عمومیکسب و کار ایرانی

بهترین مام برای دختران

عرق کردن به معنای واقعی کلمه آزار دهنده است. خصوصاً اگر بوی بدی نیز داشته باشد. هیچ فردی نمی‌خواهد که بدن او بوی بد بدهد یا زمانی که دست خود را بالا می‌برد زیر بغل او لکه‌دار یا خیس عرق باشد. محصولات ضد تعریق زیادی در بازار موجود هستند و برخی از آن‌ها به‌عنوان بهترین مارک ضد عرق شناخته شده‌اند. اما جلوگیری از بوی بدن و کاهش عرق شدید هدف نهایی تمامی این محصولات ضد تعریق است.البته که ریشه‌یابی این مسأله بهترین کمک را به شما می‌کند. یعنی بهتر از است پیش از هر اقدامی به یک پزشک متخصص غدد مراجعه کنید.

ماسک مویی بدون سولفات مناسب تمامی افراد. این ماسک مو را افرادی که موهای معمولی یا حتی کراتین شده دارند نیز می توانند استفاده کنند. ماسک مو ویتابلا دکتر بیز صرفا یک نرم کننده مو نیست بلکه باعث افزایش رطوبت و حالت پذیری موها میشود.

تعریق امری کاملاً طبیعی بوده و برای سلامت بدن مورد نیاز است اما اگر قرار باشد از حد خود فراتر رود تا جایی که روال زندگی عادی را بر هم بریزد قطعاً نرمال تلقی نخواهد شد. بنابراین لازم است که با یک متخصص مشورت کنید. اما قطعاً راه حل‌هایی وجود دارد که بصورت موقت این معضل را برطرف کند و آن هم راهی نیست جز استفاده از بهترین ضد عرق که در بازار موجود می‌باشد.

برای خرید اسپری ضد عرق هم باید کاملاً آگاه بوده و بدانید که قرار است چه محصولی را خریداری کنید و چه کارایی برای شما دارد.مهم‌ترین نکته زمان خرید اسپری ضد عرق این است که باید بدانیم بین دئودورانت و ضد عرق تفاوت وجود دارد.

دئودورانت یک محصول حیاتی برای کاهش بوی بدن، خصوصاً در فصل تابستان است که در رایحه‌ها و شکل‌های مختلفی مثل رولی، کرمی، اسپری ضد عرق زنانه و مردانه و… وجود دارند. دئودورانت ها به لحاظ فنی فقط سبب خنثی کردن بوی بد ناشی از تجمع باکتری بروی پوست می‌شوند.

درحالی‌که یک محصول ضد عرق می‌تواند موقتاً جریان عرق را سرکوب کند.دقت داشته باشید که موقتاً قرار است این جریان تعریق زیاد را کنترل کرده و کاهش بدهد. استفاده از ضد تعریق‌ها به معنای درمان صددرصد نیست.

چه بسا گاهی از گوشه و کنار می‌شنویم که استفاده بلند مدت از آن‌ها ممکن است موجب آسیب دیدن منافذ خروجی عرق شده و در آینده برایتان دردسر ساز شود. اسپری ضد عرق یک راهکار موقتی است برای درمان بهتر است به همان پیشنهاد پیشین ما که مراجعه به یک متخصص غدد بود عمل کنید.

نمک‌های فلزی موجود در ضد عرق‌ها که به‌طورمعمول ترکیباتی از آلومینیوم هستند یک پلاگین در مجرای عرق ایجاد می‌کنند که موجب کاهش تعریق بدن می‌شود.

بنابراین برای محافظت خود از تعریق و بوی بد ناشی از آن می‌توانید ترکیبی از دئودورانت و محصولات ضد عرق را استفاده کنید. شاید این نکته را بدانید که عرق به خودی خود فاقد بو می‌باشد اما در اثر ترکیب شدن با باکتری‌هایی که در سطح پوست هستند تولید بوی نا مطبوع می‌کند.

