عمومی

مهدوی: سرخابی ها بازی‌های این هفته را فدای دربی نکنند/اوسمار نگاه ها را نسبت به خود تغییر داد

مهدوی: سرخابی ها بازی‌های این هفته را فدای دربی نکنند اوسمار نگاه ها را نسبت به خود تغییر داد

بازیکن سابق سرخابی گفت: بازیکنان استقلال و پرسپولیس بازی این هفته را فدای دربی نکنند.

محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره دیدارهای پرسپولیس و استقلال با فولاد و استقلال خوزستان اظهار کرد: کاش یارگیری خوبی که پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات نیم فصل داشت در اول فصل بود تا یحیی گل‌محمدی جدا نمی‌شد. به هر تقدیر این اتفاق افتاد و پرسپولیس بازیکنان خوبی را نیر اورونوف، خدابنده‌لو، عبدالکریم حسن و آل کثیر جذب کرده و به شدت تیم آماده‌ای شده است. اوسمار توانست نظرات را نسبت به خود تغییر دهد و پرسپولیس را در کورس قهرمانی نگه داشته است. فولاد خوزستان هم با مربی بومی خود تیم خطرناکی است. احمد آل نعمه در تیم ملی هم بازی کرده و تیمش را در حالی به دیدار پرسپولیس می‌فرستد که حریف دست و پا بسته‌ای نیست. با حضور تماشاگران یکی از زیباترین بازی‌های لیگ برتر را خواهیم دید.

وی خاطرنشان کرد: استقلال که در لیگ برتر هفته هاست در صدر جدول ایستاده چند روز قبل شکست تلخی را در خانه مس رفسنجان متحمل شد و قطعاً تلنگری جدی خورد که جدیت بیشتری داشته باشد. اختلافات مدیریت و کادرفنی هنوز در این تیم دیده می‌شود و اگر حل نشود شرایط را برای استقلال سخت می‌کند. استقلال خوزستان یارگیری خوبی کرده و تیم بهتری نسبت به نیم فصل دارد و نتایجی که گرفته بر این موضوع صحه می‌گذارد. با این حال سنگینی کفه ترازو به سوی استقلال تهران است. دیدار دو برادر در اهواز دیدنی است.

مهدوی یادآور شد: دیدارهای پرسپولیس و استقلال پیش از دربی حساسیت خاصی دارد چون هیچ بازیکنی دوست ندارد محروم یا مصدوم باشد و می‌خواهد بازی کند. با این حال بازیکنانی که در خطر محرومیت هستند نباید با احتیاط بازی کنند و این بازی را فدای دربی کنند چون هر دو بازی را از دست می‌دهند. امیدوارم شاهد دربی تماشایی باشیم و تیمی که لایق پیروزی است برنده شود.

دکمه بازگشت به بالا