عمومیکسب و کار ایرانی

کلاه کاسکت از کجا بخرم؟

کلاه کاسکت مهم ترین محافظی است که باید هنگام موتورسیکلت استفاده کنید. اگرچه کلاه کاسکت از تصادف جلوگیری نمی کند، اما از سر شما محافظت می کند و آسیب های جدی را کاهش می دهد. یک کلاه کاسکت خوب، سواری را نیز بهبود می بخشد. لبه متحرک تابوت از صورت در برابر باد، گرد و غبار جاده و تغییرات آب و هوایی محافظت می کند. در نهایت همه این عوامل منجر به کاهش قابل توجه خستگی ناشی از رانندگی می شود.

کلاه کاسکت مهم ترین قسمت وسایل شماست، بنابراین باید در مورد آن هوشمند باشید. جدا از مواردی مانند اندازه و رنگ، باید روی ویژگی ها و نکات مهم تری تمرکز کنید. علاوه بر این، با وجود گزینه ها و برندهای مختلف موجود در بازار، انتخاب مناسب می تواند کمی دشوار باشد. اما نگران نباشید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا بهترین را انتخاب کنید. تا پایان راهنمای خرید کلاه تابوت با ما باشید.

چه یک سوارکار با تجربه یا مبتدی باشید، این راهنمای خرید برای هر کسی که به دنبال خرید کلاه کاسکت است توصیه می شود.

بررسی ساختار کلاه کاسکت

کلاه کاسکت از چهار جزء اصلی تشکیل شده است که عبارتند از: پوسته بیرونی، لایه جذب ضربه، سپر راحتی و سیستم حمل.

لایه خارجی

این لایه معمولاً از کامپوزیت های تقویت شده با الیاف یا ترموپلاستیک ساخته می شود و جنس آن بسیار محکم و بادوام است. مواد این قسمت از جعبه به گونه ای طراحی شده است که در صورت ضربه فشرده شده و نیروی ضربه را از بین می برد تا نیرو قبل از رسیدن به سر کاهش یابد.

راهنمای سپر

این لایه متراکم که معمولا از پلی استایرن منبسط شده ساخته می شود، ضربه را می پوشاند و جذب می کند.

پوشش راحت

لایه نرم از فوم و پارچه ساخته شده است که در کنار سر قرار می گیرد و به شما کمک می کند احساس راحتی بیشتری داشته باشید. این آستر باعث می شود کلاه به خوبی روی سر قرار گیرد.

طراحی |طراحی داخلی

سیستم نگهداری

این بند که به بند چانه نیز معروف است، یکی دیگر از بخش های مهم بهترین پوشش جعبه است. این قطعه در صورت بروز تصادف کلاه کاسکت را روی سر نگه می دارد. هر بار که کلاه کاسکت را بر سر می گذارید باید این بند را سفت کنید.

هر دو پوسته و آستر در هنگام ضربه فشرده می شوند و ضربه را در سراسر کلاه کاسکت پخش می کنند. برخی از بهترین روکش‌های جعبه در هنگام لمس ضربه را تحمل می‌کنند، برخی دیگر با ضربه محکم ترک می‌خورند و می‌شکنند. هر دوی این روش ها سر راننده را در صورت تصادف حفظ می کند.

نحوه انتخاب کلاه کاسکت موتور سیکلت

معیارهای انتخاب کلاه کاسکت موتورسیکلت چیست؟

حتی اگر ایمن ترین کلاه کاسکت موجود در بازار را بخرید، اگر کلاه کاسکت بیش از حد سنگین باشد که در تصادف از بین برود، ممکن است ایمن نباشد. وقتی به دنبال بهترین کلاه کاسکت هستید، به تناسب آن روی سر توجه کنید.

چگونه می توانیم اندازه صحیح کاسکت را بدانیم؟

اندازه گیری سر خود همیشه دقیق ترین روش نیست. بنابراین قبل از خرید کلاه کاسکت مخصوصاً اگر برای اولین بار است که کلاه کاسکت می خرید، به شما توصیه می کنیم به یک فروشگاه معتبر مراجعه کرده و کلاه کاسکت را خریداری کنید. با این حال، اگر می‌خواهید خودتان این کار را انجام دهید، بهتر است روش صحیح اندازه‌گیری را بدانید.

چگونه اندازه کلاه کاسکت موتورسیکلت را اندازه گیری کنیم؟

دور سر شما از پیشانی شروع می شود، زیرا این استاندارد برای اندازه گیری کلاه کاسکت است. مهم است که سر خود را در پهن ترین نقطه با متر اندازه گیری کنید. دور سر، سرتاسر پیشانی و برآمدگی طبیعی پشت سر را اندازه بگیرید. هنگام انجام این کار، حفظ سطح نوار اندازه گیری بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که متر نوار محکم است اما نه خیلی سفت.

شکل سر

کلاه کاسکت موتورسیکلت در سبک های مختلفی تولید می شود و طراحی داخلی یکی از مهم ترین مواردی است که هنگام خرید کلاه کاسکت باید به آن توجه کنید. بیشتر کلاه کاسکت موتورسیکلت را می توان به طور کلی به صورت مشخصات داخلی (خنثی) و (بیضی) یا (گرد) در نظر گرفت. شما می توانید با نگاه کردن به آن از جلو یا عقب متوجه شکل سر خود شوید. در واقع، داخل برخی از کلاه ها را می توان با تغییر پد گونه یا خط تاج به تناسب شکل سر تغییر داد.