جهت کنترل این مشکل بهتر است که بهداشت فردی را رعایت کرده و استحمام روزانه به ویژه در فصل‌های گرم سال را فراموش نکنید. از طرف دیگر در نوع و جنس پارچه‌هایی که در دوخت لباستان استفاده شده دقت کنید. برخی اجناس اجازه تهویه هوای بدن را نمی‌دهند و مشکل تعریق و بوی بد را دوچندان می‌کنند.

برای مثال پارچه‌های پلاستیکی برای شما که از تعریق زیاد رنج می‌برید و بوی عرقتان ناخوشایند است اصلاً مناسب نیست. بهترین گزینه پارچه‌های نخی و پنبه‌ای است که بهتر است پوششتان از این جنس باشد.

آلومینیومی که در یک اسپری ضد عرق زیر بغل وجود دارد می‌تواند پوست حساس را تحریک کند. بنابراین اگر مستعد ابتلا به بثورات پوستی یا خارش هستید یک محصول دئودورانت را انتخاب کنید که بتواند باکتری‌های ایجاد کننده بو در سطح پوست را بکشد. ؟

دئودورانت ها حاوی مواد تشکیل‌دهنده‌ای مثل روی و روغن‌های طبیعی هستند که دارای خواص ضد باکتریایی مانند گل سرخ، مریم‌گلی، درخت چای و جوش‌شیرین هستند و می‌توانند بوی بد ناشی از عرق کردن زیاد را خنثی کنند.

از آنجایی که ممکن است پوست شما نسبت به مواد به کار رفته در ضد تعریق‌ها حساسیت نشان دهد. بهتر است مقداری از آن را روی بخش کوچکی از پوست خود تست کنید و درصورتی که علائمی مثل قرمزی، تاول یا سوزش و خارش مشاهده نکردید به استفاده از آن ادامه دهید.

درنظر داشته باشید که بهترین ضد عرق چه اسپری ضد عرق درایسول باشد، چه اسپری ضد عرق داو و یا اسپری ضد عرق رکسونا حاوی مواد شیمیایی هستند که مهم‌ترین آن هم کلراید آلومینیوم است. در واقع هر چه مقدار این ماده بیشتر باشد در اثر بخشی آن تأثیر بسزایی خواهد گذاشت.

بنابراین حفظ سلامت پوست شما و کاهش عوارض ناشی از کاربرد ضدتعریق‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد.در ادامه فهرستی از بهترین مارک ضد عرق های موجود در بازار معرفی خواهند شد. سرفصل‌های عنوان‌شده در این مقاله عبارت‌اند از:

  • یک دئودورانت یا ضد عرق خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟
  • قبل از خرید اسپری ضد عرق به این نکات توجه کنید
  • بهترین مارک اسپری  ضد عرق زنانه  را در لیست زیر جستجو کنید

ویژگی ها یک دئودورانت خوب

در بیشتر موارد دئودورانت ها فقط یک ‌بار در روز باید مصرف شوند.یک محصول ضد عرق قوی یا دئودورانت خوب نباید دو بار در روز مصرف شود.بسیاری از محصولات ضد تعریق یا دئودورانت ادعا می‌کنند که 24 تا 48 ساعت ماندگاری دارند.

از طرفی برخی از برندها نیز هستند که ماندگاری بیشتری داشته و کافی است چند بار در هفته استفاده شوند. هرچه ماندگاری و اثر بخشی طولانی مدتی داشته باشند بهتر است. نکته دیگر اینکه فکر نکنید اگر هر روز از محصول خود استفاده کنید زودتر به نتیجه مطلوب می‌رسید. حتماً به نحوه و میزان مصرفی که بر روی اطلاعات کالا درج شده دقت کنید.

  • با عرق بدن و بوی بد آن به‌خوبی مبارزه کند:

یک محصول ضد تعریق در صورتی به‌عنوان بهترین مارک ضد عرق شناخته می‌شودکه بتواند با بوی بد و رطوبت ناشی از عرق مبارزه می‌کنند،حتی اگر محیط بیرون گرم بوده و یا کاربر در حال فعالیت جسمانی باشد.

