علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

پنجره دوجداره چگونه نصب می شود؟ (مراحل نصب)

نصب پنجره های دوجداره: استفاده از پنل های فلزی

در صورت امکان باید از قاب(های) فولادی استفاده شود. یکی از مزیت های اصلی قاب آهنی ایجاد دهانه بسیار شفاف و محکم برای نصب پنجره های دوجداره upvc است که باعث می شود پنجره نسبت به فریم آهنی انحنای بیشتری داشته باشد. یا از گوشه های 50*30 استفاده شود. قاب های فولادی با ضربه گیرهای مناسب پوشانده شده اند و اگر در هنگام مونتاژ قاب یا بارگیری و تخلیه فشار وارد شود، باید از پست های موقت برای قاب های بلندتر و پهن تر از 2500 استفاده شود.

نصب پنجره دوجداره: استفاده از استیل ضد زنگ

استفاده از محصولات ضد زنگ و رنگ آمیزی اسکلت فلزی بسیار مهم است و از زنگ زدن اسکلت فلزی جلوگیری می کند. مهمتر از همه، زنگ زدگی قاب فلزی باعث زنگ زدگی پروفیل می شود، بنابراین زنگ زدگی را فراموش نکنید.

نصب پنجره های دوجداره: با استفاده از سطح و شکل

در نصب اسکلت آهنی بسیار دقت کنید، در صورت عدم نصب صحیح فریم های آهنی، این قاب باید با ابزار تسطیح شود و چون پنجره پلاستیکی بعد از نصب دقیقاً بر روی اسکلت آهنی نصب می شود، بازشو پنجره در قرار نمی گیرد. یک مکان ثابت در هنگام باز شدن (که فقط گفتیم پنجره باز یا بسته می شود

نصب پنجره دوجداره: نصب دیوار در وسط دیوار

اگر سازندگان محترم قاب آهنی را در وسط دیوار نصب کنند تا در حین ساخت با گچ همسطح نشود، در پایان کار کیفیت خودنمایی می کند. نکته دیگر این است که اگر لبه سنگ در هنگام روکش کاری نیم سانتی متر از اسکلت فولادی بالاتر باشد، هر شکافی بین پنجره پی وی سی و اسکلت فولادی روی هم قرار می گیرد.
همچنین درباره پنجره وین تک نیز بیشتر بخوانید.

دکمه بازگشت به بالا