علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

فرایندها، سیستم‌ها، زیر سیستم‌ها و عملیات خودکار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری تیمیار

مدیریت ارتباط با مشتریان تیمیار، سیستمی یکپارچه از یک ERP کاملاً بومی و ایرانی است، که نیاز به استفاده از نرم افزارهای جزیره‌ای را به‌طور کلی برطرف می‌سازد و با ارائه یک راهکار یکپارچه با عنوان نرم افزار یکپارچه CRM تیمیار، این امکان را ایجاد می‌نماید تا تمامی امور مرتبط با کسب و کار در این چارچوب امن به انجام رسد. نرم افزار ارتباط با مشتری در تیمیار مانند دیگر سیستم‌های ERP تیمیار، سیستمی از این مجموعه قوی بوده و به رشد و بقاء کسب و کار، کمک بسیار خواهد کرد. یکی از موارد بسیار مهم در انتخاب و استفاده از یک نرم افزار کارا، وجود یکپارچگی واقعی و استاندارد، میان بخش‌های مختلف و وابسته آن است و زمانی مؤثر و مفید است که در کنار سیستم‌های حسابداری، خرید، فروش، پرسنلی، اتوماسیون اداری، سایت (پورتال) و…، حیات داشته و در کنار هم و به‌صورت یکپارچه همراه باشند.

در سیستم CRM تیمیار،به نقل از hubspot.com  امکان مشاهده لیست مشتریان (حقیقی/ حقوقی) به منظور دسترسی آسان به پرونده آن‌ها، با فراخوانی ویجت مربوطه بر روی داشبورد ماژول خانه وجود دارد.

در سیستم CRM تیمیار، امکان انتخاب و مشاهده ستون‌های مورد نیاز از اطلاعات مشتریان از لیست ستون‌های اطلاعاتی قابل نمایش، وجود دارد.

در سیستم CRM تیمیار، امکان مرتب سازی به صورت صعودی و نزولی بر اساس شماره مشتری، تاریخ ایجاد (ورود اطلاعات) مشتری و تاریخ تغییر اطلاعات مشتری و تاریخ ثبت توضیحات وجود دارد.

در نرم افزار ارتباط با مشتری تیمیار، امکان ایجاد فیلتر مشتریان با شرایط شخصی سازی شده و مورد نظر وجود دارد. همچنین، با ذخیره فیلتر مورد نظر می‌توان به دفعات از آن استفاده نمود.

دانلود نرم افزار crm |دانلود نرم افزار crm رایگان |قیمت نرم افزار crm

در نرم افزار ارتباط با مشتری تیمیار، امکان ایجاد رویداد برای یک مشتری، تعدادی از مشتریان یا طبقه خاصی از مشتریان وجود دارد.

در سیستم CRM تیمیار، امکان درون ریزی نامحدود فایل CSV (امکان تنظیم کردن فیلدهای مورد نظر خود با فیلدهای موجود در پایگاه‌ داده تیم‌یار هنگام درون‌ریزی) وجود دارد.

در نرم افزار ارتباط با مشتری تیمیار، امکان نمایش وضعیت مشغول یا آزاد بودن خط، نمایش تماس خروجی به همراه شماره گرفته شده، نمایش تماس ورودی به همراه شماره تماس گیرنده، نمایش مدت زمان مشغول بودن خط، نمایش تاریخچه هر خط از طریق دستگاه‌های مختلف کالر آیدی وجود دارد.

در سیستم CRM تیمیار، امکان ایجاد حساب مشتری در حسابداری در هنگام ثبت اطلاعات مشتری در CRM و بعد از ثبت اطلاعات، امکان‌پذیر است.

در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری تیمیار، تمامی ارتباطات فرایندهای مابین فروشنده و مشتریان ثبت و به سادگی قابل پیگیری و در دسترس است.

در سیستم CRM تیمیار، امکان ایجاد گروه‌های مختلف با دسترسی‌های متفاوت در باشگاه مشتریان وجود دارد. با توجه به طبقه مشتری می‌توان دسترسی‎های متفاوتی را برای آن‌ها در نظر گرفت.

در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری تیمیار، امکان ایجاد مشتری جدید با دسترسی به سایت از دو طریق امکان پذیر است:

۱. ثبت نام از سمت سایت و بر اساس فرم SignUp ایجاد شده و مورد نظر (تایید خودکار/ تایید توسط کاربر سیستمی CRM تیمیار)

۲. ایجاد کاربری و دسترسی مشتری به سایت از سمت سیستم CRM تیمیار

در سیستم CRM تیمیار، ارسال لینک ویرایش اطلاعات به مشتریان به جهت تکمیل اطلاعات و تغییر طبقه ‌بندی آن‌ها، از طریق شماره پیامک و آدرس پست‌الکترونیک ثبت شده در اطلاعات مشتری، به‌سادگی امکان‌پذیر است.

در سیستم CRM تیمیار، امکان ایجاد طبقه‌های مختلف از مشتریان به‌جهت تعیین حق دسترسی آن‌ها و میزان برخورداری از امکانات سیستم، فراهم آمده است.

در سیستم CRM تیمیار، امکان ایجاد و ذخیره فیلترهای مختلف و پرکاربرد مورد نیاز کسب و کار فراهم بوده و باعث سادگی و سرعت بخشیدن به فرایند‌های کاری و ایجاد گزارش‌های مختلف از مشتریان می‌شود.

در نرم افزار CRM تیمیار، امکان ایجاد انواع گزارش‌های مالی و ارتباطی یکپارچه مرتبط با مشتریان از طریق راهکار هوش تجاری تیمیار وجود دارد. امکان استفاده و مشاهده این گزارش‌های تحلیلی و ترکیبی بر روی داشبورد مدیریتی وجود دارد.

قبل از نرم افزار CRM بی نظمی پیگیری ها، وابستگی به افراد، عدم وجود یک دیتابیس از مشتریان، فروش آشفته و نداشتن تصویر روشن از کسب و کار باعث می شد شما شب ها در آرامش نخوابید، اما بعد از نرم افزار CRM، نظم و سرعت در پیگیری ها، عدم وابستگی به افراد، فروش بیشتر، در کنترل بودن فروش توسط شما و دیدن آنچه که به شما کمک می کند تا رشد کنید باعث خواهد شد شما شب ها آسوده بیاسایید.

منبع : youtube.com

دکمه بازگشت به بالا