اگر محصولی را خریداری کردید و در طول استفاده متوجه شدید که همچنان دچار تعریق شده و از رفع بوی بد هم خبری نیست به معنای این است که محصول شما بی‌کیفیت بوده و اثربخشی مناسبی ندارد. چه بسا در طولانی مدت نیز موجب آسیب به غدد تعریق شما نیز بشود. بنابراین استفاده از آن را متوقف کرده و به دنبال کالای با کیفیت‌تری باشید.

  • بسته‌ بندی و استفاده آسان:

یک محصول خوب باید دارای طراحی شیک و کاربری آسان باشد. اکثر مصرف‌کنندگان ادعا می‌کنند که استفاده از اسپری ضد عرق زیر بغل و محصولات رولی ساده‌تر است.

بهترین  ضد عرق زیربغل و دئودورانت روشن هستند و لکی روی لباس شما باقی نمی‌گذارند. این نکته مهمی است زیرا اگر لک و ردی به جای بگذارند مشکلات شما دوبرابر می‌شود. بهتر است از نوع خشک خریداری کنید و یا آن‌هایی که سریعاً پس از مصرف جذب پوست شده و به لباس شما لک پس نمی‌دهند.

دئودورانت هایی که به آهستگی خشک می‌شوند می‌توانند غلیظ و ناراحت‌کننده باشند و روی لباس باقی بمانند.

این روزها فروشندگان متعددی وجود دارند که اقدام به فروش انواع عطر مو سر ویتابلا در قیمت‌های مختلف می‌نمایند. از همین رو دقت داشته باشید که این عطر مو را از نمایندگی‌های معتبر آن تهیه نمایید.

  • دارای عطر و بوی مناسب باشد:

دئودورانت باید بوی دلپذیر و جذابی داشته باشد. زیرا یکی از ویژگی‌های مهم دئودورانت‌ها داشتن بوی خوش است. بنابراین برندی را در نظر بگیرید که تنوع خوبی در رایحه داشته باشد. از انتخاب عطر‌های تند اجتناب کنید زیرا ممکن است هم برای خودتان و هم دیگران آزاردهنده باشد. یک اسپری ضد عرق ایرانی زیر بغل بدون عطر باید عاری از هرگونه عطر و حاوی خوشبوکننده‌های طبیعی باشد.

دئودورانت ها حاوی ترکیباتی هستند که می‌توانند در افرادی که دارای پوست حساسی هستند ایجاد خارش کند. همچنین اگر بلافاصله بعد از اصلاح استفاده شوند می‌توانند باعث سوزش شوند. این نکته نیز بسیار اهمیت دارد تا جایی که می‌توانید از دئودورانت یا ضد تعریق بلافاصله پس از اصلاح استفاده نکنید.

پوست شیو شده در حالت عادی حساس است و در صورت استفاده از هر نوع مواد شیمیایی ممکن است خیلی زود واکنش نشان داده و آزار‌دهنده باشد. بااین‌حال چون بدن افراد با یکدیگر متفاوت است بعضی افراد متوجه می‌شوند که به مواد تشکیل‌دهنده خاصی مثل جوش‌شیرین یا روغن‌های ضروری( که از عناصر رایج در دئودورانت ها هستند) حساس بوده درحالی‌که دیگران هیچ مشکلی با فرمول‌های مشابه ندارند. دئودورانت ضد عرق چیست؟

بهترین  ضد عرق زیر بغل ، ضد عرقی است که بعد از استعمال روی پوست به‌سرعت خشک‌شده و سبب تحریک پوست نشود. همچنین بتواند با عرق بدن و بوی بد آن مبارزه کند.

بدن شما زیاد عرق می‌کند و احتمالاً این عرق به سرعت بو می‌گیرد. حتماً این موضوع را نیز میدانید که عرق کردن یک واکنش طبیعی بدن در مقابل گرما، فعالیت زیاد فیزیکی و استرس است. فروشگاه ما قیمت مام رول ویتابلا بسیار پایین عرضه می‌نماید.

دکمه بازگشت به بالا