عمومی

نرخ جدید کرایه آژانس‌ تاکسی، وانت تلفنی و پیک موتوری در سنندج اعلام شد

به گزارش خبرگزاری تکنونامه از سنندج، حمید خضری اظهار کرد: در راستای تعیین نرخ کرایه آژانس‌های مسافربری و باری قبل از سال جلساتی با نمایندگان آژانس‌ها برگزار شد و نرخ پیشنهادی در جلسات مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

رییس سازمان حمل نقل بار و مسافر شهرداری سنندج افزود: بعد از بررسی‌های لازم نرخ‌های پیشنهادی جدید تهیه و برای تصویب تقدیم شورای اسلامی شهر شد.
به گفته خضری، تمام نرخ ها در جلسات شورای شهر بررسی و پس از تصویب برای تایید به فرمانداری ارسال و نرخ‌های جدید در سال‌جاری به تمام آژانس‌های مسافربری و باری ابلاغ شد.

وی با اشاره به نرخ‌ تعیین شده برای شرکت‌های حمل‌ و نقل مسافر درون ‌شهری تاکسی ‌تلفنی در مسیرهای مختلف گفت: فرودگاه به بهاران ۴۵ هزار تومان، فرودگاه به داخل شهر۶۷ هزار و ۵۰۰ تومان، فرودگاه به شهرک بعثت، ۵ آذر و نایسر ۸۲ هزار و ۵۰۰، محدوده داخل شهرک‌ها و بهاران ۳۷ هزار و ۵۰۰، بسته به مسافت محدوده داخل شهر از ۶۰ تا ۳۷۵ هزار تومان بسته به مسافت، محدوده داخل شهر به شهرک‌ها ۶۰ هزار تومان و محدوده داخل شهر به تمام فازهای بهاران و نواحی منفصل ۷۵ هزار تومان است.

رییس سازمان حمل نقل بار و مسافر شهرداری سنندج اضافه کرد: نرخ هر ساعت کارکرد (اشخاص) ۷۵ هزار تومان است، هر کیلومتر۶ هزار و انصراف مسافر از سرویس هم ۱۵ هزار تومان تعیین شده است.

خضری به نرخ مصوب برای شرکت‌های حمل‌ونقل پیک موتوری هم گریزی زد و گفت: هر سرویس داخل شهر ۲۵ هزار و ۵۰۰، هر سرویس داخل شهر به شهرک‌ها ۳۰ هزار، هر سرویس داخل شهر به روستاهای اقماری ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان، هر سرویس امورات اداری و بانکی ۳۰ هزار تومان و هر ساعت کارکرد هم ۴۵ هزار تومان تعیین شده است.

رییس سازمان حمل نقل بار و مسافر شهرداری سنندج در ادامه به نرخ‌ تعیین شده برای شرکت‌های حمل‌ ونقل بار درون‌شهری وانت تلفنی‌ها هم اشاره کرد و افزود: سرویس وانت به داخل شهر ۱۲۰ هزار، سایپا ۲۷۰ هزار تومان، سرویس داخل شهر به نواحی منفصل شهری وانت پیکان ۱۳۰ هزار و ۵۰۰ تومان و سایپا ۲۷۰ هزار تومان، هر ساعت پخش و گردش داخل شهر وانت پیکان ۹ هزار تومان و سایپا ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان و هرکیلومتر رفت وانت پیکان ۵ هزار و ۲۵۰ تومان و سایپا ۶ هزار و ۷۵۰ تومان تعیین شده است.

خضری اضافه کرد: هزینه هر کیلومتر برگشت در امورات حمل و نقل، ۵۰ درصد هزینه رفت محاسبه می‌شود و از ساعت ۱۲ شب تا ۶ صبح ۱۰ درصد به مبالغ اضافه می‌شود.
عنوان کرد: شهروندان می توانند هر گونه انتقاد و یا پیشنهادی را که در خصوص نحوه عملکرد آژانس ها و یا افزایش نرخ کرایه دارند از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۲۰۴۰ با ما در میان بگذارند.

گفتنی است؛ در حال حاضر ۸۷ آژانس تاکسی تلفنی ،وانت تلفنی و پیک موتوری در سطح شهر با ۴۰۰خودرو فعال است.

۴۶ آژانس تاکسی تلفنی (آقایان ) با ۲۱۰ خودرو، ۷ تاکسی تلفنی (بانوان ) با ۶۶ خودرو، ۲۰ آژانس وانت تلفنی با ۸۰ دستگاه وانت و ۱۱ آژانس پیک موتوری با ۴۴ دستگاه موتورسیکلت آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند.

46

دکمه بازگشت به بالا