کسب و کار ایرانی

هزینه مواد غذایی در اتریش به ریال و یورو

  1. اتریش چگونه کشوری است؟

اتریش کجاست؟

کشور اتریش با مناظری بسیار زیبا در اروپای مرکزی قرار دارد و همسایگان آن را از شرق اسلواکی و مجارستان، از شمال جمهوری چک و آلمان، از غرب لیختن اشتاین و سوئیس و از جنوب ایتالیا و اسلوونی تشکیل داده اند. پایتخت این کشور وین بوده و مساحت اتریش ۸۳٬۸۵۵ کیلومتر مربع است

 تریش دارای آب و هوای نسبتاً معتدل است:

ویزای تحصیلی اتریش: اتریش کشوری کوهستانی است و بارش باران یا برف تقریباً در اکثر روزهای سال اتفاق می‌افتد. حتی اگر تابستان به اتریش می‌روید همراه داشتن یک بارانی با خود را فراموش نکنید. البته آب و هوای اتریش خیلی سرد نیست و روزهای زیادی در این کشور آفتابی است. شرایط زندگی در اتریش برای ایرانیان برخلاف کشوری مانند سوئد بسیار مناسب است.

جمعیت اتریش حدود 8.5 میلیون نفر است:

وین، با جمعیت حدود 2 میلیون نفر رتبه نهم در اتحادیه اروپا را دارد و شهر بزرگی در اروپا محسوب می‌شود. شرایط زندگی در اتریش به علت جمعیت نه چندان شلوغ این کشور، در مقایسه با کشورهای پر جمعیت اتحادیه اروپا، وضعیت رفاهی بسیار بهتری را دارد.

غالب جمعیت این کشور را شهروندان اتریشی و مابقی کشورهای اروپایی تشکیل داده اند و شما در شهرهای بزرگ آن مخصوصاً وین و گراتس، اثر زیادی از مهاجرین غیرقانونی نمی بینید.

آیا شما هم شرایط این روش را دارید؟

  1. زندگی در اتریش و مردم آن چگونه است؟

مردم اتریش مردمی با فرهنگ بسیار غنی هستند. اگر شما برای اولین بار به اتریش سفر کنید و پس از آن به هر کشور دیگری در دنیا بروید، دلزده خواهید شد. مردم اتریش بسیار اجتماعی و مهربان هستند و اصلاً نمی توان آثاری از نژادپرستی را در خلق و خوی آنها پیدا کرد. اما حتی اگر آلمانی بلد نیستید، سعی کنید احوالپرسی را به زبان آلمانی انجام دهید.

و اما نکتهای کلیدی در اتریش

شما دوستان خوبی در اتریش پیدا خواهید کرد، مخصوصاً اگر به لباس و ظاهر خود رسیدگی کنید. لباس نامرتب یا تأخیر در رسیدن به محل قرار، تقریباً اعتماد به شما را از بین خواهد برد. ضمناً اگر با خانمی قرار داشتید، اجازه دهید اول او بنشیند، هرگز آرنج خود را روی میز قرار ندهید. اما بهتر است دستانتان روی میز باشد و اگر غذا میل کردید در انتها چنگال و چاقو خود را در کنار هم جفت کنید.

زبان مردم اتریش، آلمانی است:

مردم اتریش به همان زبانی صحبت می‌کنند که مردم آلمان صحبت می‌کنند (البته با لهجه‌ای متفاوت). در واقع زندگی در آلمان، اتریش و سوئیس به علت اتحادهای قدیمی بین این سه کشور، شباهتی 90 درصدی دارد.

زبان کشورهای آلمان، اتریش و سوئیس آلمانی است اما تفاوت لهجه بین آنها وجود دارد. تفاوت لهجه بین آلمان و اتریش مانند تفاوت لهجه تهران با یزد است. اما تفاوت لهجه آلمان و سوئیس، علیرغم یکی بودن زبان آنها به حدی است که آلمانی‌ها می‌گویند؛ «ما حتی یک کلمه از حرف‌های سوئیسی‌ها را هم نمی فهمیم!».

اما در کل با یادگیری زبان آلمانی، شما می‌توانید بین زندگی در اتریش، آلمان و سوئیس حق انتخاب داشته باشید.

اتریش هشتمین مقصد گردشگری در دنیا:

از کوهستان‌ها و جنگل‌های پر از دریاچه و رودخانه گرفته تا مناطق تاریخی و مجسمه‌های بی شمار و معماری خاص اروپایی در این کشور، همه و همه باعث آن می‌شود که هیچ گردشگری در اتریش زمان اضافه نداشته باشد. ضمناً اگر می‌خواهید به بهشت روی زمین بروید، Hallstatt را از دست ندهید.

  1. شرایط اقتصادی اتریش چگونه است؟

آسان ترین راه مهاجرت به اتریش |تجربه زندگی در اتریش نی نی سایت |چهره مردم اتریش

شرایط اقتصادی اتریش

اتریش به علت نظام اقتصادی سوسیالیستی خود، سطح زندگی بالایی را برای شهروندانش مهیا کرده است. این کشور پس از پایان جنگ جهانی دوم در شرایط اقتصادی نسبتاً ضعیفی قرار داشت، اما طی چند سال توانست به یکی از ثروتمندترین کشورهای اروپا و جهان تبدیل شود. ساختار اقتصاد این کشور را شرکت‌های کوچک و متوسط تشكيل می‌دهند، به همین دلیل شرایط اقتصادی اتریش برای شرکت‌های استارت آپی بسیار خوب است.