کلاه کاسکت موتورسیکلت چقدر باید قوی باشد؟

در ابتدا کلاه کاسکت باید به خوبی روی سر قرار گیرد، زیرا به مرور زمان پوشش روی سر فشرده شده و کمی کاهش می یابد. با این حال، نباید خیلی سفت باشد، که باعث درد یا سردرد شما می شود. باید به خوبی روی سر شما قرار گیرد و آستر داخلی باید به عنوان یک بالشتک راحت بین سر و قسمت بیرونی کلاه عمل کند. بین شقیقه ها و ابروها نباید فاصله ای وجود داشته باشد. پدهای گونه باید گونه های شما را بدون ناراحتی لمس کنند. راحتی و ایمنی هنگام استفاده از کلاه کاسکت نیز مهم هستند. کلاه کاسکت که باعث درد و ناراحتی می شود هرگز نباید خریداری شود، حتی اگر بسیار ایمن باشد.

آیا جعبه های ارزان ایمن هستند؟

ارزان بودن جعبه دلیل بقای آن نیست. شما نباید الزامات ایمنی صندوق را در قیمت آن در نظر بگیرید. مواردی مانند داخل و خارج کلاه کاسکت موتورسیکلت از جمله مواردی است که نقش زیادی در ارزش آن دارد. امروزه برخی از کلاه های ایمنی تولید داخل از نظر کیفیت کاملاً برابر با نمونه های خارجی بوده و از تمامی استانداردهای لازم برخوردارند.

راهنمای خرید کلاه کاسکت

انواع مواد: انواع مواد، بهترین درب جعبه ها معمولا از ABS ساخته می شوند. این ماده یک پلاستیک مهندسی بوده و از نوع ترموپلاستیک بوده و ساختاری بی شکل دارد. این پلاستیک ساختاری سفت دارد و برای انواع کلاه کاسکت استفاده می شود. همچنین در تجهیزات صنعتی و لوازم خانگی مانند یخچال و غیره استفاده می شود.

اندازه: اندازه درپوش کاست یکی از مهمترین معیارهای قبل از خرید است. اگر کلاه گشادتر از سر باشد، ایمنی وجود ندارد و با کوچکترین ضربه ای کلاه از سر جدا می شود. در صورت سفت بودن کاپوت باعث می شود که سوارکار هنگام سواری خسته شود یا در اثر فشار و گرما مجبور به برداشتن کاپوت شود. پیشنهاد می کنیم سر خود را از پیشانی تا پشت گوش با گیج پارچه ای اندازه بگیرید تا در نهایت بتوانید بهترین کلاه تابوت را خریداری کنید.

وزن مناسب: یکی از موارد دیگری که باید قبل از خرید تابوت در نظر بگیرید وزن آن است. هیچ چیز برای یک موتورسوار ناامید کننده تر از پوشیدن کلاه کاسکت سنگین نیست. از آنجایی که می‌توانید ساعت‌ها و مسافت‌های طولانی موتورسیکلت سواری کنید، توصیه می‌کنیم وزن مناسبی در حدود 730 تا 1500 داشته باشید. محدوده وزنی ذکر شده کاملا مطابق با استانداردهای کلاه کاست. اگر درپوش تابوت خیلی سبک باشد، باید کیفیت و مقاومت آن در برابر ضربه مورد تردید قرار گیرد و در صورت کوچکترین تصادف ممکن است درپوش آن ترک بخورد یا بشکند.

قیمت: امروزه با توجه به اینکه انواع تابوت در ایران تولید می شود، قیمت آن ها مناسب است و برای خرید بهترین تاپ تابوت نیازی به هزینه زیاد نیست. . جعبه های خارجی معمولا بالای 1 میلیون تومان قیمت دارند و بیشتر در چین تولید و مونتاژ می شوند.

قیمت تابوت رادین را می توانید از لینک آن مشاهده کنید. برند رادین کیفیت و ارزش بسیار خوبی دارد و یکی از پرفروش‌ترین برندهای لیست بالا می‌باشد. شما می توانید نظرات خود را در مورد تابوت رادین با ما در میان بگذارید. از جمله پرفروش ترین مدل های این لیست می توان به مدل Rapido اشاره کرد. اگر بین کلاه جعبه ای راپیدو و رابین تردید دارید، نظرات مشتریان این دو محصول را به دقت مطالعه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

از کجا می توانم بخرم؟

شما عزیزان می توانید از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر کلاه کاسکت ارزان و با کیفیت خریداری کنید. مدلی که در این مقاله به شما معرفی می کنیم یکی از بهترین های موجود در بازار ایران است. در صورت نارضایتی می توانید ظرف مدت هفت روز خرید خود را مرجوع کنید. برای خرید می توانید به فروشگاه کلاه کاسکت مراجعه کنید.

بهترین کلاه کاسکت

مدل هایی که در زیر ارائه کرده ایم از بهترین کلاه های تابوت موجود در بازار هستند. شما می توانید جزئیات بیشتری را در وب سایت برای هر محصول مشاهده کنید. لیست قیمت روز جعبه ها در لینک هر محصول قابل مشاهده است. برای انتخاب بهترین کلاه جعبه ای پیشنهاد می کنیم نظرات خریداران را با دقت مطالعه کنید تا بتوانید راه حل مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

دکمه بازگشت به بالا