علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

بهترین نرم افزار طراحی بنر که شرکت های طراحی استفاده میکنند؟

بهترین نرم افزار طراحی بنر که شرکت های طراحی استفاده میکنند؟

سلام به شما دوستان عزیز، در این مطلب میخوام به شما نرم افزار طراحی بنر معرفی کنم، نرم افزاری که بیشتر شرکت های طراحی بنر مانند پارسی طرح ایرانیان Parsitath از این نرم افزار ها استفاده میکنند و نمونه کارهایی که در سایت های این شرکت ها می بینیم. غالبا طراحی شده با نرم افزارهایی هستند که در این مطلب از ” بهترین نرم افزار طراحی بنر که شرکت های طراحی استفاده میکنند؟ ”  به آن می پردازیم.

آموزش |آموزش فتوشاپ |اصول طراحی بنر

بهترین نرم افزار طراحی بنر که شرکت های طراحی استفاده میکنند؟

همانطور که مطلع هستید، امروزه طراحی گرافیک یک شغل پر طرفدار است. البته نه اکنون بلکه از آنجایی من به خاطر دارم همیشه گرافیک جایگاه ویژه ای در میان مردم عزیز داشته است و بسیار هم علاقه به یادگیری دوره های آموزش گرافیک داشته اند و هم علاقه به ویرایش عکس های خود با پس زمینه ها و طرح های مختلف.

گرافیک در جامعه ما جایگاه مهمی دارد. هم 99 درصد مشاغل نیازمند استفاده از تکنیک های طراحی برای امور خود هستند و هم بسیاری از عموم مردم به روش های مختلف کارشان به ادیت تصویر کشیده شده است و حتما در این زمینه به یک طراح گرافیک یا اصطلاحا گرافیک نیاز پیدا خواهند کرد.

وقتی یک موضوع تا این مقدار مورد استقبال قرار میگیرد طبیعی است که باید از سوی دیگر طراحان خبره ای هم برای تامین این نیاز جامعه دست به کار شوند و خود را در این زمینه رشد دهند. برای انجام این کار باید ابتدا آموزش های لازم و یک سری اقدامات اولیه صورت گیرد تا یک فرد به مختصص گرافیک تبدیل شود.

شاید از نظر خیلی ها طراح شدن کاری نداشته باشد، بله کاری ندارد اما وقتی بخواهید در زمینه شغلی خود حرفی برای گفتن داشته باشید خیلی هم کار دارد. باید تلاش مستمر، افزایش سطح دانش در حوزه گرافیک، تداول و پرورش خلاقیت و … را در ذهن خود رشد دهید تا نه تنها یک گرافیست معمولی، بلکه به یک طراح گرافیک خبره تبدیل شوید و حساب شما از سایر طراحان گرافیک جدا باشد.

بریم به سراغ نرم افزار طراحی بنر:

اینها موارد پیش زمینه ای بودند که می بایست قبل از شروع کار به آن ها آگاه می شدید. با این حال برای شما به یک طراح بنر تبلیغاتی خود تبدیل شوید. بعد از مواردی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، حتما باید از نرم افزار طراحی بنر حرفه ای خوبی استفاده کنید تا بتوانید ایده ای که در سر پروراندید را به خوبی در طرح اجرا کنید.

برای انجام اینکار، PHOTOSHOP قدرت برتر در این زمینه است. البته ( برای طراحی بنر تبلیغاتی استاندارد های تحت وب ) میتوان برای بسیار فوق العاده ای با نرم افزار های دیگر مانند افترافکت ساخت اما اگر میخواهید یک بنر کم حجم، اما جذاب برای تبلیغات اینترنتی ایجاد کنید و سایت های اینترنتی بدون ایراد خاصی آن را نمایش دهند و برای کمپین های تبلیغات کلیکی مناسب باشد، می توانید از نرم افزار فتوشاپ برای طراحی بنر خود استفاده کنید. همانطور که گفته شد پارسی طرح ایرانیان یک شرکت مطرح در زمینه طراحی بنر تبلیغاتی است .

نمونه کارهای زیادی در سایت این شرکت قابل مشاهده است. که اکثریت آن ها برای نرم افزار photoshop طراحی شده است.

اگر میخواهید همانند این نمونه طرح های جذاب بسازید، کافی ست دانش نرم افزاری، خلاقیت را کنار یکدیگر بگذارید و اکنون شروع کنید.

دکمه بازگشت به بالا