علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

چگونه بهترین تابه رژیمی و گریل را انتخاب کنیم؟

برهیچ کس پوشیده نیست که بسیاری از مردم تمایل دارند از اهمیت خرید ظروف با کیفیت بالا غافل شوند. اگر در آشپزی خود جدی هستید، مطمئناً باید برای خرید تجهیزات مناسب برای نیازهای آشپزی خود تلاش و توجه کنید. برای خرید ظروف مناسب، باید تفاوت‌های بین مواد ظرف پخت را درک کنید و تعدادی فاکتور دیگر را در نظر بگیرید. بنابراین، برخی از فاکتورهای مهمی که هنگام خرید یک تابه رژیمی و خرید تابه گریل و قابلمه پخت و پز باید در نظر بگیرید چیست؟ به خواندن این مقاله ادامه دهید و هر آنچه را که نیاز دارید یاد خواهید گرفت.

بهترین تابه رژیمی |تابه چدن |تابه رژیمی دسینی

 

تابه رژیمی

اگر سهولت در نگهداری اولویت اصلی شماست، جستجوی خود را بر روی تابه های فولادی ضد زنگ متمرکز کنید. آنها عمدتاً به دلیل مقاومت در برابر خوردگی، استحکام کششی، سهولت نگهداری و ویژگی های عدم واکنش محبوب هستند. آنها به ویژه برای تهیه سس های استثنایی مفید هستند. تنها نقطه ضعف آنها این است که گرما را به خوبی هدایت نمی کنند.

تابه های نچسب برای گرم کردن و پختن غذاهای چسبناک مناسب هستند. آنها دارای سطوح پوشش داده شده هستند که میزان چربی، روغن و کره مورد استفاده را محدود می کند. در حالی که تابه های نچسب به راحتی تمیز می شوند، باید بیشتر مراقب باشید که سطح آن خراشیده نشود. همچنین مطمئن شوید که فقط از ظروف پلاستیکی یا چوبی استفاده کنید و ظرف را با آب داغ بشویید، نه در ماشین ظرفشویی.

اگر به دنبال تابه ای هستید که گرما را به طور مساوی توزیع کند، باید جستجوی خود را به تابه های چدنی محدود کنید. اینها ارزان ترین موارد موجود در بازار هستند و دارای سطوح پخت غیر سمی هستند که سریع و یکنواخت گرم می شوند. با این حال، وقتی صحبت از نگهداری و طول عمر می شود، به خاطر داشته باشید که این مواد در معرض برخی از غذاهای اسیدی، رطوبت یا هوا به راحتی می توانند لکه دار یا زنگ بزنند. همچنین به خاطر داشته باشید که تابه های چدنی را نباید با آب و صابون شست. در عوض، از یک دستمال کاغذی تمیز استفاده کنید.

تابه گریل

ماهی تابه گریل شبیه ماهی تابه است اما در خطوط گریل متمایز آن در سطح ماهیتابه متفاوت است. این خطوط گریل چند منظور مختلف از جمله افزودن علائم کاراکتر، رنگ و بافت به ظرف را انجام می دهند. این خطوط گریل معمولاً 1 تا 2 سانتی متر ارتفاع دارند، غذا را به طور یکنواخت پخته و چربی اضافی را تخلیه می کند.

تابه گریل برای تکرار طعم گریل در فضای باز ایده آل است و به حذف چربی اضافی از مواد کمک می کند. لبه های برجسته و مستطیل شکل تابه، علاوه بر این، سطح زیادی را برای کباب کردن مواد فراهم می کند. تابه های گریل را می توان برای بسیاری از دستور العمل های مختلف استفاده کرد و معمولاً برای تهیه استیک، سبزیجات، مرغ، میگو و ماهی استفاده می شود. این ظروف برای همه اجاق‌ها از جمله القایی مناسب است و حتی تا دمای 260 درجه سانتیگراد (500 درجه فارنهایت) در فر نیز ایمن است. ساختار چدن میناکاری شده آن حفظ حرارت عالی را تضمین می کند و غذا به طور یکنواخت پخته می شود.

برجستگی های ماهیتابه گریل همچنین اجازه می دهد تا چربی از گوشت خارج شود، همانطور که یک گریل سنتی انجام می دهد. در واقع، تابه گریل روشی آسان برای طعم دادن به هر ظرفی است، و مواد را در معرض یک منبع حرارت ثابت قرار می دهد و در عین حال از بخارپز، آب پز، سرخ شدن یا اشباع شدن آنها در آب خود جلوگیری می کند.

سفارش قابلمه

اولین کاری که باید انجام دهید این است که دقیقاً به چه چیزی نیاز دارید. روند من بسیار تصادفی بود. به نوعی فهمیدم که «چیزهای تخت» تابه هستند و برای تفت دادن و سرخ کردن گوشت (یا حداقل بیشتر گوشت، فکر می‌کردم)، در حالی که «چیزهای بزرگ کاسه‌دار» قابلمه هستند و عمدتاً برای سوپ‌ها و مواردی از این قبیل استفاده می‌شوند. . اما هرکسی نیازهای متفاوتی دارد و غذا دادن به کل یک گردان قطعاً به تجهیزات متفاوتی نسبت به غذا دادن به یک مجرد شلخته نیاز دارد. بنابراین چه چیزی باعث ایجاد یک قابلمه خوب پخت و پز می شود؟ (به خاطر داشته باشید که بسیاری از این موارد در تابه ها نیز صدق می کند)

مواد

شما باید به دنبال مواد با اندازه سنگین باشید. آنهایی که دارای مواد گیج نازکتر هستند تمایل دارند گرما را به طور ناهموار نگه دارند و احتمال فرورفتگی و پیچ خوردگی آنها بسیار بیشتر است. شما می خواهید یک قابلمه پخت و پز با مقداری سنگین و موادی که احساس می کنید قابل توجه باشد. سعی کنید قابلمه یا تابه را بلند کنید و به ضخامت دیواره ها و پایه نگاه کنید. با بند انگشتان خود به آن ضربه بزنید – صدایی می خواهید که بیشتر شبیه “تپ” باشد تا “پینگ”.

راحتی

درست مانند یک چاقوی آشپزخانه یا هر نوع ابزار آشپزخانه، احتمالاً برای مدت زمان زیادی از آن استفاده خواهید کرد. به همین دلیل، ست قابلمه و تابه شما باید در دست گرفتن احساس راحتی داشته باشد. دسته را بردارید و آن را امتحان کنید، آن را با خود حرکت دهید، ببینید آیا می توانید آن را به عنوان امتداد بازوی خود تصور کنید و نه ابزاری که در دست دارید.

بهترین تابه رژیمی |تابه چدن |تابه رژیمی دسینی

حال شما معیار های لازم برای خرید تابه و قابلمه را می دانید. می توانید برای خرید انواع قابلمه و تابه ها در انواع متفاوت، به وب سایت kavish.shop سری بزنید.

دکمه بازگشت به بالا