صنعت توریسم نقش بالایی در اقتصاد اتریش دارد

اتریش که به کشور مجسمه‌ها و زیبایی‌های طبیعی معروف است، برای صنعت توریسم خود ارزش زیادی قائل است. به همین دلیل، کار در زمینه‌های مختلف صنعت توریسم در این کشور همیشه یکی از بهترین پیشنهادات مشاورین اقتصادی اروپا است.

مهم ترين کشور اتریش عبارتند از:

  1. مهمترین صنایع اتریش کدامند؟

  2. مهمترین مناطق اقتصادی اتریش کدامند؟

مناطق اقتصادی مهم اتریش عبارتند از:

  1. وضعیت کار و درآمد در اتریش چگونه است؟

هم اکنون شرایط کار در اتریش بسیار مناسب بوده و حتی در مقایسه با نیز در وضعیت مناسب‌تری قرار دارد. شاید اخذ ویزای کار در اتریش برای ایرانیان ساده نباشد، اما تنها روش ممکن برای کار در اتریش دریافت ویزای کار اتریش نیست. شرایط کلی دریافت ویزای کار اتریش بسیار شبیه به یا همان است. اما نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه نه تنها ممکن است موجب رد شدن درخواست شما شود، بلکه گاهاً تأثیرات منفی زیادی در پرونده مهاجرتی شما خواهد داشت.

مشاورین () با ارائه مشاوره‌های دقیق در خصوص یافتن بهترین راه موجود جهت اخذ اقامت اروپا (شرایط سال 2023) و دریافت بهترین نتیجه، در خدمت شما عزیزان می‌باشند.

پایینترین نرخ بیکاری در اروپای مرکزی، متعلق به اتریش است:

با 5.3%،  پایین‌ترین نرخ بیکاری در اروپای مرکزی، متعلق به اتریش است. نرخ بیکاری در برخی شهرهای اتریش آنقدر پایین است که گاهی مشکلاتی را برای مدیریت و اداره شرکت‌ها و کارخانه‌ها به وجود می‌آورد. سرمایه داران و کارفرمایان معمولاً به علت کبود نیروی کار مجبور به پرداخت دستمزدهای بیشتری نسبت به سایر نقاط به کارمندان خود می‌باشند.

  1. مشاغل مورد نیاز در اتریش کدامند؟

اطلاعات زیر و لیست مشاغل مورد نیاز اتریش با توجه به مستندات سایت در اختیار شما قرار گرفته است.

  1. شرایط و هزینههای زندگی در اتریش چگونه است؟ (آمار دسامبر 2022)

هزینه‌های زندگی در اتریش در مقایسه با میانگین در آمد، مناسب است. برای دریافت اطلاعات دقیق در مورد هزینه‌های زندگی در اتریش، این جدول را با دقت بخوانید. اطلاعات هزینه های زندگی در اتریش در دسامبر 2022 به روزرسانی شده است.

هزینه وعده غذایی در اتریش به ریال و یورو

هزینه مواد غذایی در اتریش به ریال و یورو

هزینه حمل و نقل در اتریش به ریال و یورو

هزینه موارد کاربردی در اتریش به ریال و یورو

هزینه های اجاره و خرید خانه و حقوق و دستمزد در اتریش

این داده‌ها بر اساس 6623 گزارش از 643 متصدی در 18 ماه گذشته حاصل شده است.(براساس آمار )داده‌های ما برای هر کشور، بر اساس میانگین گزارش‌های ارسالی از تمام شهرهای آن کشور است.

هال اشتات – بهشت روی زمین

  1. معایب و مشکلات زندگی در اتریش چیست؟

همانطور که می‌دانیم، زندگی در هیچ کشوری بی نقص و مشکل نیست و اتریش نیز از این قاعده مستثنی نیست. لذا برای آگاهی شما از این مسائل، در ابتدا به چند مشکل تحصیلی و سیستم آموزشی این کشور که ممکن است با آن مواجه شوید می‌پردازیم:

  1. نکات جالب و کاربردی درباره کشور اتریش:

آیا شما هم شرایط این روش را دارید؟

  1. هم اکنون، شرایط اخذ ویزا و یا اخذ اقامت در اروپا به چه صورت است؟

اگر شما قصد مهاجرت به اروپا را دارید، هم اکنون چند راه گوناگون برای شما وجود دارد. همکاران ما در برای مشاوره در خصوص زندگی و اخذ اقامت اروپا (کشورهای حوزه شنگن) در خدمت شما هستند.

  1. معرفی چند وب سایت مفید و کاربردی در اتریش

  2. آخرین اخبار و تغییرات شرایط زندگی در اتریش

شما می توانید برای دریافت آخرین اخبار و تغییرات شرایط شرایط زندگی در اتریش (فرهنگ، شرایط کار، اوضاع اقتصادی، هزینه‌ها، مشکلات و…)، کلیک کنید و با ما همراه باشید

دکمه بازگشت به بالا