علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

قاب و کاور موبایل

قاب و کاور یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی موبایل به‌شمار می‌روند. خرید قاب و کاور موبایل یک امر بسیار ضروری تلقی می‌شود، چراکه گوشی‌های هوشمند بدنه و صفحهٔ ظریفی داشته و به‌راحتی آسیب می‌بینند. با توجه به این مسئله، شما همواره باید برای موبایل خود قاب موبایل مناسبی تهیه کنید. البته انتخاب یک قاب گوشی مناسب با توجه به تنوع قاب‌ و کاورهای موجود در بازار، می‌تواند بسیار سخت باشد، از همین رو ما در این مطلب تصمیم داریم به معرفی انواع مختلف قاب‌های تلفن همراه بپردازیم و شما را با ای جی کالا که یکی از بهترین عرضه‌کنندگان قاب تلفن همراه است آشنا کنیم.

بهترین قاب گوشی سامسونگ |قاب گوشی پسرانه |قاب گوشی جدید

اهمیت خرید لوازم جانبی موبایل

امروزه علاوه‌بر این‌که خرید موبایل و دستگاه‌های هوشمند مثل رایانه و تبلت رایج شده‌است، لوازم جانبی مربوط به این محصولات هم به‌صورت گسترده‌ای موردتقاضا قرار می‌گیرد. وجود لوازم جانبی مربوط به موبایل یا کامپیوتر، برای تمام دارندگان این تجهیزات ضروری است و استفاده از آن‌ها را راحت‌تر می‌کند. کاور و قاب هم یکی از این وسایل است که تقریباً تمام افراد برای خرید آن اقدام خواهند کرد. این محصولات در انواع مختلفی تولید شده‌اند که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • قاب پارچه‌ای

شاید فکر کنید که قاب‌های پارچه‌ای کمی عجیب به نظر می‌رسند؛ اما بدون شک زمانی که آن را روی گوشی‌های تلفن همراه خود نصب کنید، استایل جذاب و زیبایی ایجاد می‌کنند. این قاب‌ها همچنین از امنیت بالایی برخوردار هستند. با این حال نمی‌توان گفت که اگر گوشی شما از ارتفاع بالایی سقوط کند، آسیب نبیند. اما در هر صورت این مدل قاب گوشی می‌تواند از گوشی شما در مقابل خط‌وخش محافظت کرده و علاوه‌بر آن، قطعات حساس مانند دکمه‌ها و دوربین را ایمن نگه دارد. قاب‌های پارچه‌ای دارای طرح‌های متنوعی بوده و از رنگ‌بندی بسیار جذابی برخوردار هستند. شما به‌راحتی می‌توانید این مدل قاب را با استایل شخصی خود ست کنید.

  • قاب ژله‌ای

بدون شک هنگام خرید کاور گوشی، با کاورهای ژله‌ای هم برخورد می‌کنید. قاب ژله‌ای از پلی‌یورتان ساخته می‌شود. پلی‌یورتان نوعی پلاستیک بسیار منعطف و نرم است. قاب‌‌های ژله‌ای از قابلیت آنتی‌شوک برخوردار بوده و می‌توانند ضربه را دفع کنند. در حال حاضر این مدل از کاورها جزو پرکاربردترین قاب‌هایی هستند که مورد استفاده قرار می‌گیرند. ضمن این‌که قاب‌های ژله‌ای نسبت‌به دیگر قاب‌های موجود در بازار، از قیمت مناسب‌تری هم برخوردارند و شما می‌توانید آن‌ها را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تهیه کنید.

قاب موبایل ژله‌ای به‌سادگی روی گوشی شما نصب شده و می‌توانید هر زمان که اراده کردید، آن‌ها را خارج کنید. این ویژگی بسیار مهم و حائز اهمیت است، چراکه برخی قاب‌ها بسیار سخت از گوشی جدا شده و حتی به لبه‌های آن آسیب می‌رسانند و باعث افت قیمت آن می‌شوند. به شما اطمینان می‌دهیم که شما می‌توانید رنگ‌های مختلفی از این مدل قاب را با استایل‌های مختلف خود ست کنید. ضمن این‌که قاب‌های ژله‌ای از طرح‌های جذاب و متنوعی هم برخوردارند. در میان طرح‌های مختلف این مدل قاب‌ها، لگوی باشگاه‌ها و بازیکنان مطرح فوتبال، آیدل‌ها کره‌ای، طرح‌های مینمال و… به چشم می‌خورد. بنابراین دست شما در انتخاب طرح کاملاً باز است.

قاب‌های شفاف از محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین قاب‌های ژله‌ای هستند و معمولاً کسانی که نمی‌خواهند ظاهر گوشی خود را تغییر دهند و تنها برای امنیت آن به یک قاب و کاور موبایل مناسب نیاز دارند، از آن استفاده می‌کنند.

