علم و تکنولوژی

قدرتمندترین گوشی اندرویدی جهان/ نه سامسونگ است نه شیائومی

به گزارش تکنونامه، گوشی اوپو مدل فایند ایکس ۷ با کسب امتیاز ۲٬۱۹۵٬۰۳۶ رقبای خود را کنار زده است. برتری دیمنسیتی ۹۳۰۰ را می‌توان در استفاده از چهار هسته‌ی قدرتمند x Cortex-X4 و چهار هسته‌ی Cortex-A720 دانست.

به نقل از زومیت، گوشی ایسوس مدل راگ فون ۸ پرو مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ با کسب امتیاز ۲٬۱۵۷٬۶۶۰ در جایگاه دوم قرار گرفت. اختلاف عملکرد بین دو گوشی ایسوس و اوپو تنها ۳۷٬۰۰۰ امتیاز است که در دسته‌ی بهترین گوشی ها اختلاف کمی محسوب می‌شود.

قدرتمندترین گوشی اندرویدی جهان/ نه سامسونگ است نه شیائومی

رتبه‌ی سوم به گوشی ویوو مدل iQOO 12 با امتیاز ۲٬۱۲۰٬۸۷۸ تعلق گرفت. در سال‌های اخیر پردازنده‌های پرچمدار کوالکام همواره در جایگاهی بالاتر از پردازنده‌های مدیاتک قرار می‌گرفتند. نتایج نشان می‌دهد که مدیاتک با دیمنسیتی ۹۳۰۰ پیشرفت قابل توجهی در زمینه‌ی عملکرد داشته است.

مدل‌های پرچمدار گوشی سامسونگ و گوشی شیائومی همچنان در لیست ۱۰ دستگاه برتر انتوتو غایب هستند. این دو شرکت محصولات پرقدرتی در بازار دارند که از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده می‌کنند. قیمت گوشی های مورد بحث بیشتر از قیمت گوشی اکثر برندهای چینی دیگر است.

۵۸۵۸

کارگروه خبری مطالب علمی پزشکی

علم پزشکی همچون پازلی است و هدفم این است که قطعات آن را به گونه‌ای تنظیم کنم که یک تصویر کامل و جذاب از سلامتی برای شما پدید آید. به عنوان نویسنده علمی و پزشکی این راهنمایی را با انگیزه و استعداد به شما ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا