عمومی

نماینده کلیمیان در مجلس: مردم جهان از بروز فاجعه انسانی در غزه جلوگیری کنند

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نباید مردم جهان و سازمان‌های حقوق بشر مردم غزه را فراموش کنند اظهار کرد: باید مردم جهان از بروز فاجعه انسانی در غزه جلوگیری کنند لذا لازم است مجامع بین‌المللی فعال‌تر شوند.

همایون سامه‌یح در گفت‌وگو با تکنونامه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: متاسفانه رژیم صهیونیستی با پشتیبانی غرب به خصوص آمریکا کشتار عظیمی را در غزه راه انداخته‌اند و مردم بی‌دفاع و بی‌گناه غزه را گرفتار کرده است.

وی افزود: تعداد معدودی از کشورهای دنیا از مردم غزه حمایت می‌کنند و کمک‌های بشردوستانه‌ای به غزه می‌فرستند که در وضعیت فعلی کمک‌ها خیلی کمتر از قبل شده است رفتار برخی از رسانه‌ها هم به گونه‌ای است که کشتار مردم غزه را به مردم دنیا منعکس نمی‌کنند و به دنبال پررنگ‌تر کردن جنگ اوکراین هستند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نباید مردم جهان و سازمان‌های حقوق بشری و جامعه جهانی مردم فلسطین و غزه را فراموش کنند آنها در بی‌خانمانی مطلق و در یک منطقه کوچک بدون امکانات اولیه زندگی هستند و زندگی به سخت‌ترین شکل ممکن برای آنها سپری می‌شود. پس هر کسی که وجدان دارد باید از مردم غزه حمایت کند تا از بروز فاجعه انسانی در غزه جلوگیری شود.

وی با تاکید بر لزوم فعال‌تر شدن مجامع بین‌المللی اظهار کرد: مردم غزه به حمایت تمام کشورهای دنیا احتیاج دارند نه این‌که این حمایت فقط مربوط به ایران، یمن و حزب‌الله لبنان شود باید تمام دنیا اعم از کشورهای مسلمان و غیرمسلمان از مردم غزه حمایت کنند تا مشکلات آنها برطرف شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا