوه بر امکان ذخیره‌سازی صد‌ها ارز دیجیتال متنوع این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است تا بدون پرداخت کارمزد شبکه معاملات ارز دیجیتالی خود را انجام دهند که در نهایت می‌تواند منجر به سودآوری بیشتر معاملات شما شود. تسویه حساب آنی سرمایکس نیز منجر شده است تا شما بتوانید در سریعترین زمان، موجودی ریالی خود را در حساب بانکی دریافت کنید.

از دیگر خدمات این صرافی می‌توانیم به سواپ ارز دیجیتال اشاره کنیم که تبادل ارز دیجیتال با ارز دیجیتال را امکان‌پذیر کرده است و در هزینه‌های سرمایه‌گذاران به طور قابل توجهی صرفه‌جویی می‌کند. با سواپ ارز دیجیتال دیگر برای تبدیل ارز‌های دیجیتال خود به دیگر دارایی‌های دیجیتال نیازمند پرداخت هزینه‌های تراکنش نیستید و به روشی به صرفه می‌توانید در سریعترین زمان تبادل ارز مورد نیاز خود را انجام دهید.

هم اکنون تبادل ارز سرمایکس صد‌ها ارز دیجیتال متنوع در شبکه‌های مختلف بلاک چینی را پشتیبانی می‌کند.

همچنین با پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته این صرافی می‌توانید اطمینان حاصل کنید که در هر زمان پاسخ سؤال و یا مشکل خود را توسط کارشناسان حرفه‌ای دریافت می‌کنید و هرگز در معاملات شما تأخیری ایجاد نمی‌شود.

علاوه بر دسترسی وب، سرمایکس با عرضه اپلیکیشن اختصاصی این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است تا در هر موقعیت و زمان به بازار پیشرفته ارز دیجیتال دسترسی داشته باشند و هیچ فرصتی را برای کسب سود از این بازار جذاب از دست ندهند.

علاوه بر تمام خدمات گفته شده، در سرمایکس باشگاه مشتریان نیز عرضه شده است و می‌توانید در ازای معاملات ارز دیجیتالی خود، امتیاز دریافت کنید و سپس از این امتیاز‌ها برای دریافت کد تخفیف و جوایز جذاب ارز دیجیتالی دیگر استفاده کنید. با باشگاه مشتریان، علاوه بر معاملات پرسود ارز دیجیتال می‌توانید پاداش نیز دریافت کنید و خرید‌های ارز دیجیتال بعدی خود را با قیمت کمتری انجام دهید.

سرمایکس، پاسخگوی تمام نیاز‌های سرمایه‌گذاران مبتدی و حرفه‌ای ارز دیجیتال است و هم اکنون می‌توانید با ثبت نام و احراز هویت در این صرافی، جایزه خود را دریافت کنید.

دکمه بازگشت به بالا