  • کاورچرمی

آیا شما Old fashion هستید؟ آیا استایل‌های کلاسیک را می‌پسندید؟ در این صورت باید حتماً قاب‌ها و کاورهای چرمی را امتحان کنید. به‌طور خلاصه، باید بگوییم که این مدل قاب‌ها بسیار زیبا و جذاب هستند. برخلاف دیگر قاب‌ها و کاور‌های موبایل که پس از مدتی زرد یا کثیف می‌شوند، قاب‌های چرمی هرچقدر مورد استفاده قرار گیرند، جذاب و زیباتر خواهند شد. کاورهای چرمی دقیقاً مانند کت‌های چرم آمریکایی قدیمی یا کیف پول‌های چرمی هستند و سال‌های طولانی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. بدون آن‌که جذابیت خود را از دست دهند. اگر شما هم نمی‌توانید به‌خوبی از گوشی خود محافظت کنید، بهتر است با استفاده از قاب و کاور موبایل چرمی، خیال خود را راحت کنید. این کاورها گیره‌دار بوده و باعث می‌شوند گوشی از دست شما سرنخورد. بنابراین شما استایلی بسیار جذاب به‌اضافهٔ ایمنی بالا را در صورت استفاده از این قاب‌ها خواهید داشت. ضمن این‌که قاب‌های چرمی در مقابل رطوبت مقاوم‌اند. با این حال بهتر است که آن‌ها را از معرض رطوبت دور نگه‌دارید.

بهترین قاب گوشی سامسونگ |قاب گوشی پسرانه |قاب گوشی جدید

  • قاب‌های چوبی

قاب‌های چوبی بسیار زیبا و کلاسیک هستند و طرح‌های جذابی دارند. در ساخت این مدل از قاب‌ها، چوب طبیعی و مصنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته به‌طورکلی قاب‌هایی که با چوب طبیعی ساخته شده باشند، کمتر پیشنهاد می‌شوند، چراکه برای ساخت آن‌ها، آسیب زیادی به محیط‌زیست وارد شده و درختان زیادی قطع خواهند شد. با این اوصاف بیشتر قاب‌های چوبی موجود در بازار را از چوب‌های مصنوعی می‌سازند. این مدل قاب‌ها بسیار سبک، باکیفیت و خوش‌دست هستند. قاب‌های چوبی خیلی کثیف و لک نشده و روی آن‌ها چربی جمع نمی‌شود. بهتر است بدانید که هنگام تولید قاب‌های چوبی، حرارت زیادی به آن‌ها می‌دهند و برای افزایش استحکام و مقاومتشان، آن‌ها را با موادی ترکیب می‌کنند، از همین رو قاب‌های چوبی بسیار مستحکم بوده و امنیت فوق‌العاده‌ای دارند.

  • قاب‌های سیلیکونی

این مدل قاب جزو محبوب‏‌ترین قاب‌های موجود در بازار به‌شمار می‌رود. قاب‌های سیلیکونی ضدتعریق هستند. بنابراین اگر زمانی که گوشیتان را در دست می‌گیرید کف دست شما عرق می‌کند، می‌توانید از این قاب‌ها استفاده کنید. این مدل قاب‌ها بسیار زیبا بوده و استایلی اسپرت و فانتزی به شما می‌بخشند. در ساخت این نوع قاب‌ها رنگ‌های مختلفی به‌کار برده‌اند و شما می‌توانید انواع مختلف رنگ‌ها از سبز و سفید گرفته تا مشکی و سرمه‌ای را در میان این مدل‌ قاب‌ها مشاهده کنید. این مدل قاب‌ها امنیت بالایی داشته و می‌توان آن‌ها را جزو قاب‌های نرم به‌شمار آورد. نور خورشید و رطوبت به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانند آسیبی به این مدل قاب‌ها وارد کنند، حتی قاب‌های سیلیکونی چربی را جذب نکرده و اگر روی آن‌ها را با خودکار خط بکشید، به‌راحتی پاک خواهند شد.

بهترین قاب گوشی سامسونگ |قاب گوشی پسرانه |قاب گوشی جدید

جمع‌بندی

همان‌طور که دریافتید، قاب و کاور موبایل انواع مختلفی دارد و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود، مناسب‌ترین را خریداری کنید. درنهایت پیشنهاد می‌کنیم برای خرید کاور گوشی، به فروشگاه ای جی کالا مراجعه کنید. در این فروشگاه می‌توانید انواع مختلفی از قاب‌های گوشی را با قیمت و کیفیت مناسبی خریداری کنید. علاوه‌بر این، شما می‌توانید سایر لوازم جانبی مربوط به موبایل و کامپیوتر را هم از این مجموعه خریداری کنید.

دکمه بازگشت به بالا